quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem![]()
Ik heb dit gedaan:
*Bellen naar XS4ALL, laat ze een lijnmeting doen
*Is er iets mis, laat het fixen![]()
*Neem een goedkoper abbo, meer dan 4 mbit zit er toch niet in
Volgens mij heb je de verkeerde helpdesk gebeld. Je moet de technische hebben. Dan krijg je kerels die er verstand van hebben![]()
waarop, kabel is inc tv abbo en setup kosten bla bla , uitgerekend zou het 8jaar duren voor dat de kosten er uit zijn en adsl is traagquote:
Een lijnmeting is niet kijken wat voor snelheid je hebt hoor...quote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef hipy123 het volgende:
[..]
lijnmeting is gedaan, ze kwamen op 1.2 uit terwijl ik 2.8 heb
ze gaan niks fixen want er is te weinig capaciteit door dat die @*()#*()$ centrale zo ver weg licht
ik ga niet downgraden ik wil gewoon sneller internet...
Valt best mee eigenlijk. Ik heb vaak een lagere ping dan mijn vrienden in Counter-Strike, en ik heb Ziggo en zij niet. Praat dus niet over dingen waar je geen weet van hebt.quote:
Vind ziggo anders helemaal niet grappigquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vind ziggo anders helemaal niet grappig
Je kijkt nu geen tvquote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef hipy123 het volgende:
waarop, kabel is inc tv abbo en setup kosten
Mensen, mensen, houd er rekening mee dat zijn lijn NOOIT boven de 4 mbit uit zal komenquote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef Cothen het volgende:
Je betaalt nu 39,95 p/m voor 2.8MB en dan vind je 29,95 voor 10MB duur?
[..]
Je kijkt nu geen tv
Overigens heb je sowieso geen recht om providers duur te vinden als bij xs4all zit.
heb het over de setupkosten van 100 euro + standaard tv abbo van 16 euro die er bij moet etc.quote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef Cothen het volgende:
Je betaalt nu 39,95 p/m voor 2.8MB en dan vind je 29,95 voor 10MB duur?
[..]
Je kijkt nu geen tv
Overigens heb je sowieso geen recht om providers duur te vinden als bij xs4all zit.
Via de tv kabel moet dat wel mogelijk zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Apebeer het volgende:
Mensen, mensen, houd er rekening mee dat zijn lijn NOOIT boven de 4 mbit uit zal komen
Meeste mensen zeggen dat iets hen laat laggen in plaats van lachen, dus ditmaal heb ik lagg als lach gebruikt haha snap je hemquote:
KPN gaat je niet aan sneller internet helpen dus ga maar denken aan een abbo. via de kabelquote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef hipy123 het volgende:
[..]
ze gaan niks fixen want er is te weinig capaciteit door dat die @*()#*()$ centrale zo ver weg licht
LAGGUUUH MANquote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Meeste mensen zeggen dat iets hen laat laggen in plaats van lachen, dus ditmaal heb ik lagg als lach gebruikt haha snap je hem?
gasten zoals jij kreeg ik dagelijks aan de telefoonquote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef hipy123 het volgende:
[..]
of ze fixen gewoon een nieuwe centrale zodat wel de snelheid die je wilt behaald kan worden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gasten zoals jij kreeg ik dagelijks aan de telefoon
JE KAN GEEN SNELLER INTERNET KRIJGEN OP 5 KILOMETER VAN DE CENTRALE!
VERHUIS NAAR EEN PLEK WAAR JE DICHTER BIJ DE CENTRALE WOONT
Er zijn bepaalde natuurwetten die er voor zorgen dat het signaal zwakker wordt naarmate de kabel langer wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:27 schreef hipy123 het volgende:
[..]
of ze fixen gewoon een nieuwe centrale zodat wel de snelheid die je wilt behaald kan worden?
Bij glasvezel gelden ineens hele andere natuurwetten. En daar maakt een paar kilometer meer of minder eigenlijk niks uit.quote:bedoel in sommige plekken kan je 250mb krijgen , waarom doen ze dan in godsnaam niks aan dit soort dingen.
Ga lekker eerst dit fixen ipv helemaal te inversteren in een glasvezel netwerl
Of je helpt hem gewoon, waarschijnlijk is zijn kabel gewoon verrotquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gasten zoals jij kreeg ik dagelijks aan de telefoon
JE KAN GEEN SNELLER INTERNET KRIJGEN OP 5 KILOMETER VAN DE CENTRALE!
VERHUIS NAAR EEN PLEK WAAR JE DICHTER BIJ DE CENTRALE WOONT
Welke voordelen? Krijg je er soms een gratis robosuck bij?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef EINZ het volgende:
[..]
Welke voordelen? Krijg je er soms een gratis robosuck bij?
tuurlijk, dat is ook antwoord wat gegeven wordt, loop al je bekabeling na.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Of je helpt hem gewoon, waarschijnlijk is zijn kabel gewoon verrot
Gastquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:27 schreef hipy123 het volgende:
[..]
of ze fixen gewoon een nieuwe centrale zodat wel de snelheid die je wilt behaald kan worden?
Toch onzin dat ik moet verhuizen omdat zij het vertikken om hier goed internet te krijgen
bedoel in sommige plekken kan je 250mb krijgen , waarom doen ze dan in godsnaam niks aan dit soort dingen.
Ga lekker eerst dit fixen ipv helemaal te inversteren in een glasvezel netwerk
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tuurlijk, dat is ook antwoord wat gegeven wordt, loop al je bekabeling na.
90% van de keren krijg je te horen dat het allemaal net nieuw is, of niet slecht kan zijn.
2.8 op 5 km is niet slecht hoor, sommige mensen halen een stuk minder
uiteraard, maar 2.8 mb op 5 kilometer is niet slecht!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:32 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Alsof ze niet kunnen zien waar de breuk zit![]()
Bij mij hebben ze gewoon een stuk lijn vervangen hoor
Ja, maar het lijkt me niet dat je dagelijks gaat klessebessen met de eerste en tweede lijn van een provider.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Technisch support...
Ze weten tenminste waar ze het over hebben
Dan heb ik helemaal geluk met mijn 4 mb op 5 kilometer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
uiteraard, maar 2.8 mb op 5 kilometer is niet slecht!
Je hebt te maken met verlies van capaciteit op zo een afstand. Heb je heel mooie tabellen voorIets met noise... nogwat (is al weer een jaar geleden dat ik daar zat)
Ja maar ik heb geen kabelquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me niet dat je dagelijks gaat klessebessen met de eerste en tweede lijn van een provider.
Ik vind service best iets waard, maar voor een x-bedrag wil ook hetgeen waar ik voor betaal.
Zelf zit ik bij Ziggo en ik haal gewoon m'n snelheid. Altijd! En ja, dat je soms lang moet wachten voor je iemand aan de lijn hebt, dat is dan maar zo. Heb ze in 10, 11 jaar Casema/Ziggo welgeteld 5, 6 keer nodig gehad. En als je weet op welke tijdstippen je moet bellen om gelijk iemand aan de lijn te krijgen, dan scheelt dat echt een bak.
En Ziggo heeft nu supersnelle meuk voor relatief weinig geld. ADSL is dan zo verpauperd, wanneer je het gaat vergelijken.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:41 schreef PeZu het volgende:
gvd de gvd
ik krijg mijn snelheid pas in januari, ik kan toch niet leven met maar 45 Mb een up van 10 en ene ping van 7 ms terwijl ik betaal voor 120 mb
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:41 schreef PeZu het volgende:
gvd de gvd
ik krijg mijn snelheid pas in januari omdat ze nu de nwe firmware nog aan het testen zijn ik kan toch niet leven met maar 45 Mb een up van 10 en ene ping van 7 ms terwijl ik betaal voor 120 mb
en fucking connectie timeouts![]()
ik kan gvd niet normaal f5-en
Moest je eerst het ijs van je internetverbinding krabben?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:41 schreef PeZu het volgende:
gvd de gvd
ik krijg mijn snelheid pas in januari omdat ze nu de nwe firmware nog aan het testen zijn ik kan toch niet leven met maar 45 Mb een up van 10 en ene ping van 7 ms terwijl ik betaal voor 120 mb
en fucking connectie timeouts![]()
ik kan gvd niet normaal f5-en
ik wil gewoon met 50 mb kuiken terwijl mijn inet nog snel genoeg is voor fok of gamenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wat wil je dan? het wereldkuikrecord verbreken?
dat hoeft niet , gewoon een hoog voltage er doorheen jagen en al het ijs valt er vanafquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:54 schreef EINZ het volgende:
[..]
Moest je eerst het ijs van je internetverbinding krabben?
Ja, maar je zou wel verwachten dat als er 8mb belooft wordt( we kregen zelfs een brief dat we 8mb gingen krijgen.... ) dat ze dat wel haalbaar maken, de snelheid is hier zo ontiegelijk laag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Gast"ze" "vertikken" helemaal niets, maar als elke uithoek een eigen centrale moet krijgen kunnen ze toch nooit rendabel werken? En anders neem je toch dial-up als je dit te duur vind? Of overstappen op kabel / satelliet. Want over een telefoonlijn is het gewoon technisch onmogelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |