Mooi zo!quote:Op woensdag 16 december 2009 02:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaa tuurlijk
Dan moeten alle Nederlanders met een rijbewijs maar verplicht op les in jouw omgeving.quote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe jaa hier zijn ze er wel aan gewend gelukkig
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm krijg net een sms. Hij gaat morgen weg.
En toch gaat het gebeuren, hoe klote het ook is.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gewoon niet klaar om weer dag te zeggen tegen mijn nieuwe goede vriend....
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gewoon niet klaar om weer dag te zeggen tegen mijn nieuwe goede vriend....
Thanksquote:
ja i know... moet er alleen nog even mee dealen. Ik zie m zo geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch gaat het gebeuren, hoe klote het ook is.
Klote zeg. Maar in ieder geval kun je hem spreken voor ie weg gaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja hij komt zn trui ophalen (:@) en 'some stuff' afgeven, wsl dingen van anderen. Ik geef hem dan ook maar het afscheidscadeau dat ik voor hem gemaakt heb
Ja ik ga m morgen ook nog wel achternazitten hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 04:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote zeg. Maar in ieder geval kun je hem spreken voor ie weg gaat.
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn afscheidsding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |