Hoezoquote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je zet jezelf alleen maar voor lul, domkopje.
ma' da' hepptie' zelluf nie' door' natulik'quote:Op maandag 14 december 2009 18:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je zet jezelf alleen maar voor lul, domkopje.
*schopt*quote:Op maandag 14 december 2009 18:25 schreef Apebeer het volgende:
Shit dit is onzin, wie wil hem in KLB zetten?
Omdat je een faaluser bent.quote:Op maandag 14 december 2009 18:35 schreef Apebeer het volgende:
Mag ik nu uitleg?
Waarom is dit een faaltopic geworden?
Oooeeeh, de Wat-je-zegt-ben-je-zelf-methodequote:
Mensen die het niet kunnen hebben dat ze een faaluser zijnquote:Op maandag 14 december 2009 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oooeeeh, de Wat-je-zegt-ben-je-zelf-methode
kleuter
Die is achterhaaldquote:
Haai JijTankquote:Op maandag 14 december 2009 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oooeeeh, de Wat-je-zegt-ben-je-zelf-methode
kleuter
Die mongool op jouw avatar, ben je dat zelf?quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mensen die het niet kunnen hebben dat ze een faaluser zijn![]()
Echt je avatar ook
En je onderschrift
En je nickname
quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die mongool op jouw avatar, ben je dat zelf?
nieuwhomo.quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die mongool op jouw avatar, ben je dat zelf?
hoezo?quote:
Boxxyquote:
Je bent nog gay ookquote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Voetbal is voor mongolen
[ afbeelding ]
Haha, om leuk te doenquote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef zovty het volgende:
Maar was de "grap" bedoelt om leuk te doen of om te irriteren en vervolgens lafjes te doen alsof je neus bloedt?
Wat heb je gezegd tegen de meester dan? Dat jij het hebt gestart of dat je niet wist dat het open stond?quote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Haha, om leuk te doen![]()
Het kwam uit mijn laptop dus dan kan je toch niet doen alsof je neus bloed
Niks?quote:Op maandag 14 december 2009 19:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd tegen de meester dan? Dat jij het hebt gestart of dat je niet wist dat het open stond?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef thingamajig het volgende:
Mijn leraar Economie in 6 Gymnasium had dit wel kunnen waarderen. Die sprak in de klas vaak over de geneugten van anale sex.
Beweer je nu dat alleen homo's van dit soort humor houden?quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef thingamajig het volgende:
Mijn leraar Economie in 6 Gymnasium had dit wel kunnen waarderen. Die sprak in de klas vaak over de geneugten van anale sex.
Nee, hij was verre van homo. Altijd gelul over lekkere wijven die hij dan nu weer had gescoord enzo...quote:Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef Folmer het volgende:
[..]
Beweer je nu dat alleen homo's van dit soort humor houden?
Waarom geef je dan overbodige informatie?quote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee, hij was verre van homo. Altijd gelul over lekkere wijven die hij dan nu weer had gescoord enzo...
Leraren zijn incompetent als het om vrouwen gaatquote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee, hij was verre van homo. Altijd gelul over lekkere wijven die hij dan nu weer had gescoord enzo...
quote:Op maandag 14 december 2009 19:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Leraren zijn incompetent als het om vrouwen gaat
Geef me is ongelijk...quote:
De meesten zullen wellicht getrouwd zijn. Deze was dat niet en was bovendien ook nog vrij jong...quote:Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Geef me is ongelijk...
Ik ken welgeteld 1 leraar die succes heeft bij de chickies...
Dan heb ik het over alle leraren die ik ooit gehad heb.
En die leraar is trouwens een hele vette gozer
Hoezo verzonnen?quote:
Dat is wel wat de meeste Fok!kers doen blijkbaarquote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoezo verzonnen?
Denk je dat ik moeite ga doen om een grap te verzinnen om hem vervolgens niet uit te voeren?
Pluisquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat is wel wat de meeste Fok!kers doen blijkbaar
Sorry maar dit topic was al doodgebloedquote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou ik dacht.. ik geef jouw topic wat aandacht...
tis ook nooit goed!
STERF DAN MAAR MET JE DOODGEBLOEDE KUTTOPIQUE!quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Sorry maar dit topic was al doodgebloed
Oké!quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
STERF DAN MAAR MET JE DOODGEBLOEDE KUTTOPIQUE!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |