Nederlandse team zal imo nooit een groot toernooi winnen.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Zo lang ze tevreden blijven, en niet de wil krijgen om te winnen: klopt! Als jij niet het gevoel had gehad "ik kan gaan winnen, en ik wil gaan winnen" dan had je nooit gewonnen.
Dus, zo lang wij Nederlanders ons tevreden blijven stellen met mooi voetbal en uitschakeling in de kwartfinale worden we nooit wereldkampioen.
Klopt! Maar RKC speelt volgend seizoen hoofdklasse.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:51 schreef Zwansen het volgende:
Dus als RKC volgend seizoen 2e wordt in de Eredivisie mogen ze niet blij zijn?
Nou ja, het is wel een combinatie. Goede verdediging is een basisvoorwaarde, maar zonder bovengemiddeld goed middenveld of voorhoede wordt een team volgens mij ook geen kampioen.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:50 schreef Barca het volgende:
Nederland zal inderdaad nooit wereldkampioen worden. Dat puur vanwege het gebrek aan mentaliteit.
We winnen wel eens van grotere landen, maar het gaat niet all the way. Als ik hier op Fok! begin over verdedigen dan is dat vloeken in de kerk. Da's nu net het probleem. Verdedigen is een vies woord. Terwijl je moet spelen vanuit een solide verdediging. Aanvallen lukt lang niet altijd, ook al heb je behoorlijke kwaliteiten, dan moet je wel zorgen dat je geen score tegen krijgt.
Klopt, maar ... zo veel Fok!kers hier zijn te dom om te beseffen dat je met 1 spits en daarachter een linie met Sneijder én Robben geen kampioen gaat worden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een combinatie. Goede verdediging is een basisvoorwaarde, maar zonder bovengemiddeld goed middenveld of voorhoede wordt een team volgens mij ook geen kampioen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |