jaa,, maar dan wil ik toch een linkjequote:
People of Walmartquote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef Lonker het volgende:
[..]
jaa,, maar dan wil ik toch een linkje![]()
Ben jij trouwens familie van die ene van de FP die ook worm heet ?
Gezien het feit ik dé God ben, ben ik iedereens vader hier.quote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef Lonker het volgende:
[..]
jaa,, maar dan wil ik toch een linkje![]()
Ben jij trouwens familie van die ene van de FP die ook worm heet ?
Niet mijne horquote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gezien het feit ik dé God ben, ben ik iedereens vader hier.
Sorry, was het linkje vergetenquote:
Is dat zo vreemd?quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... een winkelende geit
[ afbeelding ]
Die hoort in een ander topic, is geen Walmart.quote:
Sorry,,, ik vond het grappigquote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die hoort in een ander topic, is geen Walmart.
in een ander topic had k er al een oplossing voor :quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef quirina het volgende:
http://i50.tinypic.com/v5jryw.jpg
Tieten op een rug?
Wat flikkeren ze in die hamburgers? Hormoonvlees?
quote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
in een ander topic had k er al een oplossing voor :
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Staan ondertussen weer wat nieuwe foto's op. Deze wil ik jullie niet onthouden.
Die bretels!
[ Bericht 30% gewijzigd door exile79 op 16-12-2009 22:10:44 ]geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
dat filmpjequote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef quirina het volgende:
ach beetje offtopic maar wij hebben ook mafkezen in onze supermarkten.
Jumpen bij de lokale Aldi?
Mad skillzquote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef quirina het volgende:
wat doet hij met die winkelruit op 1:20?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef quirina het volgende:
Toch niet dankzij de Amerikanen in dit topicquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef NeuesvomBartBunny het volgende:
Niets mis met Amerika, zonder de Amerikanen sprak jij nu Duits!
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef kutkabouter het volgende:
die mensen moeten haast wel een hoax zijn, dat kan toch niet waar zijn
Als we New York niet hadden verkwanseld aan Engeland, hadden ze daar nu Nederlands gesproken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef NeuesvomBartBunny het volgende:
Niets mis met Amerika, zonder de Amerikanen sprak jij nu Duits!
Oja? Waar in Amsterdam kom jij dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef DeTolk het volgende:
Dit lijkt wel een gemiddeld dagje Amsterdam
Hij is stoer gek!quote:
Die negers ernaast ook...quote:
Soms lopen daar ook van die weirdo's rond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja? Waar in Amsterdam kom jij dan?
Ze heeft een bloemetjesgordijn aanquote:
quote:
OMG, die heeft een marmot in z'n haar!quote:
Gelukkig de kinderen wel aan lijntjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef leFUCK het volgende:
walmart is dus eigenlijk hetzelfde als een dierentuin bezoeken. alleen zitten deze mensen niet in kooien
Nee, is heel normaal in de vs, nog nooit in amerika geweest ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:52 schreef Heretic het volgende:
Vind niemand daar het ranzig dat al die gore ongewassen half naakte mensen en dieren door de winkel lopenmwaar je ook je eten koopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
is t niet druk vandaag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Heretic het volgende:
Nee, en dat wil ik voorlopig zo houden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |