Voorspelbare reactie +10!quote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja man!! ik loop nu al met handschoenen en muts en enenenen. Wat moet ik dan nog aandoen als het echt fucking -10 is?![]()
En toffe boom hè? Heb net een filmpje gemaakt van de paarden.
Het lijkt wel alsof die is aangevreten door zijn kerstboombroertjes! Er was vast te weinig ruimte in het bos. Dan beginnen ze gewoon aan elkaar te vreten hè, die bomen!quote:
Zegt Midas dat?quote:Op maandag 14 december 2009 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof die is aangevreten door zijn kerstboombroertjes! Er was vast te weinig ruimte in het bos. Dan beginnen ze gewoon aan elkaar te vreten hè, die bomen!
Mmmm, echt genieten, zo'n sherry in de middag.quote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
http://s66.photobucket.com/albums/h263/debuuf2/?action=view¤t=VID00001-20091214-1212.flv
lekker steady geschoten met de telefoon.
4 paardjes hè. Ja, er zitten wat kuffelachtige dingen in ook, geen idee, volgens mij zou het een zeerob uitmoeten beelden ofzo?quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Dat paardje!
En zie ik nu ook Dumbo vliegen?
Oh ja, vier verschillende hobbelpaardjes. En ook een draaiorgel onder de boom?quote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
4 paardjes hè. Ja, er zitten wat kuffelachtige dingen in ook, geen idee, volgens mij zou het een zeerob uitmoeten beelden ofzo?
Tandarts natuurlijk, hallo.quote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Iemand! Vraag wat er met Ian aan de hand is! Snel!
ALWEER??? Betertand!quote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tandarts natuurlijk, hallo.
Au.
Vette boom buuf
Nog lang niet klaar ook, maar nu wel een setje voortanden waar de gemiddelde hollywood barbie snol jaloers op isquote:
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe jouw gebit er voorheen uitzag.quote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog lang niet klaar ook, maar nu wel een setje voortanden waar de gemiddelde hollywood barbie snol jaloers op is
Ja, cocain's a hell of a drugquote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe jouw gebit er voorheen uitzag.
Zeker helemaal afgebrokkeld door al die coke.
Meeeh, ik wil zomer!quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Noek het volgende:
Ik lees het straks wel. Ik ga zweten in een zwembad. Heurlijk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Au, au.
Mijn gezicht godverdomme. Au.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |