dan ga ik lachen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef BergTurk het volgende:
je moet niet zo flauw doen man is echt niet leuk hoor moesten ze eens bij jouw doen
Neerzwaffelenquote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef BergTurk het volgende:
je moet niet zo flauw doen man is echt niet leuk hoor moesten ze eens bij jouw doen
Jouwquote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef BergTurk het volgende:
lief dagboek,quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef Lariekoek het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ben ik er op de w.c. achter gekomen dat ik homo ben.
Kusjes,
dopy14
eigenlijk HAVO 5, maar je hebt wel gelijk.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef dopy14 het volgende:
[..]
eigenlijk HAVO 5, maar je hebt wel gelijk.
Dat jij nou in zo'n asociale turkenklas hebt gezeten waar totale wanorde heerst..quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef WhAzAaA het volgende:
vragen of je naar de wc magzeker speciaal onderwijs ofzo?
quote:Op maandag 14 december 2009 22:24 schreef Sneijder5 het volgende:
LOLLL, ik zit bij jou in de klas!![]()
![]()
![]()
Ben jij Dave?
quote:voornaam: Thijs
nou, hoeveel dan? beetje jammer ditquote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef zovty het volgende:
Ik snap er geen kont van, maar ik vind wel dat je heel veel smileys gebruikt. Weet je wat die dingen kosten?
Dan moet ze het niet voor zich houden en zo achterlijk doen. Ze zal het er vast wel naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 22:34 schreef dralion13 het volgende:
misschien heeft ze wel allerlei problemen en is ze verkracht, dan kan zo'n opmerking als die van jou zo'n meisje erg kwetsen. Er zal vast wel een reden zijn (die jij hoogst waarschijnlijk niet kent) waarom ze zo ontzettend stil en verlegen is
Jij bent teleurgesteld dat je niet die funny guy was.quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Pinterman het volgende:
Ja, er is er altijd één die de grapjas uithangt en een opmerking maakt waar je welgeteld een tiende seconde over hebt nagedacht en die een bejaarde walrus nog zou begrijpen. Echt van die standaardgrapjes. "Er zit nog wat aan je wang" HAHA HOE HOE HO HO IK KOM NIET MEER BIJ RAAP ME OP. Serieus vent. Zeg dan niets.
ik las: kleine grijze wolfjesquote:klacht: van die stille kleine grijze huillies
Jij bent zo'n grijze die nooit iets zegt in de klas maar toch een beetje mee lacht om humor die hij niet begrijpt en waardeert om voor jezelf de waan hoog te houden dat je niet het zwarte schaap bentquote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Pinterman het volgende:
Ja, er is er altijd één die de grapjas uithangt en een opmerking maakt waar je welgeteld een tiende seconde over hebt nagedacht en die een bejaarde walrus nog zou begrijpen. Echt van die standaardgrapjes. "Er zit nog wat aan je wang" HAHA HOE HOE HO HO IK KOM NIET MEER BIJ RAAP ME OP. Serieus vent. Zeg dan niets.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Pinterman het volgende:
Ja, er is er altijd één die de grapjas uithangt en een opmerking maakt waar je welgeteld een tiende seconde over hebt nagedacht en die een bejaarde walrus nog zou begrijpen. Echt van die standaardgrapjes. "Er zit nog wat aan je wang" HAHA HOE HOE HO HO IK KOM NIET MEER BIJ RAAP ME OP. Serieus vent.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Pinterman het volgende:
Zeg dan niets.
Inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef WhAzAaA het volgende:
vragen of je naar de wc magzeker speciaal onderwijs ofzo?
Je wou zeker dat jezelf zo gevat wasquote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Pinterman het volgende:
schattigquote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef deepart het volgende:
lief dagboek,
vandaag las ik op fok een topic over een meisje die moest plassen in de klas en die vroeg aan de meneer of ze dat mocht en dat mocht en toen een jongen vroeg dat 10 sec erna ook
toen zei iedereen in de klas dat die jongen haar moest geven
toen kwam het meisje terug en zei de topicopenaar dat er nog wat op de mond zat
toen deed het meisje dikke boehoe
ik moest heel erg lachen van het topic want ik leefde mei helemaal in en het voelde of ik self in de klas van de topicopenaar zat
groeten,
deepje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |