En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
stelletje lamzakken die geen nieuw topic willen openen...voor straf een OP:
[ afbeelding ]
wat is er niet duidelijk aan?quote:
dag mopquote:
Dit is het centrale topic, daaromquote:
fuck youquote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland dus mag het wel in het Nederlands ipv Engels
Geeft voor mij al weer aan wat voor soort mensen die actie opgezet hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef amaranta het volgende:
En dan staat het nog bol van de fouten ook
[ afbeelding ]
zucht...newbiesquote:Op maandag 14 december 2009 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We staan heul niet centraal. Iets te ver naar beneden.
Boompjequote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Inu het volgende:
Ik heb een boom, een echte![]()
[ afbeelding ]
mini boom!quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
klein huis, kleine boom, groot maisjequote:
Ja, niet iedereen kan zo'n kast van het huis als jij hebben hequote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klein huis, kleine boom, groot maisje
euh...ja en je ouders?quote:Op maandag 14 december 2009 21:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan zo'n kast van het huis als jij hebben he
eurie? In welk land hebben ze die munteenheid?quote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef -moppie- het volgende:
Iemand nog iets leuks te huur voor 500 eurie per maand (woonruimte heb ik het dan over he...)?
Ga bij ArTiC wonen, dan kost het nietsquote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef -moppie- het volgende:
Iemand nog iets leuks te huur voor 500 eurie per maand (woonruimte heb ik het dan over he...)?
gaat vast niet om moppiequote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga bij ArTiC wonen, dan kost het niets
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 14 december 2009 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk om dat niet al te slimme familielid.
Ben je dom als je uit elkaar gaat?quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die gingen toch uit elkaar? Of gaan jullie uit elkaar?
ligt eraan hoe je uit elkaar gaat...met een granaat is niet zo heul slimquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben je dom als je uit elkaar gaat?
Nee niet dom, maar ik had begrepen adv eerdere postings dat een van die 2 niet al te helder is.quote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben je dom als je uit elkaar gaat?
Ben nu gewoon een vent en blijf bij je standpuntquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee niet dom, maar ik had begrepen adv eerdere postings dat een van die 2 niet al te helder is.
tof boompje! Met zuurstokkers!quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Als je BBQ ruikt zou ik de brandweer maar eens bellenquote:
nope..die zit nog vast...volgende week komt zijn zaak voor...maximaal 12 jaar kan ie krijgenquote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je BBQ ruikt zou ik de brandweer maar eens bellen.
Dikke kans dat je onderbuurman weer vrij rondloopt.
Ze hebben anders 8 jaar verkering gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Als het een weldoordachte keuze was geweest waren ze niet binnen een jaar (of 2?) uit elkaar geweest.
*nog wat olie op het vuur tieft*.
En het wordt 240 uur schoffelen of zoquote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope..die zit nog vast...volgende week komt zijn zaak voor...maximaal 12 jaar kan ie krijgen
Dan kan je dus beter een paar mensen kapot schieten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nope..die zit nog vast...volgende week komt zijn zaak voor...maximaal 12 jaar kan ie krijgen
Ik verpak het wat vriendelijkerquote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben nu gewoon een vent en blijf bij je standpunt.
Een dom familielid dus.
Ik vind het iig. niet bepaald snugger om te trouwen omdat het hip is.
Als het een weldoordachte keuze was geweest waren ze niet binnen een jaar (of 2?) uit elkaar geweest.
*nog wat olie op het vuur tieft*.
je hebt het nu over je zusje en haar ex?quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Achja de een is dom de ander zielig.
Over mijn zus en jou.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt het nu over je zusje en haar ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |