die is hier gebleven ja. met heel veel pijn en moeite.quote:Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe dat niet? Die is bij u gebleven?
jou.
Waarom datquote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die is hier gebleven ja. met heel veel pijn en moeite.
hihi wel hoorquote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
helemalageengrap
DW haarspatiebalk is aan vervaning toe zie ik
Dat is nog het ergstequote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
De straatbij DW is onbegaanbaar,dus ik konnietmeervooruitof achteruitStraks komt mijn broer met zijn land rover meophalen,en gaan we mijngister vers aangeschafteterreinwagen uitJubbegahalen zodatikiigweer een autototmijnbeschikking heb, en nu heeft DW eeningesneeuwde Lada in de straat
En als het niet lukt moet je nog een nachtje bij DW slapenquote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
We proberen hem zo weg te slepen!Maarer ligt hier ECHT veel sneeuw
Nee hoor, ik niet, maar ik was gekaapt...quote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Noujaik had ergeen moeite mee hier een nachtje te slapen, en dat deed ookgeenpijnDus als je dat als grap ziet?
heul neit!quote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
helemalageengrap
DW haarspatiebalk is aan vervaning toe zie ik
Wij niet. Wij wachten op Alex; broer.quote:
Nu pas?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu is hier het geluid van tikkende toetsen van de laptop wat de stilte door breekt
Dat heb je goed begrepenquote:Op zondag 20 december 2009 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
trev en erwin blijven nog een nachtje?
Er is kans dat huppelman ook bij marijke komt slapenquote:
Ik hoop maar voor hem dat die overkomtquote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is kans dat huppelman ook bij marijke komt slapen![]()
Ohw nee de trein is weg uit zwolle dus hij strandt ergens anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |