Zo, jij zal veel gezag uitstralen!quote:Dus ik kijk naar buiten, zie ik een groepje kinderen van een jaar of 11 ijs tegen het raam aan gooien. Dus ik naar buiten en een beetje schelden, en begonnen ze me uit te lachen.
Je hebt zeker geen tuin of wel? Besef je wel hoe hard ijs aan kan komen?quote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Kinderen zijn irritant maar om nou de politie te bellen..
En ik woon ook een sloot, gelukkig nog zonder kutkinderen.
Hoe hard komen bomen aan?quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen tuin of wel? Besef je wel hoe hard ijs aan kan komen?
Vind je? Ik vind het gewoon een leuke foto en die andere foto is lekker spontaan.quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je ziet er dan ook uit als een rasechte faggot. Vandaar dat die kleuters je uitlachen.
[ afbeelding ]
Een echte man met een loden staaf had die kleuters van angst in hun broek doen plassen in plaats van als een sneue jankzak de politie te bellen.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het gewoon een leuke foto en die andere foto is lekker spontaan.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je ziet er dan ook uit als een rasechte faggot. Vandaar dat die kleuters je uitlachen.
[ afbeelding ]
Een echte man met een loden staaf had die kleuters van angst in hun broek doen plassen in plaats van als een sneue jankzak de politie te bellen.
Hier zit wel een kern van waarheid in ja. Je komt nou niet bepaald heldhaftig op me over.quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig verwoord!quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Waar woon je? Dan stuur ik de FOK!-pers even langs voor een live-uitzending.quote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zou het ook heel graag zonder politie willen oplossen, alleen dan staat de politie alsnog voor de deur om mij mee te nemen. Maar goed, als ze door blijven gaan dan boeit me dat vrij weinig.
Dat zijn de Fok-foto's, anders bestempelen jullie me als een kut allochtoon.quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in ja. Je komt nou niet bepaald heldhaftig op me over.
De tuinslang werkt dus onder het vriespunt van water??quote:Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Haha geweldig dit, TS krijgt de wind van voren![]()
P.S. volgende keer gewoon de tuinslang op ze zetten, kijken hoe leuk ze dat vinden.
Gaat moeilijk denk ik, er zit zo'n 30 meter tussen, maar ik zal het proberen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Haha geweldig dit, TS krijgt de wind van voren![]()
P.S. volgende keer gewoon de tuinslang op ze zetten, kijken hoe leuk ze dat vinden.
haha die kindjes waren 30 meter verderop nog, en de TS toch ook bangquote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Gaat moeilijk denk ik, er zit zo'n 30 meter tussen, maar ik zal het proberen.
het waren ijsblokjes met de turkse griep, erg besmettelijk dus...quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Drinky het volgende:
Arash, is it really you??
Noh, dus ze gooiden zo ijs in je tuin en toen belde je de poltie?
Voor wat ijs in je tuin???
jekentmeniet
echtniet
Nee gewoon praten met ze is genoeg, hij hoeft ook niet stoer te doen, maar ook niet als een watje,quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Acinonyx het volgende:
Had dan op z'n minst ijs terug gegooit, of een flinke baksteen
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Drinky het volgende:
Arash, is it really you??
Noh, dus ze gooiden zo ijs in je tuin en toen belde je de poltie?
Voor wat ijs in je tuin???
jekentmeniet
echtniet
quote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Nee gewoon praten met ze is genoeg, hij hoeft ook niet stoer te doen, maar ook niet als een watje,
een paar vloekwoorden noemen van achter z'n deur, nja, dat had ik niet gedaan, maar dat is mij alweer,
de kinderen moeten toch hun opvoeding ergens vandaan krijgen... zo zie ik het
Ik zeg toch, je kent me nietquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:36 schreef MaximumRush het volgende:
Daarbij ben ik even vergeten te vertellen dat het kinderen van Turkse afkomst waren.
Waarom klinkt dit me niet vreemd in de oren?quote:Op maandag 14 december 2009 16:36 schreef MaximumRush het volgende:
Daarbij ben ik even vergeten te vertellen dat het kinderen van Turkse afkomst waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |