quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:00 schreef YPPY het volgende:Mijn tip, geen potloden in het vliegtuig, als die op de grond vallen, moet je die weer op zien te rapen. En het is best wel krap.

Stickers? Magisch tekenbord? Boekjes?
Gewoon een stuk of 10-15 potloden meenemen, dan kan er af en toe een vallen zonder dat het een probleem is dat je het niet terugvindt. En een kind is klein dus die kruipt gewoon onder de stoel, dus dat komt wel goed

Ik laat de kinderen altijd een eigen rugzak of kleine koffer inpakken met wat speelgoed en tekenspul.
Neem vooral ook zelf een berg servetten oid mee, stewardessen zijn nl niet zo snel ter plekke als er een kop water/juice over de kleding/stoel/vloer gaat

Bij sommige maatschappijen (bv de SAS) krijg je een pakket met potloden, kleurplaten, sinaasappelsap en wat koekjes, ook handig.
Stiften/stickers kan ik niet aanraden, als je even niet oplet is zo de tafel/stoel volgekliederd/geplakt en daar zijn de bij de luchtvaartmaatschappij vast niet zo blij mee.
En boek een stoel niet te ver van de WC af, scheelt geklooi.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta