We zijn met z'n drietjes teruggereden vandaagquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi redheb je je vrouw en kind bij je of zijn die nog in Duitsland?
Zit aan een antibioticakuur. Maandag moet ik me weer melden bij de dokter......quote:
Oei, beterschapquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Zit aan een antibioticakuur. Maandag moet ik me weer melden bij de dokter......
Hoe is jullie trip geweest?
Dank je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, beterschap![]()
Trip was "goed", erg blij dat we zo snel zijn heengegaan want anders hadden we oma echt niet meer gezien. Al met al een zeer kort "bezoekje", maar we konden gewoon niet tot en met vrijdag blijven voor de begrafenis
I knowquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We zijn met z'n drietjes teruggereden vandaag
Wat zijn die Duitse snelwegen toch heerlijkgewoon vanochtend om 06:40 weggegaan en om 14:15 thuis: in 7 1/2 uur bijna 700 kilometer gereden, en dat is inclusief de nodige tank/plas/eet/drinkpauzes
Vooral het begin is fantastisch, van Berlijn tot Hannover, zo'n 250 kilometer nauwelijks verkeer, en vooral: geen snelheidslimiet
Volgens mij klopte het verhaal niet helemaal hoorde ik een chauffeur zeggen vandaag.quote:
Ha PSquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wtf, opeens is het weer min elf
Mag hopen van nietquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mag hopen van nietAnders vind ik je eng
Hoi Angdyquote:
Tijgergarnalen met koriander en knoflook. Zeer lekker.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft iemand hier een idee wat ik met kerst voor 5 mensen zou kunnen gaan koken? niet al te moeilijk, want zo handig ben ik nou ook weer niet in de keuken, maar ik heb geen zin om te gaan gourmetten, dus heb ik bedacht dat ik dan maar ga koken...
Mosterdsoep (die suggestie van Nem vorig jaar beviel goed), kip met sinaasappelsaus of biefstuk in stroganoffsaus vergezeld door aardappelen met schil uit de oven (en een lichte groente, sla of zo is prima) met ijs of taart en koffie toe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft iemand hier een idee wat ik met kerst voor 5 mensen zou kunnen gaan koken? niet al te moeilijk, want zo handig ben ik nou ook weer niet in de keuken, maar ik heb geen zin om te gaan gourmetten, dus heb ik bedacht dat ik dan maar ga koken...
Ik zou beginnen met een soepje:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een soepje:
[ afbeelding ]
(eventueel geserveerd met brood)
[ afbeelding ]
Als hoofdgerecht zou ik een schaaltje van deze opdienen
[ afbeelding ]
Eventueel met deze saus:
[ afbeelding ]
En als toetje zou ik gewoon een ijsje pakken:
[ afbeelding ]