Haha xDquote:U heeft de issues, ik heb de tissues.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Dan bel je hem toch zelf, als je naar hem verlangt..
Jaaaa... want hij kan gedachten lezen. Daarom weet hij precies dat jij naar meer contact snakt! En dat komt allemaal uit hemzelf...quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef isaa_98 het volgende:
jaa dat is eigenlijk het probleem, want hij hoeft mij echt geen 3 x per dag te gaan bellen alleen omdat ik dat wil, moet wel van hem komen vind ik.
Daarom....quote:
Aha, dus jij wil vaker contact, en daar moet hij voor zorgenquote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef isaa_98 het volgende:
jaa dat is eigenlijk het probleem, want hij hoeft mij echt geen 3 x per dag te gaan bellen alleen omdat ik dat wil, moet wel van hem komen vind ik.
Onzin! Daar heb je FOK! voorquote:Op maandag 14 december 2009 17:50 schreef Keep_Walking het volgende:
In een relatie is communicatie het antwoord. Meeste mensen begrijpen dat toch wel? Als je een probleem hebt, moet je die gast aanspreken.
Dat wilt ze niet. Ze verwacht dat hij perfect aanvoelt wat zij wiltquote:Op maandag 14 december 2009 17:50 schreef Keep_Walking het volgende:
In een relatie is communicatie het antwoord. Meeste mensen begrijpen dat toch wel? Als je een probleem hebt, moet je die gast aanspreken.
Maar hij moet het dus welquote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef isaa_98 het volgende:
Ik zou, als ik jouw vriend was, voor elke keer dat je haha zegt om je eigen opmerkingen expres 2 weken niets van mij laten horen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:18 schreef isaa_98 het volgende:
haha wel grappige reacties,klinkt ook wel raar allemaal.Maar wil absoluut geen zeurderige vriendin zijn die hem steeds belt. Dat is het een beetje. Ik wil hem gewoon vrij laten en ik voel me egt bezwaard om te bellen, zodat hij denkt wat een zeikerd dat ze belt haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |