ben ik stiekem opgelucht...quote:
Echt.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben ik stiekem opgelucht...
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
misschien ook niet
Hmm er was van de week wel een topiic over de Wiki. Misschien dat er toen iets veranderd isquote:Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rechten tot bewerken meer merk ik nu.......
Nog 43 uur.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Middernacht, donderdag 17 december.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
Misschien een idee om een vast AKQSC account te nemen waarvan iedereen het wachtwoord kent? niet dat we die in de OP zetten, dan gaat het idee van het spammen bestrijden enigszins verloren
Incoming!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
account is gemaakt, doe maar pm'en voor de gegevens als je ze wilt hebben
Truste Etcie.quote:
Truste WGquote:
Rond de 19000 euro denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dusse, C4... zo'n Chinook huren voor een dag, wat kost dat?
Je bent niet stiekem even wezen kijken of hij er nog is?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohja ik ben ook nog steeds verliefd op peter pan
niks meer van Jay gehoord, die is dus vast er tussenuit gepiept. Maar we hadden al min of meer afscheid genomen...
Nee ik wil het ook niet. ik wil alleen maar eventjes huilenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent niet stiekem even wezen kijken of hij er nog is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |