Tijdelijk hequote:
Nee heb 25 mb (haal 23 draadloos) omdat t gewoon kei goedkoop is.quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef cvboer het volgende:
Lage waardes TS, dat je er nog niet uit ligt.
Download je zoveel dat je normaal 23 mb hebt?
hier [ afbeelding ] mag ik het mee doen.
Gaat voor mij snel genoeg.
Zegt de loser die niet met tags om kan gaan.quote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Opzet__ het volgende:
IMG]http://i45.tinypic.com/biqe0n.jpg[/IMG]
haha, losers!!!
Failquote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Opzet__ het volgende:
haha, losers!!!
Haha, faler.quote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Opzet__ het volgende:
haha, losers!!!![]()
Waarom mogen we je ISP niet zien?quote:
wat ben jij de grootste kneus die ik hier op fok heb meegemaakt zegquote:
Kutnoob.quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
haha, jaloers?
haha, jullie reageren te snel!
En dit.quote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat ben jij de grootste kneus die ik hier op fok heb meegemaakt zeg
haha, omdat ik ELIET ben!quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom mogen we je ISP niet zien?![]()
En de server niet?![]()
En de afstand niet?
Dan heb ik toch goed internet?quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
haha, jaloers?
haha, jullie reageren te snel!
Ga weg plz. Niemand vindt je leuk.quote:
Je weet wat ze zeggen over jongetjes die pronken met hun downloadsnelheid hè.quote:
Ja, ga er maar snel vanaf.quote:
Oh bij mij lag t aan een wijziging maar dat zou dus alleen bij mij moeten zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is er idd aan de hand daar? Zit bij mn ouders waar ze Chello hebben en het is craptraag.
Ik heb internet basis van KPN, 3 mb/s voor ¤ 25 per maand.quote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee heb 25 mb (haal 23 draadloos) omdat t gewoon kei goedkoop is.
Verder zie ik dat jij kpn hebt, heb je 8 mb of heb je minder? In dat laatste geval kan je voor dezelfde prijs je abbo wijzigen naar 8mb.
De volgende met een nog grotere E-penis meldt zich hoor jongens. Pas op!quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
kijk naar jezelf loser! nee, dit is geen fotosoep!
[ afbeelding ]
![]()
Toch jammer dat je zo haptquote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
dat telt niet, is dat niet glasvezel voor studenten enzo?quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt geen internet basis, anders heb je geen 3,5 mb.quote:Op maandag 14 december 2009 20:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb internet basis van KPN, 3 mb/s voor ¤ 25 per maand.
Bedankt voor de tip, ik ga hem morgen verhogen naar internet extra, dan heb ik 8 mb/s voor hetzelfde geld.
UPC kan ook gewoon 120 mb hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat telt niet, is dat niet glasvezel voor studenten enzo?
dat surfnet klinkt bekend, ik heb het ook volgens mij
quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat telt niet, is dat niet glasvezel voor studenten enzo?
dat surfnet klinkt bekend, ik heb het ook volgens mij
Ik bedoel bij Chello met daar. Want die ISP hebben m'n ouders ook.quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh bij mij lag t aan een wijziging maar dat zou dus alleen bij mij moeten zijn.
En wat bedoel je met "daar" ik woon niet in België ofzo, geen idee waarom hij deze server pakt.
ja ik ben niet zo van de internetverbindingen enzo, weinig tot geen verstand vanquote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
UPC kan ook gewoon 120 mb hoor.
Jij bent meer van de voetbalhooligans he?quote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo van de internetverbindingen enzo, weinig tot geen verstand van
Meldt zich.quote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij bent meer van de voetbalhooligans he?
quote:Op maandag 14 december 2009 20:54 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik dacht dat je uit je broek ging knallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |