Zie filmpjequote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met Nederlandse meisjes?
En hoever ben je gekomen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef Nemain het volgende:
Als mijn kleine zusje toch met zo'n figuur thuis kwam trapte ik hem persoonlijk weer uit.
Even zien hoe lang ik het kan volhouden hier naar te kijken. Zit nu op 5 minuten en het begint al aardig te kriebelen.
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar haddenquote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
En hoever ben je gekomen?
Er zijn nog meer afleveringen heh over dat debiele gedrag van die kids van nu, als je klikt op ga naar website....
Echt een stel triestelingen... sorry....
Ik loop heel veel af te geven en het is altijd allemaal met een knipoog, maar dit vind ik echt heel heel heel triest.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar hadden
quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar hadden
neequote:
Ik wil het niet geloven..quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee![]()
we doen iets fout hier
ja die inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil het niet geloven..![]()
''Geven zij jou een veilig gevoel?''
''Nou ik denk heus niet dat ze mij af gaan schieten ofzo, DUS.''
HAHHAHA
''En wat betekent dat voor jullie..romantiek?''quote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja die inderdaad.
wat een reactie zeg.![]()
ach, als je jezelf intelligent wilt laten voelen is dit een prima idee.quote:Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''En wat betekent dat voor jullie..romantiek?''
''Nou gewoon..gewoon lekker knuffelen ofzo of gewoon wat drinken met zn 2'en in een bar ofzo''
HAHAHA romantisch hoor..
Are you kidding? Die heb ik dan dus ff gemist dat stukje....quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef BergTurk het volgende:
"-heb je een kind
helaas wel
-hoe oud is je kind?
uhmmm ik denk een maand ofzo"
![]()
Die mokkakinderen zullen opgroeien voor galg en rad.
er zijn maar 2 afleveringen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Are you kidding? Die heb ik dan dus ff gemist dat stukje....
Damn.... wat erg.
Wat ik niet begrijp:
Als je kijkt op uitzending gemist, bij rauw en puur, dan vind je 2 afleveringen, deze niet.....
Dus rijst bij mij de vraag: zijn er meer afleveringen? En zo ja, waar?
Iemand?
Mkay. Thanks!quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er zijn maar 2 afleveringen.
eentje over geld, en eentje over liefde (deze).
Zal ik jou wat liefde gevenquote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nabil heeft gewoon wat liefde nodig![]()
Stomme ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |