kom jij zeker met je 50 cmquote:
En wat je schiet je daarmee op?quote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ga nog een keertje naar een hockeyfeest, 15 jarige sletjes uitlachen en doorhebben dat ze officieel illegaal voor me zijn![]()
Dat is wel aan de karige kant he![]()
Ik ken een meisje met beetje dezelfde bouw denk ik, weegt 43 kilo en is 1,55 ofzo
was niet zo bedoeldquote:
En er is nog altijd het samenlevingscontract.quote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je kan toch ook een kind opvoeden en verzorgen zonder te trouwen? Ik zie het probleem niet, heb je nooit een relatie gehad?
Een avondje lachen natuurlijk, mensen uitlachen is toch ook leukquote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En wat je schiet je daarmee op?
Het is vooral lastig met het vinden van jassen.
Ik heb alleen maar relaties gehad, maar geen verloving of zo, en omdat ik veel weg ben is het ook niet verstandig denk ik om een kind te maken, maar paar jaar geleden heb ik echt aan gedacht om een kind te adopteren maar op het laatste moment is het mis gegaan omdat ik en mijn toenmalige vriendin niet getrouwd warenquote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je kan toch ook een kind opvoeden en verzorgen zonder te trouwen? Ik zie het probleem niet, heb je nooit een relatie gehad?
Wtf.. 15 cm, dat zou in de breedte ongeveer 1 ringvinger van mij zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet je natuurlijk uit je hoofd![]()
Smalste was iets van 15 cm ofzo..
[ afbeelding ]
Dit is serieus echt
Wijs ze juist op hun domheid, is beter.quote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een avondje lachen natuurlijk, mensen uitlachen is toch ook leuk![]()
Burka
Ja, en nog steeds een hoop problemen volgens mij. Wat is de reden dat hij ermee is gestopt? Het lijkt me wel echt zo'n idealistische baan, volgens mij krijgen die jongerenwerkers niet veel betaald.quote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja met Antilliaanse, Marokkaanse en Turkse jongens daar.
Volgens mij is het wel intensief af en toe hoor, grote problemen.
Hmm oke, in mijn ogen heeft trouwen geen toegevoegde waarde aan je leven als je toch al een relatie hebt en samenwoont, vandaar.quote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar relaties gehad, maar geen verloving of zo, en omdat ik veel weg ben is het ook niet verstandig denk ik om een kind te maken, maar paar jaar geleden heb ik echt aan gedacht om een kind te adopteren maar op het laatste moment is het mis gegaan omdat ik en mijn toenmalige vriendin niet getrouwd waren
Ik hoop dat ze het snappen als ze worden uitgelachenquote:Op maandag 14 december 2009 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wijs ze juist op hun domheid, is beter.
Nee, ze zijn waarschijnlijk gewoon dom, misschien zitten er een paar slimme tussen, die het begrijpen, maar meeloperig gedrag vertonen. Wijs ze er gewoon op. Hoe zou je het vinden als je zusje tussen zulke sletjes zat.quote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het snappen als ze worden uitgelachen
Bezegeling, feestje, geld uitgevenquote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm oke, in mijn ogen heeft trouwen geen toegevoegde waarde aan je leven als je toch al een relatie hebt en samenwoont, vandaar.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bezegeling, feestje, geld uitgeven![]()
Bilmiyorem die het voor de huwelijksnacht doet
Ik zou haar bij het oud vuil zettenquote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ze zijn waarschijnlijk gewoon dom, misschien zitten er een paar slimme tussen, die het begrijpen, maar meeloperig gedrag vertonen. Wijs ze er gewoon op. Hoe zou je het vinden als je zusje tussen zulke sletjes zat.
Wat zou jij een goede broer zijn, als je dat echt zou doen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou haar bij het oud vuil zetten
Gewoon doorgroeien.quote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en nog steeds een hoop problemen volgens mij. Wat is de reden dat hij ermee is gestopt? Het lijkt me wel echt zo'n idealistische baan, volgens mij krijgen die jongerenwerkers niet veel betaald.
Nee, serieus, als ik daar achter kom word ik echt boos hoorquote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat zou jij een goede broer zijn, als je dat echt zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |