abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78266084
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:43 schreef Barca het volgende:

[..]

Zo lang ze tevreden blijven, en niet de wil krijgen om te winnen: klopt! Als jij niet het gevoel had gehad "ik kan gaan winnen, en ik wil gaan winnen" dan had je nooit gewonnen.

Dus, zo lang wij Nederlanders ons tevreden blijven stellen met mooi voetbal en uitschakeling in de kwartfinale worden we nooit wereldkampioen.
Nederlandse team zal imo nooit een groot toernooi winnen.
Maar ik denk wel dat Gerritsen en Van Riessen potentie hebben om te winnen.
  zondag 21 februari 2010 @ 15:50:50 #127
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_78266220
Nederland zal inderdaad nooit wereldkampioen worden. Dat puur vanwege het gebrek aan mentaliteit.

We winnen wel eens van grotere landen, maar het gaat niet all the way. Als ik hier op Fok! begin over verdedigen dan is dat vloeken in de kerk. Da's nu net het probleem. Verdedigen is een vies woord. Terwijl je moet spelen vanuit een solide verdediging. Aanvallen lukt lang niet altijd, ook al heb je behoorlijke kwaliteiten, dan moet je wel zorgen dat je geen score tegen krijgt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 21 februari 2010 @ 15:51:00 #128
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_78266226
Dus als RKC volgend seizoen 2e wordt in de Eredivisie mogen ze niet blij zijn?
  zondag 21 februari 2010 @ 15:52:32 #129
30220 Barca
pi_78266269
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:51 schreef Zwansen het volgende:
Dus als RKC volgend seizoen 2e wordt in de Eredivisie mogen ze niet blij zijn?
Klopt! Maar RKC speelt volgend seizoen hoofdklasse.
pi_78266274
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:50 schreef Barca het volgende:
Nederland zal inderdaad nooit wereldkampioen worden. Dat puur vanwege het gebrek aan mentaliteit.

We winnen wel eens van grotere landen, maar het gaat niet all the way. Als ik hier op Fok! begin over verdedigen dan is dat vloeken in de kerk. Da's nu net het probleem. Verdedigen is een vies woord. Terwijl je moet spelen vanuit een solide verdediging. Aanvallen lukt lang niet altijd, ook al heb je behoorlijke kwaliteiten, dan moet je wel zorgen dat je geen score tegen krijgt.
Nou ja, het is wel een combinatie. Goede verdediging is een basisvoorwaarde, maar zonder bovengemiddeld goed middenveld of voorhoede wordt een team volgens mij ook geen kampioen.
  zondag 21 februari 2010 @ 15:56:44 #131
30220 Barca
pi_78266442
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel een combinatie. Goede verdediging is een basisvoorwaarde, maar zonder bovengemiddeld goed middenveld of voorhoede wordt een team volgens mij ook geen kampioen.
Klopt, maar ... zo veel Fok!kers hier zijn te dom om te beseffen dat je met 1 spits en daarachter een linie met Sneijder én Robben geen kampioen gaat worden.

Dan ben je namelijk veel te kwetsbaar. We worden dan overlopen. Als we een heel kleine kans willen hebben dan kunnen we niet anders dan spelen met

Stekelenburg;

Melchiot, Vlaar/Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;

Heitinga;

Kuyt, De Jong, Van Bommel, Van der Vaart;

Van Persie.
pi_78269146
ga ff lekker over voetbal in VBL praten en niet in het OS forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: