En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
stelletje lamzakken die geen nieuw topic willen openen...voor straf een OP:
[ afbeelding ]
wat is er niet duidelijk aan?quote:
dag mopquote:
Dit is het centrale topic, daaromquote:
fuck youquote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland dus mag het wel in het Nederlands ipv Engels
Geeft voor mij al weer aan wat voor soort mensen die actie opgezet hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef amaranta het volgende:
En dan staat het nog bol van de fouten ook
[ afbeelding ]
zucht...newbiesquote:Op maandag 14 december 2009 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We staan heul niet centraal. Iets te ver naar beneden.
Boompjequote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Inu het volgende:
Ik heb een boom, een echte![]()
[ afbeelding ]
mini boom!quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
klein huis, kleine boom, groot maisjequote:
Ja, niet iedereen kan zo'n kast van het huis als jij hebben hequote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klein huis, kleine boom, groot maisje
euh...ja en je ouders?quote:Op maandag 14 december 2009 21:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan zo'n kast van het huis als jij hebben he
eurie? In welk land hebben ze die munteenheid?quote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef -moppie- het volgende:
Iemand nog iets leuks te huur voor 500 eurie per maand (woonruimte heb ik het dan over he...)?
Ga bij ArTiC wonen, dan kost het nietsquote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef -moppie- het volgende:
Iemand nog iets leuks te huur voor 500 eurie per maand (woonruimte heb ik het dan over he...)?
gaat vast niet om moppiequote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga bij ArTiC wonen, dan kost het niets
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 14 december 2009 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk om dat niet al te slimme familielid.
Ben je dom als je uit elkaar gaat?quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die gingen toch uit elkaar? Of gaan jullie uit elkaar?
ligt eraan hoe je uit elkaar gaat...met een granaat is niet zo heul slimquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben je dom als je uit elkaar gaat?
Nee niet dom, maar ik had begrepen adv eerdere postings dat een van die 2 niet al te helder is.quote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben je dom als je uit elkaar gaat?
Ben nu gewoon een vent en blijf bij je standpuntquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee niet dom, maar ik had begrepen adv eerdere postings dat een van die 2 niet al te helder is.
tof boompje! Met zuurstokkers!quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Als je BBQ ruikt zou ik de brandweer maar eens bellenquote:
nope..die zit nog vast...volgende week komt zijn zaak voor...maximaal 12 jaar kan ie krijgenquote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je BBQ ruikt zou ik de brandweer maar eens bellen.
Dikke kans dat je onderbuurman weer vrij rondloopt.
Ze hebben anders 8 jaar verkering gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Als het een weldoordachte keuze was geweest waren ze niet binnen een jaar (of 2?) uit elkaar geweest.
*nog wat olie op het vuur tieft*.
En het wordt 240 uur schoffelen of zoquote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope..die zit nog vast...volgende week komt zijn zaak voor...maximaal 12 jaar kan ie krijgen
Dan kan je dus beter een paar mensen kapot schieten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope..die zit nog vast...volgende week komt zijn zaak voor...maximaal 12 jaar kan ie krijgen
Ik verpak het wat vriendelijkerquote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben nu gewoon een vent en blijf bij je standpunt.
Een dom familielid dus.
Ik vind het iig. niet bepaald snugger om te trouwen omdat het hip is.
Als het een weldoordachte keuze was geweest waren ze niet binnen een jaar (of 2?) uit elkaar geweest.
*nog wat olie op het vuur tieft*.
je hebt het nu over je zusje en haar ex?quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Achja de een is dom de ander zielig.
Over mijn zus en jou.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt het nu over je zusje en haar ex?
ik doe zielig en je zusje is zo dom dat ze erin traptquote:
Heb je nog een kamer over?quote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doe zielig en je zusje is zo dom dat ze erin trapt
ja, 2quote:
Dat zegt toch nietsquote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze hebben anders 8 jaar verkering gehad.
Niet?quote:Op maandag 14 december 2009 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets.
Of is er na 8 jaar standaard zo een moment dat je zegt. Tadaaa, we moeten gaan trouwen. Want nu blijven wel samen.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, 2
maar liever dat ze gewoon bij me in bed ligt...kan ik mijn koude poten opwarmen
Doe maar in maat 47 op mijn adres, ik heb koude poten, NIET normaalquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef febster het volgende:
[..]
Doe maar in maat 47 op mijn adres, ik heb koude poten, NIET normaal
Nu nog een ander OSquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef febster het volgende:
Google Chrome nu voor OSX, best rappe browser.
Nee dank je de koekoek, zit te de denken aan een iTabletquote:
is ie ook onder windows hoorquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef febster het volgende:
Google Chrome nu voor OSX, best rappe browser.
Zo bedoelde ik het nietquote:
en dat om half zesquote:Op dinsdag 15 december 2009 05:27 schreef amaranta het volgende:
Droom 1
Ik ga weeën uit de kast pakken, ze ztten in een zakje herfstthee of in aluminium folie.
De weeën zijn ook al gefilmd.
Droom 2
Er komt een wielrenner en we gaan kijken. Even laterben ik bij mijn ouders. Mijn tante belt en ik neem op. Ben je nou nog niet bevallen?
Ik vraag me af waar rob is en bel hem zodat we kunnen gaanbevallen.
Hij neemt stomdronken op, zegt, tis pas het 1/15 deel en het is pas half elf. Ik kom straks. De verbinding valt weg, ik kijk op de klok en sie dat het half zes is!!!
Ik krig meteen een sms en daarin staat dat het konijn stuk is en dat hij dus nieg kan komen.
Ik antwoord dat ik niet begrijp waar hij het over heeft.
Mijn vader en ik staan aan tafel en hebben woorden , hij is het niet eens meg het inpakpapier dat ik heb uitgezocht om de baby in te pakken.
Puik plan, want Levi kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind ze briljant
Zullen we een dromenclub oprichten?
Dromenclub is een goed idee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Puik plan, want Levi kan er ook wat van.
Gaan we ze analyseren.
ik heb maar niet opgeschreven dat ik ook met mijn baas tongde in het bos en dat ik in het theater was met mijn collega en we allemaal onze fiets mee naar binnen namen
Da's wel een heel maffe droom.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dromenclub is een goed idee!![]()
Ik droomde vorige week dat ik mijn fototoestel in een wasmand terugvond. Was logisch dat dat ding daar lag, want inbrekers kijken niet tussen de vuile was.![]()
Ik werd helemaal happy wakker... en besefte toen dat het een droom was.
Analyseren van deze droom is easy... ik mis mijn camera gewoon.![]()
een utopiequote:Op dinsdag 15 december 2009 08:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's wel een heel maffe droom.
en jij rijd tenminste nog het rustige stukquote:
Is ook wel extreem demotiverend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ow mèn, als je demotivatie opzoekt in het woordenboek staat mijn naam er achter
Ik ben zelfs te lam om Office op te starten
Steeds dreunt dat zinnetje weer door mijn kop: Ja, we hadden er toch niet echt op gerekend dat je nog zou komen. Ik had gewoon ziek thuis moeten blijven
Tnx, you just made it even worsequote:Op dinsdag 15 december 2009 08:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is ook wel extreem demotiverend.![]()
*Cyberknuffel voor vandaag!
Komt wel goed, schatje!![]()
Daar was het dus vanochtend niet zo rustig. Ben vandaag nog niet boven de 60 km/uur uitgekomen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en jij rijd tenminste nog het rustige stuk
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zou ik er mee weg komen als ik alleen nog maar ging fokken tot 24 dec?
En als ze er wat van zeggen, antwoorden met: wat wilde je gaan doen, me ontslaan? whehehehe!
Ze kunnen je nog direct naar huis sturen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zou ik er mee weg komen als ik alleen nog maar ging fokken tot 24 dec?
En als ze er wat van zeggen, antwoorden met: wat wilde je gaan doen, me ontslaan? whehehehe!
True, dan loop ik 9 dagen salaris misquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze kunnen je nog direct naar huis sturen.
Nope, zaterdag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kind zit nog prima in die buik, die komt zondag
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nope, zaterdag.![]()
Bedacht me trouwens dat Anna toch niet zo'n goeie gok is. Dan hebben ze een An en een Eefje.![]()
Ik hoop het niet, moet nog kado's kopen en voedsel inslaan voor mijn hele familie die op 2e kerstdag komt eten.quote:
Ga dan lekker naar huis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:34 schreef Levitation het volgende:
Om half 5 ga ik linearecta mijn nest weer in.Ik ben gewoon nog steeds niet beter.
neequote:
Tsja, daar zit wat in. Wanneer heb je um?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
neeHeb mijn beoordelingsgesprek deze week (ipv vorige week, toen ik ziek was) en ik wil me eigenlijk niet weer vlak voor het geprek ziekmelden. Straks denken ze dat ik het er om doe.
tofquote:
tevens hoef ik dan hier niet meer te vertoeven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel ideaal idd.
24 december.
Dan is mijn collega bijna terug.
Ennnn deze week werken en volgende week vrij is geen optie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens hoef ik dan hier niet meer te vertoeven.
ik kan dit mijn collega's ook niet aandoen
Ja, we zijn 'echt' verhuisd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja, daar zit wat in. Wanneer heb je um?
Zijn jullie nou al 'echt' verhuist?
Daar ben je snel overheenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, we zijn 'echt' verhuisd.We hebben alleen nog wat schoonmaakspullen enzo in het oude huis staan.
Donderdagochtend is de overdracht van ons oude huisje. Ga het toch echt wel missen.
Dan moet ik 8 uur ongemotiveerd zitten zijn op een dagquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ennnn deze week werken en volgende week vrij is geen optie?
Ben je er volgende week volledig vanaf.
Zondag waren we anders allebei bestwel in mineur toen we in het lege huis rondliepen.quote:
Da's niet meer dan normaal, heb ik tot nu toe bij iedere verhuizing gehad, ook mijn gare studentenhok.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zondag waren we anders allebei bestwel in mineur toen we in het lege huis rondliepen.
Welkom danquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, we zijn 'echt' verhuisd.We hebben alleen nog wat schoonmaakspullen enzo in het oude huis staan.
Donderdagochtend is de overdracht van ons oude huisje. Ga het toch echt wel missen.
ik moet gewoon weer even de draad vinden, als ik eenmaal weer bezig ben gaat het welquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ennnn deze week werken en volgende week vrij is geen optie?
Ben je er volgende week volledig vanaf.
Dat klopt, maar dan heb je wel het eind van de week waar je naar toe leeft ipv. volgende week weer terug moeten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet ik 8 uur ongemotiveerd zitten zijn op een dag
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's niet meer dan normaal, heb ik tot nu toe bij iedere verhuizing gehad, ook mijn gare studentenhok.
Maar over een maand weet je dat niet eens meer
Inu, dat was een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef Inu het volgende:
Oeh, nieuw huis Levi
Ik kan ook meedoen met de dromenclub. Vorige week gedroomd dat r8al me op kwam halen in de auto terwijl hij op de achterbank zat, want daar zaten ook een stuur en pedalen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef Inu het volgende:
Oeh, nieuw huis Levi
Ik kan ook meedoen met de dromenclub. Vorige week gedroomd dat r8al me op kwam halen in de auto terwijl hij op de achterbank zat, want daar zaten ook een stuur en pedalen
Ja, hij hielp me een jongen weg te jagen die met me uit wilde, maar dat wilde ik niet. En Job was er niet, maar ik wist wel dat ik bij Job hoorde en dan r8al dus alleen een vriend wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]Jij droomt van R8al?
(lekker voorspelbaar
)
waar staan de monitoren?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:00 schreef Levitation het volgende:
Ja, maar... probleem was vooral dat het nieuwe huis nog niet "thuis" voelt (de inbraak helpt wat dat betreft ook niet echt mee) en het oude huis, zelfs als het helemaal leeg is wel "thuis" voelt.
Maaaaar... het nieuwe huis begint te wennen.En een beetje op orde te komen, dat scheelt ook.
Zaterdag was het zo'n chaos, kon wel janken van ellende.Nu hebben we iig een zithoek, eethoek, werkhoek enzo. Dat voelt al een stuk beter.
Mja, mijn mindset staat nu al anders. En als ik motivatie vind trek ik die halve dagen ook primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan heb je wel het eind van de week waar je naar toe leeft ipv. volgende week weer terug moeten.
En als je iets aan motivatie vind, iets gevonden krijgt waar je 4 dagen mee kunt vullen gaat het snel zat.
2 op het bureau en 2 zijn gebanned uit de woonkamer.quote:
Geloof me, het is bij ons NOG erger.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
leuk he, verhuizen? Ik weet nog onze eerste weken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En IKEA-dekens voor de ramen
[ afbeelding ]
En wat ga je maken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
net roze, paarse, blauwe en groene voedselkleurstof besteld
Iets giftigs voor haar collega's, denk ik.quote:
Op de bovenste ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:40 schreef bleiblei het volgende:
En poesjes op alle foto's.
Okee, op de bovenste niet, maar de andere wel.
En iets grijs.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de bovenste ook!
Links, onder de stoel, zit iets zwarts
aandachtshoerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:40 schreef bleiblei het volgende:
En poesjes op alle foto's.
Okee, op de bovenste niet, maar de andere wel.
Mijn ouders hadden een haak aan het plafond en maakten de kerstboom daar met een touwtje aan vast. Dan kon de boom iig niet omvallen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef -moppie- het volgende:
Vriend van ons heeft zaterdag even opgepast en ja hoor.... (hoe moet dat nou met de kerstboom?)
[ afbeelding ]
Ik zie ze dan echt samen op de boom schommelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een haak aan het plafond en maakten de kerstboom daar met een touwtje aan vast. Dan kon de boom iig niet omvallen.
Oh en onderin hingen plastic ballen, katten kunnen er namelijk écht niet vanaf blijven.
Dat deden onze katten gelukkig niet. Ze voetbalden alleen met de onderste ballen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zie ze dan echt samen op de boom schommelen.
lekker stoutquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef -moppie- het volgende:
Vriend van ons heeft zaterdag even opgepast en ja hoor.... (hoe moet dat nou met de kerstboom?)
[ afbeelding ]
geen van beide?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef ArTiC het volgende:
hmmm...twijfels...
deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
Ook dat witte melkspoor vanaf het kinnetje naar de befquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fleurtje is echt een kopie van inderdaad.
Ik vind die Festina wel de mooiste van de 2.quote:
Tag Heuer...tja..kan ook maar ik heb wel een limiet aan wat ik uit wíl geven aan een horlogequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben op zoek naar een TagHeuer voor Colt.
Ik zou voor de onderste gaan Artic.
Leuk he... het die van julie ook zo'n dikke kop?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook dat witte melkspoor vanaf het kinnetje naar de bef
Ik ben ook nog maar aan het kijken he..quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tag Heuer...tja..kan ook maar ik heb wel een limiet aan wat ik uit wíl geven aan een horloge
vind je?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind die Festina wel de mooiste van de 2.
Al hebben ze beiden wel een beetje een kermislook.
Precies.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef bleiblei het volgende:
Tag Heuer is wel echt een autoverkoper horlogemerk.
Dus omdat het de officiele TdF horloge is heeft ie geen kermislookquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je?
De Festina is het officiële Tour De France horloge van 2009, De Jacques Lemans is een officieel F1 Horloge...idd geen Omega's maar kermislook?
Nee... die heeft een heel smal koppiequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Leuk he... het die van julie ook zo'n dikke kop?
Kwestie van smaak denk ik... ik hou helemaal niet van dat soort horloges, dus heb je er al snel een negatievere associatie mee. Als het om dat soort items gaat is mijn smaak heel nostalgischquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je?
De Festina is het officiële Tour De France horloge van 2009, De Jacques Lemans is een officieel F1 Horloge...idd geen Omega's maar kermislook?
Dan zijn ze dus niet helemaal hetzelfde. Fleur is best een grote poes met een dikke kop (en lange haren).quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee... die heeft een heel smal koppieIk noem d'r ook altijd kleine rat
Noor is best normaal van formaat, maar tegen een Britse Korthaar valt alles wegquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus niet helemaal hetzelfde. Fleur is best een grote poes met een dikke kop (en lange haren).
Het is iig geen simpel horloge wat al uit elkaar valt na een week dragen...helaas zijn het wel quartz horlogesquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus omdat het de officiele TdF horloge is heeft ie geen kermislook.
Die Jacques Lemans is over de top en de kast past niet bij een lerenbandje.
Die Festina glimt me te veel voor een "sport"horloge.
Maar hey, kwestie van smaak.
Die heb ik ook nog 1 van mijn opaquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een keer gedate met iemand die altijd een pak droeg en zo'n zakhorloge aan een kettinkje droeg. Beetje over the top, maar ik vond het wel charmant
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik bend e enige die geen kerstpakket krijgt
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik bend e enige die geen kerstpakket krijgt
Dat is wel achterlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
naja, inhuur krijgt sowieso niks van dit bedrijf, want die krijgen een kerstpakket van het bedrijf dat ze uithuurt.
Collega die tegenover me zit en door hetzelfde bedrijf wordt uitgehuurd: Heb jij geen brief gehad?
Ik: nee, wat voor brief?
Collega: Van het kerstpakket!
Ik: krijg jij die dan?
Collega: ja, dat stond in de brief
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, herstel, ik vergis me!
SQ: ik heb wel een uitnodiging gehad voor een of ander kerstdiner
Collega: Ja, dat is die brief!
Kan dus wel een kerstpakket gaan halen. Maar om er nou voor naar Oss te gaan...
kerst tas?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef amaranta het volgende:
Tassen
Je bent erg duidelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef amaranta het volgende:
Ik zei tsssssk en phne maakt er tassen van
Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef FUFR het volgende:
ja! hoi!
zijn we al peetoom en peettante geworden?
Is SQ ziek?
Heeft BB de zaagtafel al gekocht?
Levi dr bestanden terug?
UPDATES PLEASE!
- Geen babyquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef FUFR het volgende:
ja! hoi!
zijn we al peetoom en peettante geworden?
Is SQ ziek?
Heeft BB de zaagtafel al gekocht?
Levi dr bestanden terug?
UPDATES PLEASE!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
- Geen baby
- SQ baalt maar is niet ziek
- BB droomt nog altijd van zaagtafels
- Levi ziet haar bestanden nooit meer terug.
vat je laptop!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef amaranta het volgende:
Ik zei tsssssk en phne maakt er tassen van
Die onderstequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Deze zijn mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5500 pond![]()
[ afbeelding ]![]()
Mocht ik geld zat hebben werd het deze hierboven.
En deze is wat fout, maar wel gaaf![]()
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar de fabrikant van haar geliefde fototoestel, om te vragen of ze er toevallig nog eentje van dat model hebben liggen. Eens kijken of dat lukt.quote:
Oh, maar vloeken op mijn WG mag altijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik was aan het vloeken op je WG, maar toen bleek dat je niet goed gelezen had.
ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar de fabrikant van haar geliefde fototoestel, om te vragen of ze er toevallig nog eentje van dat model hebben liggen. Eens kijken of dat lukt.
Heb namelijk rondgekeken en er is geen ander toestel dat voldoet aan (bijna) al mijn eisen.Besef nu pas hoe fijn mijn toestel eigenlijk was.
![]()
![]()
Videobeelden krijgen we niet meer terug, maar misschien mijn lieve fotocamera wel (of een andere van dat model dan).Hoop ik.
Mag de tas vol?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
Ik mag vanmiddag mijn kerstpakket gaan uitzoeken. We krijgen een tas en een half uur om langs kraampjes te gaan om iets te kiezen wat we leuk vinden
Klinkt eigenlijk wel leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
Ik mag vanmiddag mijn kerstpakket gaan uitzoeken. We krijgen een tas en een half uur om langs kraampjes te gaan om iets te kiezen wat we leuk vinden
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar de fabrikant van haar geliefde fototoestel, om te vragen of ze er toevallig nog eentje van dat model hebben liggen. Eens kijken of dat lukt.
Heb namelijk rondgekeken en er is geen ander toestel dat voldoet aan (bijna) al mijn eisen.Besef nu pas hoe fijn mijn toestel eigenlijk was.
![]()
![]()
Videobeelden krijgen we niet meer terug, maar misschien mijn lieve fotocamera wel (of een andere van dat model dan).Hoop ik.
Zei ik ook al tegen V. : "Het is een wijze les, maar wel een hele harde."quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Maar je leert er wel van backuppen!
begin jij nu ook al zo wazig te doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
madalief?
Oh ja, heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Fok!kerstactie 2009: Madalief!!
Liejannuh is een toffe meid en ik vertrouw haar 100%. Aangezien zij daar ter plekke geweest is, durf ik wel geld in deze actie te steken.quote:
Madagaskar om precies te zijn.quote:
heul veulquote:
Ja, uit troep dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je uit mag kiezen.
Zo'n container met de 2007 collectie van Xenos op de kop getikt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, uit troep dusHeb een horloge voor mn moeder en gebaksbordjes met een roze randje voor mezelf
Voor de rest alleen spullen voor in huis die hartstikke kitsch waren, van die afgebladderde dingen en zilver en glitter enzo
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n container met de 2007 collectie van Xenos op de kop getikt?
heb jij je kerstkado weer gehad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef Juup© het volgende:
Waterpomp lek van de autoMorgen maar laten vervangen inclusief multiriem die waarschijnlijk vettig is van de koelvloeistof. Kost ¤500,- tjakkaaaaaaaaaa
Hmmm. ook niet leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, uit troep dusHeb een horloge voor mn moeder en gebaksbordjes met een roze randje voor mezelf
Voor de rest alleen spullen voor in huis die hartstikke kitsch waren, van die afgebladderde dingen en zilver en glitter enzo
Ja joepiequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb jij je kerstkado weer gehad.
Ik zeg toch, Juup + machines / apparaten = failquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef Juup© het volgende:
Waterpomp lek van de autoMorgen maar laten vervangen inclusief multiriem die waarschijnlijk vettig is van de koelvloeistof. Kost ¤500,- tjakkaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja joepieDe reparaties kan ik in principe zelf, maar het kost mij teveel energie en stress dus deze maal laat ik het maar door een monteur bij een garage repareren.
Komt bij veel auto's op leeftijd voor hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg toch, Juup + machines / apparaten = fail
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt bij veel mannen op leeftijd voor hoor
Ik durfde het niet te zeggen, maar ja, zo denk ik er ook wel over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:45 schreef FUFR het volgende:
Geld geven aan negertjes? Zijn er in NL niet genoeg hulpbehoevenden?
ik kots op dat soort acties. Maar dat is ik.
Ik geef niet meer aan buitenlandse doelen, alleen NL doelen en geen hartstichting of andere zakkenvullers.
en dan nog heb je van die MONGOLS die notabene geld geven voor STRAATJOEKELS!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, maar ja, zo denk ik er ook wel over.
ik ging hier net naar de vrouwens wc, zaten er bruine spetters... op de muur!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:46 schreef FUFR het volgende:
ik ga zo maar weer naar huis, alle vrouwens zijn ziek!
Kotsen, kotsen via de verkeerde kant...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging hier net naar de vrouwens wc, zaten er bruine spetters... op de muur!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging hier net naar de vrouwens wc, zaten er bruine spetters... op de muur!!!![]()
![]()
LEVI!!! DAAR!!! JE LAPTOP! NAAST DE BEAUM!quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn ranzigquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:57 schreef ArTiC het volgende:
SQ...ik doe ff met je mee qua ongemotiveerdheid
quote:
Lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n container met de 2007 collectie van Xenos op de kop getikt?
Ik ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind de kerstboom van Inu wel heel cute
Nog altijd volle bak?quote:
Gewoon een sms-sturen met schat je hebt een kerstpakket gekregen en dit en dit en dit zit erin.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
er is net een kerstpakket bezorgd en mijn handen jeuken om 'm open te trekken. Maar hij is voor bb![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gewoon een sms-sturen met schat je hebt een kerstpakket gekregen en dit en dit en dit zit erin.
Jamaar, dit zal toch niet ZIJN echte kerstpakket zijn. Ik ga ervan uit dat iedereen die op zijn werk krijgt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's gemeen! Hij wil het natuurlijk gewoon zelf openmaken. Dat is het leukste aan het hele kerstpakket, het openen.
Van de graafmachinemannenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
er is net een kerstpakket bezorgd en mijn handen jeuken om 'm open te trekken. Maar hij is voor bb![]()
Dat is dan maar goed dat jij niet meedoet met de OUD secret santa. Er staat hier al sinds begin november een ongeopend pakje op de kast.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dus kraampakket wel open gemaakt en secret santa (?) niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is dan maar goed dat jij niet meedoet met de OUD secret santa. Er staat hier al sinds begin november een ongeopend pakje op de kast.
En mijn kraampakket heb ik uit pure ellende vorige week ook maar open gemaakt.
Nee, dat is mijn hobby, ik heb daar afgelopen jaren veel tijd ingestoken. SQ nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan is ie toch voor jullie beiden?
Hoezo heb jij tijd in graafmachines gestokenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn hobby, ik heb daar afgelopen jaren veel tijd ingestoken. SQ niet.
www.bouwmachineforum.nlquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo heb jij tijd in graafmachines gestoken
Goedzo,quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus kraampakket wel open gemaakt en secret santa (?) niet?
Die ticker van jou is stom, die loopt weer op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goedzo,
Secret santa is pas de 23ste.
EN kraampakket had ik afgelopen zaterdag al nodig moeten hebben
nee hoor en houden zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
www.bouwmachineforum.nl![]()
Maar gelukkig weet je precies waar ik mij zoal mee bezig hou.
fapdoekjes?quote:
Nee, je stelde geen vraag over graafmachines.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vertel eens waar ik dat doen dan?
ik stel een vraag over je graafmachines
nee want een graafmachine is een graafmachine.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, je stelde geen vraag over graafmachines.
stfuquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee want een graafmachine is een graafmachine.
hoezo steek je tijd in een graafmachine, graaf je ermee, bouw je ze, ga je kijken wanneer ze aan het graven zijn,
het is wel van hem. Maar ik bedwing me wel. Wat ArTiC zegt, het uitpakken is het leukstequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jamaar, dit zal toch niet ZIJN echte kerstpakket zijn. Ik ga ervan uit dat iedereen die op zijn werk krijgt.
Ik krijg van bedrijven waar ik mee werk ook pakketjes en die komen dan op mijn priveadres.
nietus!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er o.a. een flinke fles Cointreau in
dat laatste wel eensquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee want een graafmachine is een graafmachine.
hoezo steek je tijd in een graafmachine, graaf je ermee, bouw je ze, ga je kijken wanneer ze aan het graven zijn,
Dat kan ie dan toch ook gewoon vertellen?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat laatste wel eens
Maar hij bouwt een website voor bouwmachinefappers
Hem heb een beetje last van stress, dat maakt 'm wat bitsquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat kan ie dan toch ook gewoon vertellen?!![]()
Maar laten we maar ophouden.
dat zei ik niet...dat was iemand anders...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel van hem. Maar ik bedwing me wel. Wat ArTiC zegt, het uitpakken is het leukste
Volgens mij was het Levi, maar ik dacht ik zeg niksquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zei ik niet...dat was iemand anders...
ik zeg nooit iets zinnigs
verrek, het was Leviquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zei ik niet...dat was iemand anders...
ik zeg nooit iets zinnigs
Ik dacht precies het zelfde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij was het Levi, maar ik dacht ik zeg niks
Uhm, tja, waarom?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef amaranta het volgende:
dus... ineens is de porselein verf in de aanbieding, heb laatst nog een vermogen uitgegeven ana die meuk
hoe komt het?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef amaranta het volgende:
ik ben onrustig
ga porselein vervenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef amaranta het volgende:
mijn persoon dus, ik heb het niet over de baarmoeder ofzo
Nee, als ik niet weet wat voor gruwelijk cadeau ik weer eens voor iemand moet kopen dan laat ik Eva een mok beschilderen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhm, tja, waarom?![]()
Ga je de WC pot schilderen ofzo?
ik vind dat altijd heel aparte kado's....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, als ik niet weet wat voor gruwelijk cadeau ik weer eens voor iemand moet kopen dan laat ik Eva een mok beschilderen.
Dus dan is een setje verf wel leuk.
Kinderarbeid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, als ik niet weet wat voor gruwelijk cadeau ik weer eens voor iemand moet kopen dan laat ik Eva een mok beschilderen.
Dus dan is een setje verf wel leuk.
Schilder er bruine spetters op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef amaranta het volgende:
Maar ik vind de pleepot nog niet eens zo'n stom idee. HEt toilet moet vervangen worden maar er is nou toch geen geld...dus een leuk kleurtje is o.k.
Bruinquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef amaranta het volgende:
Maar ik vind de pleepot nog niet eens zo'n stom idee. HEt toilet moet vervangen worden maar er is nou toch geen geld...dus een leuk kleurtje is o.k.
Was hij gisteren vies dan? Want als ik iets met regelmaat schoonmaak dan is het de WCPOT wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bruin
Hoef je 'm niet meer schoon te maken
ehquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:54 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook weer iets hormonaals
ik ben door het praxisblaadje ana het bladeren en zie dat de radiatoren in de aanbieding zijn..
Nu wil het zo dat dat ding wat op de badkamer hangt echt een onding is...maar een radiator vervangen is zeker niet simpel ??SQ?BB?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef amaranta het volgende:
Een mok is nét ff iets anders dan een tegel. Daar drink je uit. Tenzij je zo autistisch bent dat je alleen maar uit je grovermok wil drinken.
En dan laata je hem een keer vallen. Vaatwasser zorgt er ook voor dat ie weer wit is....
Jij bent echt hormonaal!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was hij gisteren vies dan? Want als ik iets met regelmaat schoonmaak dan is het de WCPOT wel.
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik rare conclusies trekquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was hij gisteren vies dan? Want als ik iets met regelmaat schoonmaak dan is het de WCPOT wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |