tijd om een echte auto te kopenquote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Light het volgende:
[..]
Tijd om de fiets uit de schuur te halen
quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat heb je met die auto's op waterstof.
meerdere keren zelfsquote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef Catch22- het volgende:
laat je hem wel voorgloeien?
lampje gaat al na 10- sec uit, gloeirelais hoor je pas 20 sec later uitgaanquote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef Catch22- het volgende:
meerdere keren?
Als het goed is en je laat hem gloeien tot het lampje uit gaat, dan zou het goed moeten zijn.
Gewoon doorstarten op compressiequote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef gateway het volgende:
[..]
ja alleen niet met 2 of meer kapotte gloeibougies
ditquote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Nero22 het volgende:
Hoezo FTW als hij niet normaal kan starten?
Eronder.... het afgelopen weekend vroor het niet zo als nuquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:35 schreef Fogel het volgende:
En wat is "koud"? 5 graden boven het vriespunt?
Was afgelopen weekend in Nederland en het leek verdomme zomer.
In noorwegen is het toch altijd koudquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:40 schreef Fogel het volgende:
Boehoe, -5
Dat is het hier ook en mijn auto (ook een oude VW diesel) start net zo goed als altijd, raak het gas niet eens aan. Donderdag begint het meer op winter te lijken hier (in Noorwegen) met -14 en vanaf vrijdag veel sneeuw.
Inderdaad, een mooie zomerdag is het met mazzel +5quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
In noorwegen is het toch altijd koud
dat is wel minder....quote:Op zondag 20 december 2009 11:36 schreef Biertjuhhhh het volgende:
ik kom mijn auto niet eens in, helemaal dichtgevroren
ik heb als een ware hulk hogan aan die deur staan rukken, maar helpt niet...quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef gateway het volgende:
[..]
dat is wel minder....
Geen antivries over dat je over de deur kan kiepen? Of hard rukken aan de deur??
Weet je waarom een volkswagen zo'n goeie achterruitverwarming heeft?quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef gateway het volgende:
BAh, koude rotweer...... het vriest een beetje en me auto start niet! Grrrr!!!
Klacht: koud kloteweer!
Klacht2: auto start niet!
Antiklacht: doorstarten en hij doet het welOude VW diesels FTW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je hoe je de waarde van je auto kunt verdubbelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je trouwens waarom Duitsland zo groot is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |