Ik zat daar maar te refreshen en het leek of iedereen weggegaan wasquote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Nee ff ergens anders aan het kijken en voordat je het weet is hij vol
Ik was nog even wat boodschappen aan het doenquote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef D. het volgende:
Iedereen aan het wachten tot ie dicht was ofzo?
Had niet anders van je verwachtquote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp.
?quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was nog even wat boodschappen aan het doen
sokken?quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was nog even wat boodschappen aan het doen
quote:
Nee geloof ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
heb van de week btw de kranten voor je bijgehouden, maar er was echt niets te vinden he
Ik ga ook naar de achtergrondquote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ben ff op de achtergrond als ik niet meer terugkom alvast trusten voor allemaal.
ah k. naja ik zal deze week weer checken.quote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee geloof ik ook niet.
Gelukkig ben ik vrijdag nog niet aan de beurt
Tof! Dank je wel.quote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. naja ik zal deze week weer checken.
np en have funquote:Op maandag 14 december 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Dank je wel.![]()
Reclame is afgelopen.
Was even elders "beschäftigt"quote:Op maandag 14 december 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
De docente vraagt iedere keer wie er volgende keer wil, iedereen moet een keer aan de beurt komen.
Ik dacht ik doe het gewoon pas als ik al wat heb.
Maar ik ga verder tv kijken.
En wat studeer jij dan O schone, schone?quote:Op maandag 14 december 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
De docente vraagt iedere keer wie er volgende keer wil, iedereen moet een keer aan de beurt komen.
Ik dacht ik doe het gewoon pas als ik al wat heb.
Maar ik ga verder tv kijken.
quote:
Vanachter een warm raam is het prima te doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
MoggeWat is de wereld mooi als ie wit is he
Het foute uur!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:54 schreef Laysa het volgende:
Het vriest...en de Lambada is op de radio
het heeft stiekum toch wel watquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is écht supertof, dit weer. Vanmiddag er maar eens even op uit met de camera
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is écht supertof, dit weer. Vanmiddag er maar eens even op uit met de camera
Toen had ik andere dingen te doen. Klaar over spelen enzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Dat moet je doen als de zon net opkomt.
nou, alleen het gras is beetje rijpwit maar voor de rest, ik wil sneeuw, hele pakken dat je er door heen kan baggerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:20 schreef Chanel5 het volgende:
Hier felle zon verder zijn de daken, grasvelden en struiken wit(rijp)
Vanaf donderdag is de voorspelling toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, alleen het gras is beetje rijpwit maar voor de rest, ik wil sneeuw, hele pakken dat je er door heen kan baggeren
Ik lees dit en opeens schiet me mijn droom van vannacht te binnen, dank je want anders was ik het glad vergeten. Ging ook over HiDiHo. Ik droomde dat ik in een auto zat en een zakje wiet in mn handen had en daar stond HiDiHo op en toen dacht ik aaaah daar komt HiDiHo zijn nick vandaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb echt heel akelig over je gedroomd zondag, ben echt blij dat ik je zie posten.
Na donderdag dan, dan heeft mijn man vakantie en mag het sneeuwen tot het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, alleen het gras is beetje rijpwit maar voor de rest, ik wil sneeuw, hele pakken dat je er door heen kan baggeren
Jaaa en iedereen ijsvrij enzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaa en iedereen ijsvrij enzoDat je geen kant op kunt, en je gedwongen thuis moet blijven voor een paar dagen, liefst met een grote food- en drankvoorraad, een stapel DVD's en iemand die je warm houdt tot je beschikking
![]()
![]()
Heb dat ooit meegemaakt in het noorden van het land maar dat valt nog vies tegen hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaa en iedereen ijsvrij enzoDat je geen kant op kunt, en je gedwongen thuis moet blijven voor een paar dagen, liefst met een grote food- en drankvoorraad, een stapel DVD's en iemand die je warm houdt tot je beschikking
![]()
![]()
In mijn hoofd is het helemaal romantisch, laat me nouquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb dat ooit meegemaakt in het noorden van het land maar dat valt nog vies tegen hoor.
Oke, oke, bergen sneeuw, zover als je kunt kijken, zo mooiiiiiiiquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het helemaal romantisch, laat me nou
Dat ik er in voorkomquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Toen had ik andere dingen te doen. Klaar over spelen enzo.![]()
Ik heb echt heel akelig over je gedroomd zondag, ben echt blij dat ik je zie posten.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ik er in voorkom![]()
Ik ging dood zeker?
You lived happily ever afterquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ging dood zeker?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lees dit en opeens schiet me mijn droom van vannacht te binnen, dank je want anders was ik het glad vergeten. Ging ook over HiDiHo. Ik droomde dat ik in een auto zat en een zakje wiet in mn handen had en daar stond HiDiHo op en toen dacht ik aaaah daar komt HiDiHo zijn nick vandaan.
Wat een droom ook. En dit was dus maar een fragment, de rest weet ik ook niet meer.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, oke, bergen witte sneeuw, zover als je kunt kijken, zo mooiiiiiii
Gelukkig geloof ik niet dat je in dromen de toekomst zietquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig geloof ik niet dat je in dromen de toekomst ziet
hoiquote:
Maar je werd wel met angstzweet wakker?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hoi, ik was zondag veel te brak om alles tot me te laten doordringen. Hoe was je trancefeestje eigenlijk? Flink de beest uitgehangen
?
Hoe laat was je thuisquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:42 schreef Laysa het volgende:
Het was super chil en voor herhaling vatbaar.....
trouwens een mooie locatie die Maassilo
Ik was het dus alweer vergeten tot ik die post van buuf lasquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar je werd wel met angstzweet wakker?![]()
(ik wou nat zeggen)
quote:
Ik weet ze ook zelden meer, als ik al droomquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik was het dus alweer vergeten tot ik die post van buuf las
Ojaquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar ga hier wel ff aan de slag want ik moet zo naar de kertsmarkt in duistland
6 uur losgaan, dat is topsportquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:44 schreef Laysa het volgende:
rond 5en ofzo dus valt nog best mee...we waren daar ergens rond kwart over 10 en toen was het al helemaal los
ik was daarna ook wel ietwat moequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
6 uur losgaan, dat is topsport
heel veel plezierquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar ga hier wel ff aan de slag want ik moet zo naar de kertsmarkt in duistland
Welke stad ga je naartoe?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kleef...das hier net de grens over...dus lekker dichtbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welke stad ga je naartoe?
Have fun!
Tollquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kleef...das hier net de grens over...dus lekker dichtbij
Lekker gezond bezig hier. De een is te brak om de uitspatting van de ander mee te krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hoi, ik was zondag veel te brak om alles tot me te laten doordringen. Hoe was je trancefeestje eigenlijk? Flink de beest uitgehangen
?
Da's vlakbij een vliegveld waarvandaan je voor een habbekrats heel Europa kunt bereiken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kleef...das hier net de grens over...dus lekker dichtbij
Ja? Kickte ik IaN uit je nest?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gert! Je kwam in m'n droom voor vannacht![]()
Wel erg eigenlijk, dat we gewoon dromen over elkaar hier
Waarom verkláp je dat nou weer! Nu is het geen verrassing meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef Noek het volgende:
Leuk hoor naar een kerstmarkt.
Let op: Over een week of misschien wel twee gaat WJ hier een snedige opmerking over maken. Het heeft tijd nodig, het is net als wijn.
Het blijft bij uitspattingen, die komen maar af en toe voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Lekker gezond bezig hier. De een is te brak om de uitspatting van de ander mee te krijgen.
Ik spoiler het voortaan wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom verkláp je dat nou weer! Nu is het geen verrassing meer.
Hoi Ninja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom verkláp je dat nou weer! Nu is het geen verrassing meer.
Hoi Noek
Wat ga je eten vanavavond en is alle kalkaanslag weg?![]()
"Sajoer boontjes". Zo'n leuke naam vind ik dat! Met dat suffe boontjes, na zo'n exotische aanhef.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi Ninja!![]()
Kalk is gone en ik heb zin in pannekoeken want morgen gaat men naar Fc Heerenveen dus geen voetballende pannekoek-etende mannekes hier. Ik ben dol op eigengemaakte pannekoeken!![]()
Met rapapapapa Suiker!![]()
En jij Gert, hoe was de Conimex en wat wordt het vanavond? Lonny?
Dat zou je hummal niet lukken, dus neequote:
Nee, sperzieboontjes is niks. Ze zijn niet eens echt lekker. Wat ik wel lekker vind, en dat heb ik weken gegeten 's avonds, sugarsnaps met rode ui en pijnboompitjes in de wok. Het was mijn groente-apfelstrudel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
"Sajoer boontjes". Zo'n leuke naam vind ik dat! Met dat suffe boontjes, na zo'n exotische aanhef.
En ja, het was goed te vreten. Met peultjes en paksoy en oesterzwammen dan. Niet met sperzieboontjes. Sperzieboontjes![]()
Oe da's lékker ja, zelfgemaakte pannenkoeken! Met spek en stroop!
Maar als je liever met suiker hebt, mag ook wel hoor.![]()
FK Ventspils. Moet kunnen.
Nee want IaN is de sterkste (en knapste en liefste) van de heule weureld hè!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zou je hummal niet lukken, dus nee![]()
Lekker! Wokken!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, sperzieboontjes is niks. Ze zijn niet eens echt lekker. Wat ik wel lekker vind, en dat heb ik weken gegeten 's avonds, sugarsnaps met rode ui en pijnboompitjes in de wok. Het was mijn groente-apfelstrudel.
Met sajoer boontjes heb je gelijk sfeer, in de keuken en in je mond want het klinkt idd erg knus.
Spek is zo ontzettend varken en een beetje is niet erg maar veel wel. Net als Niemenie's geroosterde varken. Leefde dat beest eigenlijk nog?![]()
Nee, ik zou dat ook een domper vinden. De muziek is niet eens meer te horen want er ligt ergens een varken te gillen dat die dood wil en snel ook. Wel een leuke als de schoonouders komen met kerst. Eens zien hoe snel ze uitgegeten zijn. En dan van veraf blijven roepen,'Hij is bijna dood hoor! momentje.. *5 uur later..'quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker! Wokken!![]()
Spek hoéft ook nooit zoveel te zijn. paar reepjes of dobbelsteentjes ergens doorheen en hop: gelijk sfeer.
Een klein handjevol door een quiche: sfeer. Spek uitbakken zonder afzuigkap aan: iedereen in huis loopt kwijlend richting keuken, op zoek naar sfeer.
Zo'n heel varken levend roosteren is dan weer wat minder, qua sfeer. Alleen al: hoe lang gilt dat beest nog van de pijn voordat het doodgeroosterd is. Da's toch totaal niet gezellig!
Zéker sfeer! Kids janken omdat het toch geen McDonalds wordt. Schoonpa boven de muziek en het gegil van Porky uitschreeuwen dat hij de varkenshaas wil omdat-ie elke avond in bed óók al tegen een berg spek aankijkt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat ook een domper vinden. De muziek is niet eens meer te horen want er ligt ergens een varken te gillen dat die dood wil en snel ook. Wel een leuke als de schoonouders komen met kerst. Eens zien hoe snel ze uitgegeten zijn. En dan van veraf blijven roepen,'Hij is bijna dood hoor! momentje.. *5 uur later..'
Het lijkt me echt heel grappig. Jij haalt echt het slechtste in mij naar boven. Normaal gesproken val ik flauw door zulke gedachtes.
Dus het diner met kerst is: Spek
Sfeer!
* Vast pen en papier pakt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:57 schreef Jian het volgende:
Spek is het nieuwe dessert !
Spek met eieren is een vaststaand ontbijtfeit voor velen, maar nu lijkt spek ook zijn weg te hebben gevonden tot de desserttafel. Brownies, chocoladerepen en puddinkjes worden vanaf nu geserveerd met een schijfje spek, een volgens voedselcritici fabuleuze ontdekking....![]()
Volgende week in dit receptentopic; Vla met gehaktballetjes
Ik wil sneeuw, Gert heeft dat beloofdquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:27 schreef Dementor het volgende:
Nou Liesje ik kan er geen pijl meer op trekken.
Ik kijk regelmatig op mijn telefoon naar de weersverwachting voor Apeldoorn,Arnhem,Enschede etc.
Dan weer wel sneeuw voor de komende week in Apeldoorn en dan weer helemaal niet.
Ze zijn er zelf nog niet helemaal over uit.
Ik zou ook mod worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil sneeuw, Gert heeft dat beloofd
Nee, snede door de halsslagader, het beest loopt in één keer leeg. Bloed wordt opgevangen in een bak voor de befaamde bloedworst. Dat branden doet men om de haren van het varken weg te branden. De huid schijnt een lekkernij te zijn, kinderen kauwen erop als ware het een soort van kauwgom. Er gaat niets verloren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Net als Niemenie's geroosterde varken. Leefde dat beest eigenlijk nog?![]()
Het is wel lekker maar dat afgieten is echt zo smerig...quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef hondjes het volgende:
Blokjes spek uitbakken en kan overal in..
In de Chinees, de spaghetti, noem maar op
Zo makkelijk die dingen..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie het over spek?![]()
Heerlijk naar de kinderboerderij geweest, wat een prachtige dag!
Ja! je was voor de trein gesprongenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ging dood zeker?
Kwart voor zeven hier en pas om half acht thuis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
Middag!
Kwart voor zeven is echt te vroeg voor me. Maar de workshop was wel de moeite waard, leerzaam op een concrete manier. Altijd een fijne combinatie.
Collega en ik hebben heel rock 'n roll besloten om vandaag om 17.00 uur weg te gaan. Dat durven wij dare devils.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
Kwart voor zeven hier en pas om half acht thuis.
Zo zijn wij. Altijd die grens opzoeken en daar dan met je grote teen overheen. Jaja, ik ben een kleine durfal!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef Dementor het volgende:
Nou dat is wel erg livin' on the edge.
Kwart voor zes??? Dan is de wereld helemaal nog niet klaar voor mij!quote:
sashimi? Klinkt als sushi?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Liesje, heb je de uitslag al?
Ik heb heerlijke sashimi gegeten vanmiddag
Lijkt ook op elkaar, alleen sashimi is echt alleen visquote:
Bijna wel, maar sashimi is gewoon onopgemaakte rauwe visquote:
Deze is genoteerd, die gaan we van de week nog proberenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:28 schreef hondjes het volgende:
Sperziebonen met blokjes kip..
En daarbij gekookte aardappels ..
Over alles hete loempiasaus(met klein beetje water) gooien..
Daarover weer rauwe gesneden ui..
Toch weer Oosters,,lekker heet..en Hollandse sperziebonen...
Gatverdammequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna wel, maar sashimi is gewoon onopgemaakte rauwe vis![]()
Erbij dan wel wat wasabi en zeewier.
Don't knock it till you've tried it.quote:
Het is heerlijk, je moet het gewoon eens proberenquote:
Ik denk dat ik die geweldige ervaring gewoon eens aan me voorbij laat gaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is heerlijk, je moet het gewoon eens proberen
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar deze zin kan je mooi overal gebruiken als quotequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is heerlijk, je moet het gewoon eens proberen
Als ik een stoere kerel was had ik nu een nieuwe sig, iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar deze zin kan je mooi overal gebruiken als quote![]()
Ben je geen stoere kerel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik een stoere kerel was had ik nu een nieuwe sig, idd
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet hè...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don't knock it till you've tried it.
Heerlijk!!!
een flinke hap wasabi vind je vast wel lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die geweldige ervaring gewoon eens aan me voorbij laat gaan
Noem je Mera nu een boer ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet hè...
Wasabi, ook lekkel bij Tempuraquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een flinke hap wasabi vind je vast wel lekker
Doorgaans is bij mij het brood oud en de kaas jong!quote:
Hmm, ik weet het niet Deis, klinkt niet echt als iets voor mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een flinke hap wasabi vind je vast wel lekker
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik zin in sushi en sashimi.
Het wordt echter biefstuk en een gepofte aardappel. Ook lekker. Anders, maar ook lekker.
Gelukkig weet Ian de weg in de keuken, die kan vast wel 36 varianten op kip met appelmoes bedenken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nou zo'n zeikerd of doe je alsof?
Wees blij, ik heb volgens mij bijna drie maanden geleden voor het laatst biefstuk gegeten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik zin in sushi en sashimi.
Het wordt echter biefstuk en een gepofte aardappel. Ook lekker. Anders, maar ook lekker.
Of zullen wij samen kerst gaan vieren? Het lijkt me echt enig. Zelfs Natasja zegt DOEN!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zéker sfeer! Kids janken omdat het toch geen McDonalds wordt. Schoonpa boven de muziek en het gegil van Porky uitschreeuwen dat hij de varkenshaas wil omdat-ie elke avond in bed óók al tegen een berg spek aankijkt.
Ja is goed pa! Momentje! Neem nog wat amúses! (hompen leverworst).
En als die schreeuwlelijk dan eindelijk kapotgefikt is, samen rond het vuur 'stille nacht' zingen. Sféér!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
* Marrije houdt ook niet van oude kaas
Geen biefstuk voor mij, ik hou niet van rood vlees. Ja, ik ben een enorme zeikerd met etenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Daar heeft Mera hem dan hoogstwaarschijnlijk op uitgekozenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig weet Ian de weg in de keuken, die kan vast wel 36 varianten op kip met appelmoes bedenken.
Slim. Mijn man kan ook onwijs lekker koken, zó handigquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft Mera hem dan hoogstwaarschijnlijk op uitgekozen
Maar dat klinkt ook lekker, dat is ook een beetje mijn gebrek, dat ik heel veel lekker vindquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen biefstuk voor mij, ik hou niet van rood vlees. Ja, ik ben een enorme zeikerd met eten![]()
Ik heb wat kipshoarma in de pan, met wat extra paprika's. Ook wat aardappeltjes in kleine stukjes erbij in de pan gedaan. Daarnaast nog een pannetje rijst voor manlief. Maar de rijst komt me nu na 4 jaar opeens de neus uit, dus ik ga weer even aan de aardappel.
Die van mij kan goed klussen en tuinieren. Dat vind ik dan weer handig, want daar hou ik zelf niet van. Koken doe ik graag en dus ook vaak, maar toen hij nog bij huis was, heeft ie het ook vaak gedaan of hij begon alvast.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Slim. Mijn man kan ook onwijs lekker koken, zó handig
Ik blijf een beetje hangen in de maaltijden die ik klaar maak, ik ben wel op zoek naar nieuwe gerechten / recepten. Met kip of gehakt (voorlopig even geen lams voor mij). Weet je een goede site? Met eenvoudige maaltijden? Ik hou niet zo van uren in de keuken staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat klinkt ook lekker, dat is ook een beetje mijn gebrek, dat ik heel veel lekker vind
Ik ben echt zo'n zeikerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie doen heul alsof we iets hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft Mera hem dan hoogstwaarschijnlijk op uitgekozen
Ja, dat is ook handig, mijn man is ook een hele goede klusser. Tuinieren doet ie niet voor zover ik weet maar we hebben ook geen tuinquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die van mij kan goed klussen en tuinieren. Dat vind ik dan weer handig, want daar hou ik zelf niet van. Koken doe ik graag en dus ook vaak, maar toen hij nog bij huis was, heeft ie het ook vaak gedaan of hij begon alvast.
http://home.12move.nl/~sh365555/kookboek_index.htmlquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje hangen in de maaltijden die ik klaar maak, ik ben wel op zoek naar nieuwe gerechten / recepten. Met kip of gehakt (voorlopig even geen lams voor mij). Weet je een goede site? Met eenvoudige maaltijden? Ik hou niet zo van uren in de keuken staanEn het liefst ook met gangbare ingrediënten. Maar dan tóch een verrassend recept
www.boodschappen.nl met allemaal ingrediënen die je bij de supermarkt kunt halen (bij voorkeur Spar)quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje hangen in de maaltijden die ik klaar maak, ik ben wel op zoek naar nieuwe gerechten / recepten. Met kip of gehakt (voorlopig even geen lams voor mij). Weet je een goede site? Met eenvoudige maaltijden? Ik hou niet zo van uren in de keuken staanEn het liefst ook met gangbare ingrediënten. Maar dan tóch een verrassend recept
Same here, er is maar weinig dat ik niet eet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat klinkt ook lekker, dat is ook een beetje mijn gebrek, dat ik heel veel lekker vind
Koken voor klunzen. Dank jequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://home.12move.nl/~sh365555/kookboek_index.html
Hij gilt al voordat ie pijn heeft, want ziet de bui al aankomen. Ook magere varkens gillenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Noek het volgende:
Niemenie, dus het beest gilt helemaal niet van de pijn? Ik had me kerstfeest heel anders voorgesteld.![]()
Oeh, hier in de dierenwinkel verkopen ze varkensnuiten, zie je echt zo die gaten en die neus. Onze hond vrat altijd wel varkensoren maar die snuiten kende ik nog niet. Je zou er best een feestelijk hoedje van kunnen maken.
Ook toegevoegd aan mn favorieten, ik zal eens kijken of er wat voor mij bij zit. Vast wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
www.boodschappen.nl met allemaal ingrediënen die je bij de supermarkt kunt halen (bij voorkeur Spar)
Bijna allemaal simpele maar toch lekkere gerechtenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Koken voor klunzen. Dank je![]()
Maar chili con carne zag ik zo snel ff staan, ja dat kan ik ook wel weer eens maken.
Zo is het bij mij thuis ook verdeeld, Donald is heel handig en ik vind het leuk om lekker te koken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die van mij kan goed klussen en tuinieren. Dat vind ik dan weer handig, want daar hou ik zelf niet van. Koken doe ik graag en dus ook vaak, maar toen hij nog bij huis was, heeft ie het ook vaak gedaan of hij begon alvast.
Wat ik me dan afvraag is het je ook niet geleerd om dingen te eten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben echt zo'n zeikerd![]()
![]()
Vind absurd veel niet lekker, en voor de rest ben ik allergisch (rauwkost vooral)![]()
[..]
Jullie doen heul alsof we iets hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het bij mij thuis ook verdeeld, Donald is heel handig en ik vind het leuk om lekker te koken.
Wel heel erg volgens het standaard rollenpatroon, maar waarom ook niet als iedereen er blij mee is.
http://www.smulweb.nl/koken/recepten/quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
't Feit dat het genoemd wordt ook, de krampachtigheid van de samenlevingquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Wel heel erg volgens het standaard rollenpatroon, maar waarom ook niet als iedereen er blij mee is.
Vind je mij krampachtig?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Feit dat het genoemd wordt ook, de krampachtigheid van de samenleving
Ik eet geen vis en knoflook omdat ik dat thuis nooit kreeg (want mn ouders houden er ook niet van), en rauwkost kan ik niet tegen. Dan valt er gewoon heel veel af ineensquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is het je ook niet geleerd om dingen te eten?
Ik at als kind ook niet alles, bijv witlof en spruiten vond ik vies. Maar ik moest daar toch altijd wat van eten en aangezien je smaak veranderd ben ik het lekker gaan vinden. Al eet ik nog zelden spruiten, maar vies vind ik ze niet.
En je moet nu eenmaal gevarieerd en voedzaam eten om gezond te blijven.
Nee. En ik weet ook niet wie welquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Marrije, was jij niet degene die de nog immer intrigerende macaroni-bonen combinatie maakte?
Ik doe hier allesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het bij mij thuis ook verdeeld, Donald is heel handig en ik vind het leuk om lekker te koken.
Nee nee, doelde niet specifiek op jou. Maar het is nogal eens onderwerp van gesprek en er zit regelmatig iets dwangmatigs in. Mensen moeten gewoon dat doen waar ze zich goed bij voelenquote:
Tegen de tijd dat we zover zijn om het bloedworstteiltje te vullen en de haren met een gasbrander af te schroeien, wil je me vast wel even gezellig helpen om het echte varken aan te wijzen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Of zullen wij samen kerst gaan vieren? Het lijkt me echt enig. Zelfs Natasja zegt DOEN!
Ik neem het varken mee!Den Haag en de NS, here we come. Oink oink en dan mag jij raden WIE het varken is. Dat is ons kerstspelletje.
![]()
Jij deed wel iets met je macaroni.quote:
Even het juiste beslagje maken, dopen, even in de frituur dopen, et voila Tempura, beetje washabi erbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik eet geen vis en knoflook omdat ik dat thuis nooit kreeg (want mn ouders houden er ook niet van), en rauwkost kan ik niet tegen. Dan valt er gewoon heel veel af ineens![]()
Ben sinds ik alleen woon wel wat meer gaan experimenteren, zo heb ik al scampi's, inktvis en van die kleine zeeslakjes, hoe heten ze ookalweer, leren eten.![]()
Maar verder is het gewoon simpele Hollandse kost, afgewisseld met weekbrekers van Conimex en af en toe een beetje junkfood. Voilà, variatie!
Ik ben van huis uit eigenlijk ook alleen maar hollandse maaltijden en, als mjin moeder een hele gekke bui had, macaroni gewend. Andere dingen eten moet je gewoon zelf proberen en dan kom je er vanzelf achter of je het lekker vind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik eet geen vis en knoflook omdat ik dat thuis nooit kreeg (want mn ouders houden er ook niet van), en rauwkost kan ik niet tegen. Dan valt er gewoon heel veel af ineens![]()
Ben sinds ik alleen woon wel wat meer gaan experimenteren, zo heb ik al scampi's, inktvis en van die kleine zeeslakjes, hoe heten ze ookalweer, leren eten.![]()
Maar verder is het gewoon simpele Hollandse kost, afgewisseld met weekbrekers van Conimex en af en toe een beetje junkfood. Voilà, variatie!
Oeee, dat is zo lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Bloedworst. Dat is nu iets waarvan ik zonder te proeven denk: "Laat maar!"
Volgens mij maakt(e) Marrije spaghetti met broccoli en tandoori-kip. Toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij deed wel iets met je macaroni.wat was het dan, in plaats van bonen?
Ook heerlijk! Maar ik lust geen zeeslakjes denk ik en boerenkool. Het is me nog nooit gelukt om dat in mijn maag te houden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Gebakken bloedworstquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Er zijn genoeg mensen die er iets over te zeggen hebben als dit soort dingen volgens het standaard patroon verlopen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee nee, doelde niet specifiek op jou. Maar het is nogal eens onderwerp van gesprek en er zit regelmatig iets dwangmatigs in. Mensen moeten gewoon dat doen waar ze zich goed bij voelen
Nooit gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
GMTAquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef Noek het volgende:
En balkenbrij! Op wit brood met stroop.
Ik had 100 jaar eerder geboren moeten worden. Feit!
Hmm, komt me niet erg bekend voor... Maar het is wel gek.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij maakt(e) Marrije spaghetti met broccoli en tandoori-kip. Toch?
Ik hoor graag wat je ervan vond, dan probeer ik het ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef Copycat het volgende:
Ik zal me er een keer overheen zetten, als het zo op mijn pad komt. Beloofd.
das ook iets met bloed toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef Noek het volgende:
Balkenbrij is een oud Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Traditioneel wordt het gemaakt van in bouillon (en soms bloed) gekookt slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.quote:
ah, k. soms bloed dus. maar hoeft niet persequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Balkenbrij is een oud Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Traditioneel wordt het gemaakt van in bouillon (en soms bloed) gekookt slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.
Wikipedia
Hardgrondig ieuw! Ow en bloedworst ook, dat ga ik beide echt niet eten. Zal vast wel smaken, maar tis de gedachte aan wat erin zit he...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef Noek het volgende:
*wijst naar post boven bv's postquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
euh balkenbrij?wasdanouweer.?
*googelt*
ja, nee, heel aanlokkelijk.quote:Balkenbrij is een oud Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Traditioneel wordt het gemaakt van in bouillon (en soms bloed) gekookt slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.
Vergelijkbare, van slachtresten gemaakte gerechten in omringende landen zijn het Duitse 'Panhas' en het Amerikaanse 'scrapple'.
ah! zelfde linkje.quote:
dat slachtafval, maakt t er ook niet aanlokkelijker opquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, nee, heel aanlokkelijk.Vooral dat rommelkruid.
Wel van gehoord, maar nog nooit gegeten....quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Balkenbrij is een oud Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Traditioneel wordt het gemaakt van in bouillon (en soms bloed) gekookt slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.
Wikipedia
In bouillon gekookte frikadellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef gomi het volgende:
[..]
dat slachtafval, maakt t er ook niet aanlokkelijker op
Je moet het niet lezen, je moet het proeven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, nee, heel aanlokkelijk.Vooral dat rommelkruid.
kan nooit erger zijn als een frikandelquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hardgrondig ieuw! Ow en bloedworst ook, dat ga ik beide echt niet eten. Zal vast wel smaken, maar tis de gedachte aan wat erin zit he...
Afgelopen vrijdag nog gegeten met ganzenlever. Was wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hardgrondig ieuw! Ow en bloedworst ook, dat ga ik beide echt niet eten. Zal vast wel smaken, maar tis de gedachte aan wat erin zit he...
Daar hebben we dus nu de frikandel voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Balkenbrij is tegenwoordig kwaliteitsvlees, vroeger was het vooral afvalvlees. Voor een paar weken geleden nog gegeten, simpelweg lekker. Niet van die dikke plakken, lekker korstje, heerlijk op brood
bouillon of bloed hequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In bouillon gekookte frikadellen eigenlijk.
Net als tongenworstquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
dat dus !quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In bouillon gekookte frikadellen eigenlijk.
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij was van de fascinerende sausjes toch?
Er zijn niet zoveel slagers meer die het maken. Mijn mams heeft een goede slager en die neemt soms nog wat voor me mee. Er zijn zelfs slager die het niet kennen. Prutsers!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel van gehoord, maar nog nooit gegeten....
* noteert; Balkenbrij
Wij eten bijna nooit macaroni, nog niet eens 1 x per jaar en ook zelden spaghetti, laatst voor het eerst klaar gemaakt sinds 3 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij deed wel iets met je macaroni.wat was het dan, in plaats van bonen?
Echt vies vind ik het niet, maar het weeïge staat me toch wel tegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat is wat voor jullie kerst Gert en Noek.
Je flikkerde ergens op een gerecht een niet bijbehorende saus, dat was het.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij eten bijna nooit macaroni, nog niet eens 1 x per jaar en ook zelden spaghetti, laatst voor het eerst klaar gemaakt sinds 3 jaar ofzo.
alleen de spaghettisaus gebruik ik, maar juist niet als ik een tandoorisaus heb, de spaghettisaus gebruik ik juist als ik geen andere saus heb (als tandoori, madras etc).quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij maakt(e) Marrije spaghetti met broccoli en tandoori-kip. Toch?
Ganzenlever vind ik ook niet lekker. Veel te zware smaak voor mijn smaak.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Noek het volgende:
Afgelopen vrijdag nog gegeten met ganzenlever. Was wel lekker hoor.
Ach ja, had die gans maar een vak moeten leren denk ik dan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt vies vind ik het niet, maar het weeïge staat me toch wel tegen.
Ik denk dus maar zo: Noek de Friese balkenbrij, Gert de ganzenlever. Da's voor een keertje namelijk helemaal niet zielig voor zo'n gans.
Scoor ik die gans wel Noek, anders wordt het meteen zo'n hele dierentuin in de stiltecoupé!![]()
Wij eten 3 keer per maand spaghettiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij eten bijna nooit macaroni, nog niet eens 1 x per jaar en ook zelden spaghetti, laatst voor het eerst klaar gemaakt sinds 3 jaar ofzo.
Ik vind ganzenlever niet zo bijzonder eigenlijk. Ik heb dan liever kerstkransjes van de Baron. (oi oi oiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ganzenlever vind ik ook niet lekker. Veel te zware smaak voor mijn smaak.
Maar ik lust wel heel graag spruitjes. Met Maggi.
om het even, rijst met groeten en dan een spaghettisaus bij gebrek aan een andere sausquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja! dat was het, waar gooide je nou spaghettisaus over?
Maggi op je spruitjes? Spruitjes eet ik met mosterd. Het liefste Dyon, dat brandt zo lekker in je holtesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ganzenlever vind ik ook niet lekker. Veel te zware smaak voor mijn smaak.
Maar ik lust wel heel graag spruitjes. Met Maggi.
Ah jammer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
alleen de spaghettisaus gebruik ik, maar juist niet als ik een tandoorisaus heb, de spaghettisaus gebruik ik juist als ik geen andere saus heb (als tandoori, madras etc).
Dat heb ik dan geloof ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Deisyy het volgende:
En vanavond eet ik lekker een broodje van de Subway![]()
Als die nog open is om 6 uur
Ik eet helemaal geen spruitjes. Soms koop ik vers gesneden soepgroente op de markt en dan zitten er ook weleens wat spruitjes doorheen, die vis ik er dus uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maggi op je spruitjes? Spruitjes eet ik met mosterd. Het liefste Dyon, dat brandt zo lekker in je holtes
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is teringherrie dinsdag!!1!!!!
Buuf! Vangen!
Ja! Maggi en spruitjes is een hemelsche combi, vind ik. Mosterd kan ik me weinig bij voorstellen, qua spruitcombi. Maar hey, ik sta er voor open en ga ook dat eens een keer proberen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Maggi op je spruitjes? Spruitjes eet ik met mosterd. Het liefste Dyon, dat brandt zo lekker in je holtes
Spruitjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik eet helemaal geen spruitjes. Soms koop ik vers gesneden soepgroente op de markt en dan zitten er ook weleens wat spruitjes doorheen, die vis ik er dus uit.
Wat voor seks probeerde jij te hebben!?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef FANN het volgende:
Een keukentrapje op je matras zetten is dus absoluut NIET verstandig !
mijn arm doet zeer
Zolang je er daarna niet op gaat staan kan het best hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef FANN het volgende:
Een keukentrapje op je matras zetten is dus absoluut NIET verstandig !
mijn arm doet zeer
nee, ik wilde het gordijn weer terug in het hakie douwen die was losquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat voor seks probeerde jij te hebben!?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang je er daarna niet op gaat staan kan het best hoor
Wel lekker juist, maar met mosterd of maggi...quote:
Da's een hele fijne agressiekwijtmaak cd.quote:
Ff bedenken wat we JP dan in zijn bakkes kunnen gooien. Misschien een perceeltje in Mozambique?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef D. het volgende:
Goede marketingtruc
Run op replica's Dom van Milaan
Dus jij slingert de kids straks het bed in?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's een hele fijne agressiekwijtmaak cd.![]()
Samen met tuinbonen de enige groentes die ik vroeger maar niet naar binnen kreeg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wel lekker juist, maar met mosterd of maggi...nog nooit van gehoord, wel met gewoon lekkere jus en biefstuk ofzo en aardappels erbij....
Mwoah, meer voor bij het dweilen. Via Angel of death moest ik hier weer ff aan denken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus jij slingert de kids straks het bed in?
ANGEL OF DEATH!1!!1!!
Ik zou zeggen, iets waarvan je een hele pallet vol hebt staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff bedenken wat we JP dan in zijn bakkes kunnen gooien. Misschien een perceeltje in Mozambique?
Tuinbonen!! Mijn lievelings. Óók lekker met mosterd trouwens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Samen met tuinbonen de enige groentes die ik vroeger maar niet naar binnen kreeg.
Mogelijk lukt het me tegenwoordig wel, maar heb de behoefte om het te proberen nog niet gehad
Zijn er ook dingen waar je geen mosterd bij doet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tuinbonen!! Mijn lievelings. Óók lekker met mosterd trouwens.
Alle andere groentes,quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen waar je geen mosterd bij doet?
*insert twilightzone muziekje*quote:
Bijjjjjjjjna niet neequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*insert twilightzone muziekje*
het kan bijna niet hè?
miss lag het aan de Zahne......quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef remlof het volgende:
Duitse koffie is juist geweldig![]()
Vind ik dan hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |