abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78226881
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef mikoxx het volgende:
Hmmm... heb nu bij twee campings in Italie aan het lago maggiore nul op rekest gekregen. Dus begint de zoektoch weer van voor af aan, helaas. Dat vind ik toch wel het nadeel hoor, dat gezoek, en dan vind je iets naar je zin: vol! Tuurlijk
Iemand nog een leuke camping in de aanbieding? Liefs oost frankrijk of noord italie (of zwitserland? geen idee hoe t weer daar is in de zomer?). Voorwaarde is: redelijke kans op goed weer (lees: zon), met zwembad en netjes natuurlijk. Goed sanitair etc.
Er hè? Wij konden voor eind augustus nog maar één camping vinden daar die nog plek had. De laatste ook nog.

Heb er wel enorm veel zin in! Lente in d'r zwembroekje in het water. Vind het vooral fijn dat dat meer heel lang ondiep blijft. En zoet is.
pi_78226985
Wat een ontzettend burgelijk topic zeg .

* Sport_Life neemt maar geen kinderen en blijft zijn hele leven Dink-ie!!
pi_78227034
wij gaan trouwens voor het eerst naar een camping, camping bimbo in frankrijk.
http://www.campingbimbo.fr/
pi_78227042
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:28 schreef Sport_Life het volgende:

Da's inderdaad een hele goede reden!

pi_78227098
pi_78227137
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:28 schreef Sport_Life het volgende:

Ik ben anders vorig jaar met kind en al naar Salou gegaan
En dat zullen we nog vele jaren blijven doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78227215
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben anders vorig jaar met kind en al naar Salou gegaan
En dat zullen we nog vele jaren blijven doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_78229643
Wij hebben ook een vakantie geboekt, we gaan naar curacao Over te terugreis met het vliegtuig maar ik me eigenlijk niet zoveel zorgen want dat is 's avonds/'s nachts, maar de heen reis is midden op de dag. Ik denk dat hij wel zoet te houden is met boekjes etc. We doen er op de heenreis 11 uur over, terugreis iets korter. Finn is net 1 als we gaan
  Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 16:14:05 #234
45833 crew  Fogel
pi_78231702
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:00 schreef YPPY het volgende:
Mijn tip, geen potloden in het vliegtuig, als die op de grond vallen, moet je die weer op zien te rapen. En het is best wel krap. Stickers? Magisch tekenbord? Boekjes?
Gewoon een stuk of 10-15 potloden meenemen, dan kan er af en toe een vallen zonder dat het een probleem is dat je het niet terugvindt. En een kind is klein dus die kruipt gewoon onder de stoel, dus dat komt wel goed
Ik laat de kinderen altijd een eigen rugzak of kleine koffer inpakken met wat speelgoed en tekenspul.
Neem vooral ook zelf een berg servetten oid mee, stewardessen zijn nl niet zo snel ter plekke als er een kop water/juice over de kleding/stoel/vloer gaat
Bij sommige maatschappijen (bv de SAS) krijg je een pakket met potloden, kleurplaten, sinaasappelsap en wat koekjes, ook handig.

Stiften/stickers kan ik niet aanraden, als je even niet oplet is zo de tafel/stoel volgekliederd/geplakt en daar zijn de bij de luchtvaartmaatschappij vast niet zo blij mee.

En boek een stoel niet te ver van de WC af, scheelt geklooi.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:53:19 #235
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_78232947
Wij hebben eindelijk ook de beslissing gemaakt! Eerst wilden we ergens naar een warm land in een all-in resort gaan uitrusten, maar na eens goed nagedacht te hebben..... We wouden in mei gaan (vorig jaar ook niet geweest, heavy verbouwing, zwangerschap, enz,enz dus echt wel even rust nodig) en Jorja is dan nog geen jaar. Met dus een behoorlijke kans dat mevrouwtje de helft van de middag wil slapen. En om dan de helft van mijn vakantie op een pietpeuterig hotelkamer door te brengen Dus..... nu hebben we een appartement in Malta gehuurd met privézwembad. Als madam wil slapen 's middags kunnen pap en mam aan het zwembad liggen en omdat Malta zo klein is, kun je makkelijk zeggen we gaan eens ergens naar toe en als het echt niet gaat met de kleine meid ben je wel zo thuis....
Als dit goed bevalt allemaal gaan we mischien als de portemonnee het toelaat in oktober alsnog een weekje all in puffen, maar dan is Jorja ook alweer wat ouder......
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 21 februari 2010 @ 13:57:24 #236
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_78262241
Wij hebben de vakantieplannen ook min of meer rond.

In de meivakantie gaan we 3 dagen naar Disneyland Parijs, we moeten nog wel een hotel boeken maar dat komt wel goed .

In de zomervakantie gaan we voor de tweede keer naar Oostenrijk; deze keer naar een familiepension in Tirol. Lekker door de bergen struinen, kinderwandelingen maken, misschien nog een dagje naar Innsbruck. Nu hopen dat we net zulk mooi weer hadden als vorig jaar, toen hebben we de hele week, op één dag na, een stralende zon gehad met temperaturen van 25-30 graden .

Op de heenweg willen we een tussenstop maken bij Playmobilland bij Neurenberg, dat lijkt ons wel een leuk speelpark.

In de herfst gaan we dan nog een weekendje naar Landal Hoog Vaals in Limburg, samen met mijn ouders en broertje. Doen we iedere herfst, mijn vader heeft een huisje op dat park. Heel handig voor ons .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 4 april 2010 @ 21:05:22 #237
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_79945612
De zomer komt er weer aan, en neemt as usual de nodige reiskriebels met zich mee.! Ik had net al bijna, plompverloren geboekt, zonder overleg whatsoever Geen al te verre bestemming deze keer. Dat laat de portemonnee niet toe. Maar we willen wél op avontuur! Geen resort of huisje, maar kamperen. Met de tent op de rug rondtrekken, is het plan. Ik ben nu een beetje aan het struinen op internet en wat mij heel leuk lijkt is bijvoorbeeld Griekenland (eilandhoppen ), of Italië. Rome is qua vlucht véél goedkoper, maar dáár kan het behoorlijk prijzig zijn natuurlijk. Griekenland weet ik niet, ben eigenlijk alleen maar op Cyprus geweest, en dan nog heel lang geleden. Spanje en Portugal zijn ook opties. Ik wil m'n Spaans graag wel weer een beetje ophalen. Slechte reden, maar alez, het eten is er óók fantastisch natuurlijk. Nadeel van Spanje: heet. Plus: veel binnenland = niet geschikt voor met kind. Portugal: nooit geweest. Lijkt me prachtig, dat wel!

Wie heeft er tips voor rondstruinerij met uit de kluiten gewassen kleuter?
Water is een must. Interessante cultuur een pré. Lekker eten idem. Oh, en het leven moet er écht niet te prijzig zijn. Dank alvast voor uw meedenken en dromen van mooie zomers vol zon, zee, ijsjes en kleffe pizza's.

[ Bericht 5% gewijzigd door renzell op 05-04-2010 23:48:49 ]
  zondag 4 april 2010 @ 21:11:47 #238
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79945886
portugal!

of waarom niet gewoon bretagne ofzo?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_79945945
Wij gaan een week naar Ameland, in Landal Ameland State.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 4 april 2010 @ 21:13:21 #240
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79945947
gewoon zeg ik maar dat bedoel ik helemaal niet, ik ben er zelf nog nooit geweest maar zou heel graag willen

verder geen tips veel pleziermaakmogelijkheden iig! maar dat is meestal niet zo moeilijk voor kleine kerels toch? En trouwens heb jij niet de grootste uitdaging van ons allemaal overleefd?
  zondag 4 april 2010 @ 21:16:37 #241
105888 renzell
pi_79946065
Hmm, ik ga eigenlijk liever naar een plek die ik nog niet (goed) ken en ik ben vroeger al zo vaak in Bretagne geweest, dat ik daar nu niet direct voor zou tekenen.

Maar, Portugal dus. Vertel? Maak me lekker?

[ Bericht 13% gewijzigd door renzell op 05-04-2010 23:50:06 ]
  zondag 4 april 2010 @ 21:18:58 #242
105888 renzell
pi_79946159
Nee, zolang er water, zand en ijsjes zijn, vindt meneer alles best. Dát is waar! Hmmm, Egypte....
  zondag 4 april 2010 @ 21:20:08 #243
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79946210
Ah, dus voor jou is het wel 'gewoon' bretagne

en eh, sja, portugal ben ik zelf ook nog nooit geweest maar het trekt me wel op de een of andere manier. maar ik heb dus niks om je lekker te maken
  zondag 4 april 2010 @ 21:20:37 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79946237
Maar ik heb ook een beetje het gevoel dat jullie nu 'verwend' zijn omdat je het mooiste deel van de wereld al hebt gezien
  zondag 4 april 2010 @ 21:21:09 #245
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79946262
Azoren
  zondag 4 april 2010 @ 21:22:59 #246
105888 renzell
pi_79946335
Hmmm, vluchten naar Istanbul en Egypte zijn dúúr!

Iemand ervaring met eilandhoppen in Griekenland?

En niks hoor, wij zijn helemaal niet verwend. Er zijn nog véél te veel mooie stukken wereld ongezien.
pi_79946347
quote:
Op zondag 4 april 2010 21:18 schreef renzell het volgende:
Nee, zolang er water, zand en ijsjes zijn, vindt meneer alles best. Dát is waar! Hmmm, Egypte....
Egypte kan je beter niet doen in het hoogseizoen, tenzij je van hitte houdt. 45 graden in de schaduw is niks..
Mijn ouders zijn net terug en het werd er al 33/35 graden.

Wij gaan naar Pra Delle Torri in Italie vlak bij Venetie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 4 april 2010 @ 21:26:46 #248
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79946518
quote:
Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef renzell het volgende:

En niks hoor, wij zijn helemaal niet verwend. Er zijn nog véél te veel mooie stukken wereld ongezien.
Tijd genoeg toch?
  zondag 4 april 2010 @ 21:27:06 #249
105888 renzell
pi_79946527
Oh, da's inderdaad óók belangrijk Vick! Nee, da's iets te veel van het goede inderdaad. Daar gaat niemand gelukkig van worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 04-04-2010 21:33:17 ]
  zondag 4 april 2010 @ 21:27:48 #250
105888 renzell
pi_79946554
Tijd wel, geld niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')