Nouquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef ehqo. het volgende:
Mijn neefje van nog geen anderhalf heeft ze ook wel eens aan. En dan met regelmaat onderuit glijden op onze vloer, hilarisch.
Ik moest nog een mailoit aan op de kleuterschool/basis-school van mijn moeder ...quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Lariekoek het volgende:
Is dat normaal bij een babypeuter jongen?
Iemand die ik ken beweert namelijk van wel maar ik heb er nog nooit van gehoord
Ja. En wat maakt het uit, niemand die het ziet. En 't is lekker warm.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef L-IS het volgende:
Ik heb dat vroeger wel eens gehad bij het schaatsen
quote:
Oh, mijn zoon heeft ook wel eens een roze maillot aan hoor. Wordt hij echt geen homo van (en wanneer wel, dan nog)quote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef PureEvil het volgende:
Ik heb 2 zoons en die hebben toen ze klein waren ook maillots aangekregen hoor. wel blauwe/zwarte/grijze dan he. geen rozeMaar heerlijk hoor. ze hadden het niet koud, en wie ziet dat nou?
Mn zoontje (3,5) loopt hier ook weleens in een prinsessenjurk rond, vind ie leuk.....moet kunnen toch?
Ow, is dat de oorzaak? Gelukkig, is dat eindelijk duidelijk!quote:
een roze gaat dan wel weer erg verquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, mijn zoon heeft ook wel eens een roze maillot aan hoor. Wordt hij echt geen homo van (en wanneer wel, dan nog)Kleur is niet besmettelijk
thnx voor de tip! morgen even een lidl zoekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Sugarsnap het volgende:
Bram heeft ook regelmatig een maillot aan onder zijn broek en al helemaal met dit weer.
Thuis heeft hij trouwens meestal zijn broek uit en dan alleen het maillotje aan, ik heb net gister leuke gescoord bij de lidl, lichtblauw en donkerblauw met Winnie the Pooh.
ik heb ze niet kunnen vinden toen. Jammer, had het wel leuk gevonden. Nu wordt het algwauw weer te warm voor een maillot onder zijn broek aan ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:35 schreef Sugarsnap het volgende:
graag gedaan, ze waren volgens mij 1,49 per stuk, ook geinige rompertjes
Een broek is toch ook warm.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, is dat de oorzaak? Gelukkig, is dat eindelijk duidelijk!
Ik vind dat het kan hoor, en zie het ook wel bij neefjes ofzo. Het is toch hartstikke lekker warm, en daar gaat het om!
je praat wel anders als je met je eigen kind op de ehbo zit met onderkoelingsverschijnselenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een broek is toch ook warm.
Achterlijke gedoe van die ouders die hun kinderen helemaal inpakken. Vroeger liepen kinderen gewoon de hele winter in een korte broek.
Zo creëer je van die pussy's die later alleen maar lopen te zeiken over wat kou.
punt is wel dat het vroeger ook kouder was he. Mensen rekenen niet meer op (ijzige) kou en kleden zich er daaom ook niet naar...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef Suzanna het volgende:
Wat dacht je van wollen ondergoed??
Heel veel kinderen zijn tegenwoordig te koud gekleed vind ik. Geen hemd meer onder het t-shirt in de winter, dat soort dingen. Daar krijg je het echt heel koud van...
Je kan beter bij de zeeman terecht, die zijn van goede kwaliteit en de helft goedkoper dan die van de hema. Volgens mij 2 euro per stuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
thnx voor de tip! morgen even een lidl zoeken
zoveel is de gemiddelde temperatuur toch nog niet opgelopen t.o.v. 'vroeger'? of heb je 't over de verwarming binnenshuis?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:53 schreef DJMO het volgende:
punt is wel dat het vroeger ook kouder was he. Mensen rekenen niet meer op (ijzige) kou en kleden zich er daaom ook niet naar...
Thuis heeft onze jongste er altijd een aan. Hij is namelijk steeds zijn sokken kwijt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef Spvdb het volgende:
Zolang ze er maar geen rokje bij dragen.
Maar elke dag een maillot aan vind ik dan weer een beetje overdreven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |