quote:Op maandag 14 december 2009 18:01 schreef BasEnAad het volgende:
Haha, jouw pa en ma zijn geestelijk beperkt!
Ja,ze zitten samen met de jouwe...quote:Op maandag 14 december 2009 18:01 schreef BasEnAad het volgende:
Haha, jouw pa en ma zijn geestelijk beperkt!
Omdat je moeilijk jezelf christmasstation kunt noemen en dan geen kerstmuziek kunt draaien + tijd van het jaar.quote:Op maandag 14 december 2009 18:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
Waarom heeft die strontzender van een Skyradio alleen maar kerstmuziek,met hun christmasstation![]()
The number 1 music stationnnn.. skyradiooooooooo 101 FMmmmmmmmmmquote:Op maandag 14 december 2009 18:04 schreef Drinky het volgende:
Ook die reclame van Skyradio weer, hoeveel jaar gebruiken ze die wel niet?
Ik zou ontslag nemenquote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
The number 1 music stationnnn.. skyradiooooooooo 101 FMmmmmmmmmm
Ik moet het elke dag aanhoren op het werk
Nee,ik ben degene die er last van heeft..quote:Op maandag 14 december 2009 18:05 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Van ons ma en pa![]()
Klachten openen voor je mentally changellenged ouders
en dan wel met kerstavond lekker bij de familie gaan zittenquote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eens met klacht! Godverdomme, gek word ik ervan. Die eeuwig terugkerende Amerikaanse in plastic verpakte kunstblijheid
quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eens met klacht! Godverdomme, gek word ik ervan. Die eeuwig terugkerende Amerikaanse in plastic verpakte kunstblijheid
Mijn familie is toffer dan de radio. En Kerstmis duurt tenminste maar drie dagen. Dat kansloze gemekker op Skyradio barst al volop los zodra de Goedheiligman de haven uitvaartquote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
en dan wel met kerstavond lekker bij de familie gaan zitten
scheer je weg vuile hypocriet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |