quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem![]()
Ik heb dit gedaan:
*Bellen naar XS4ALL, laat ze een lijnmeting doen
*Is er iets mis, laat het fixen![]()
*Neem een goedkoper abbo, meer dan 4 mbit zit er toch niet in
Volgens mij heb je de verkeerde helpdesk gebeld. Je moet de technische hebben. Dan krijg je kerels die er verstand van hebben![]()
waarop, kabel is inc tv abbo en setup kosten bla bla , uitgerekend zou het 8jaar duren voor dat de kosten er uit zijn en adsl is traagquote:
Een lijnmeting is niet kijken wat voor snelheid je hebt hoor...quote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef hipy123 het volgende:
[..]
lijnmeting is gedaan, ze kwamen op 1.2 uit terwijl ik 2.8 heb
ze gaan niks fixen want er is te weinig capaciteit door dat die @*()#*()$ centrale zo ver weg licht
ik ga niet downgraden ik wil gewoon sneller internet...
Valt best mee eigenlijk. Ik heb vaak een lagere ping dan mijn vrienden in Counter-Strike, en ik heb Ziggo en zij niet. Praat dus niet over dingen waar je geen weet van hebt.quote:
Vind ziggo anders helemaal niet grappigquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vind ziggo anders helemaal niet grappig
Je kijkt nu geen tvquote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef hipy123 het volgende:
waarop, kabel is inc tv abbo en setup kosten
Mensen, mensen, houd er rekening mee dat zijn lijn NOOIT boven de 4 mbit uit zal komenquote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef Cothen het volgende:
Je betaalt nu 39,95 p/m voor 2.8MB en dan vind je 29,95 voor 10MB duur?
[..]
Je kijkt nu geen tv
Overigens heb je sowieso geen recht om providers duur te vinden als bij xs4all zit.
heb het over de setupkosten van 100 euro + standaard tv abbo van 16 euro die er bij moet etc.quote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef Cothen het volgende:
Je betaalt nu 39,95 p/m voor 2.8MB en dan vind je 29,95 voor 10MB duur?
[..]
Je kijkt nu geen tv
Overigens heb je sowieso geen recht om providers duur te vinden als bij xs4all zit.
Via de tv kabel moet dat wel mogelijk zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Apebeer het volgende:
Mensen, mensen, houd er rekening mee dat zijn lijn NOOIT boven de 4 mbit uit zal komen
Meeste mensen zeggen dat iets hen laat laggen in plaats van lachen, dus ditmaal heb ik lagg als lach gebruikt haha snap je hemquote:
KPN gaat je niet aan sneller internet helpen dus ga maar denken aan een abbo. via de kabelquote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef hipy123 het volgende:
[..]
lijnmeting is gedaan, ze kwamen op 1.2 uit terwijl ik 2.8 heb
ze gaan niks fixen want er is te weinig capaciteit door dat die @*()#*()$ centrale zo ver weg licht
ik ga niet downgraden ik wil gewoon sneller internet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |