Voorspelbare reactie +10!quote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja man!! ik loop nu al met handschoenen en muts en enenenen. Wat moet ik dan nog aandoen als het echt fucking -10 is?![]()
En toffe boom hè? Heb net een filmpje gemaakt van de paarden.
Het lijkt wel alsof die is aangevreten door zijn kerstboombroertjes! Er was vast te weinig ruimte in het bos. Dan beginnen ze gewoon aan elkaar te vreten hè, die bomen!quote:
Zegt Midas dat?quote:Op maandag 14 december 2009 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof die is aangevreten door zijn kerstboombroertjes! Er was vast te weinig ruimte in het bos. Dan beginnen ze gewoon aan elkaar te vreten hè, die bomen!
Mmmm, echt genieten, zo'n sherry in de middag.quote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
http://s66.photobucket.com/albums/h263/debuuf2/?action=view¤t=VID00001-20091214-1212.flv
lekker steady geschoten met de telefoon.
4 paardjes hè. Ja, er zitten wat kuffelachtige dingen in ook, geen idee, volgens mij zou het een zeerob uitmoeten beelden ofzo?quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Dat paardje!
En zie ik nu ook Dumbo vliegen?
Oh ja, vier verschillende hobbelpaardjes. En ook een draaiorgel onder de boom?quote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
4 paardjes hè. Ja, er zitten wat kuffelachtige dingen in ook, geen idee, volgens mij zou het een zeerob uitmoeten beelden ofzo?
Tandarts natuurlijk, hallo.quote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Iemand! Vraag wat er met Ian aan de hand is! Snel!
ALWEER??? Betertand!quote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tandarts natuurlijk, hallo.
Au.
Vette boom buuf
Nog lang niet klaar ook, maar nu wel een setje voortanden waar de gemiddelde hollywood barbie snol jaloers op isquote:
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe jouw gebit er voorheen uitzag.quote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog lang niet klaar ook, maar nu wel een setje voortanden waar de gemiddelde hollywood barbie snol jaloers op is
Ja, cocain's a hell of a drugquote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe jouw gebit er voorheen uitzag.
Zeker helemaal afgebrokkeld door al die coke.
Meeeh, ik wil zomer!quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Noek het volgende:
Ik lees het straks wel. Ik ga zweten in een zwembad. Heurlijk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Au, au.
Mijn gezicht godverdomme. Au.
De tandarts wellicht?quote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ik al mogen roken? Weet iemand hoe dat zit?
Exje van me ging gewoon naar Polen om zijn vercokete tanden te laten herstellen. Of was het nu Roemenië?quote:
Ik kan mijn mond niet open doen voor een screenshotquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou wil ik een foto van je tanden natuurlijk. en ik denk dat je nooit meer mag roken nu.
Ik denk Roemenië, maar we kunnen het natuurlijk even navragen bij Teun, die is immers koning van dat land.quote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Exje van me ging gewoon naar Polen om zijn vercokete tanden te laten herstellen. Of was het nu Roemenië?
Wat hebben ze precies gedaan, mbt je rokersvraagje?
De bovenkant van mijn hoofd werkt niet!quote:Op maandag 14 december 2009 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:Ooo wat had ik nu graag webcam beelden willen zien
![]()
En je dan heul aan het lachen maken ook enzeaux, en dan kijken hoe je dat niet lukt.![]()
Ja, daaromquote:Op maandag 14 december 2009 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De bovenkant van mijn hoofd werkt niet!
Weet je hoe raar ik lul nu_!
Nowaiquote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daarom![]()
![]()
Aah, maak 'es joetoepje?![]()
![]()
Ik steek 'm meestal al op als ik nog in de tandartsstoel ligquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ik al mogen roken? Weet iemand hoe dat zit?
Ah, dat noemen wij hier al een paar jaar "kunstgebit"quote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ze hebben kunstof en stukken plastic en een eind drijfhout geïnstalleerd.
Goeie pro-tip.quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik steek 'm meestal al op als ik nog in de tandartsstoel lig
En als hij mij echt pijn gedaan heeft, dan blaas ik 't in zijn gezicht![]()
Trouwens, als hij je echt pijn heeft gedaan, dan kun je maar het beste een paracetamol nemen voordat de verdoving is uitgewerkt, dan glij je zo van de ene in de ander staat van "niets voelen"
ibuprofen 1200mg FTWquote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik steek 'm meestal al op als ik nog in de tandartsstoel lig
En als hij mij echt pijn gedaan heeft, dan blaas ik 't in zijn gezicht![]()
Trouwens, als hij je echt pijn heeft gedaan, dan kun je maar het beste een paracetamol nemen voordat de verdoving is uitgewerkt, dan glij je zo van de ene in de ander staat van "niets voelen"
Ik had de opbrengst van jaren lang heul cola drinken en roken enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
Had je dan echt zo'n vernaggeld gebit?
Past wel bij de rest van mijn hoofd.quote:Op maandag 14 december 2009 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had de opbrengst van jaren lang heul cola drinken en roken enzo.
Echt heel erg was het niet volgens hem, maar hij vindt mij lief dus hij wou er sowieso hollywood van maken.
Zo noemt hij het serieus. "Hollywood".
De rest doet het ook niet?quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Past wel bij de rest van mijn hoofd.
Is namelijk ook gewoon het beste te omschrijven met "Hollywood".
Plastic en leeg?quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Past wel bij de rest van mijn hoofd.
Is namelijk ook gewoon het beste te omschrijven met "Hollywood".
En dat noemen wij dan hier al jaren "snot". Soms loopt 't er zomaar uit en soms kun je er zo lekker aan peuteren, komen er neusharen mee en kun je er van die mooie groenige balletjes van draaienquote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En een hoop botox, vooral in mijn neus.
Nieuw tussenschot ook zeker?quote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Een en al plastic en reconstructie operaties.
En een hoop botox, vooral in mijn neus.
Wie bist du den druff heut, mein Gottquote:Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat noemen wij dan hier al jaren "snot". Soms loopt 't er zomaar uit en soms kun je er zo lekker aan peuteren, komen er neusharen mee en kun je er van die mooie groenige balletjes van draaien
wehehequote:Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat noemen wij dan hier al jaren "snot". Soms loopt 't er zomaar uit en soms kun je er zo lekker aan peuteren, komen er neusharen mee en kun je er van die mooie groenige balletjes van draaien
Nmns is weer even terug. En Teun was zo een verbetering!quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie bist du den druff heut, mein Gott
Gelukkig blijf jij steady en Cc en moet ik bovenstaande nog jarenlang aanhorenquote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nmns is weer even terug. En Teun was zo een verbetering!
Als Cc het niet had gezegd had ik 'm er even tegenaan gegooid, lieve Teunquote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig blijf jij steady en Cc en moet ik bovenstaande nog jarenlang aanhoren
Neuh, zo ben jij helemaal nietquote:Op maandag 14 december 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Cc het niet had gezegd had ik 'm er even tegenaan gegooid, lieve Teun
Wuzz!quote:Op maandag 14 december 2009 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
True, daarvoor ben ik veel te zachtaardig.
Jot!quote:Op maandag 14 december 2009 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Tinky" is de correcte benaming, Frau C.
Inpakken!quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Goffer. Moet ik morgenochtend ook gaan krabben.
Kutauto.
Thermisch ondergoed op die voorruitquote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Kutauto.
Heb jij weer een auto?quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Kutauto.
Maar dan moet ik weer zo'n zwerver zijn kartonnen huis afnemen, vind ik ook zo Scrooge in deze maand.quote:
Nee, ik moet morgen met een collega op pad en zodoende vanavond een auto mee. Dan haal ik morgen collega op en breng hem morgenavond weer thuis en dan zet ik woensdagochtend de auto hier weer neer om woensdagavond mijn fietsje weer te pakken.quote:
Ga ik doen, thanksquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Juud79 het volgende:
Ow en Ian, ik zou idd als ik jou was fijn 2 paracetemol erin mikken en vnvnd laat nog een keer twee. Dan is t morgen weer helemaal in orde met je bekkie.
Ik denk dat je het met dit weer sneller warm hebt op de fiets dan in de auto...quote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen met een collega op pad en zodoende vanavond een auto mee. Dan haal ik morgen collega op en breng hem morgenavond weer thuis en dan zet ik woensdagochtend de auto hier weer neer om woensdagavond mijn fietsje weer te pakken.
Ik ben nog steeds een blije autoloze.
Die tandarts van je heeft 't natuurlijk opgesnoven, laagvliegend met z'n neus over de grond schuivend.quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Gisteravond was er hier al een beetje sneeuw, maar het is niet blijven liggen.
Hij moest 's weten hoe we hier over hem lullenquote:Op maandag 14 december 2009 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die tandarts van je heeft 't natuurlijk opgesnoven, laagvliegend met z'n neus over de grond schuivend.
Ja maar waar jij woont hebben ze dan ook een landklimaatquote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Gisteravond was er hier al een beetje sneeuw, maar het is niet blijven liggen.
Ah Knorr (of AH eigen merk). Ik ga aan de Conimex vanavond. Dat semi-fastfood is af en toe prima te nassen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kip Siam....met een paprikaatje en champignons erdoorheen
Markant...oa eigen merk Emté en Sparquote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah Knorr (of AH eigen merk). Ik ga aan de Conimex vanavond. Dat semi-fastfood is af en toe prima te nassen.![]()
Maar het allerlekkerst zijn de nootjesquote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Markant...oa eigen merk Emté en Spar![]()
en ik vind het erg lekker...je kan dr nl zelf je verse dingen doorheen gooien
Dat zeg ik niet, ik was enkel doorgeefluikquote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef Toverheks het volgende:we krijgen sneeuw zegt Teun
![]()
Middag all, ik ga kaasfondue met oudste kind, die is hier en wilde lekker, snel en makelijk, ze gaat zo eerst lekkere salade erbij maken en dan aan tafel.
"kan"? Moet, anders is het alleen maar dunne saus.quote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Markant...oa eigen merk Emté en Spar![]()
en ik vind het erg lekker...je kan dr nl zelf je verse dingen doorheen gooien
Zie PIquote:Op maandag 14 december 2009 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij wel
De laatste week van december en de eerste van januari vrij![]()
![]()
Gewoon bij de Wehkamp en nog een heel stel andere aanbieders.quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef D. het volgende:
Ow, iemand een idee waar je online schaatsen kunt kopen?
Bij de Wehkamp had ik al gekeken, maar daar vind ik ze nietquote:Op maandag 14 december 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon bij de Wehkamp en nog een heel stel andere aanbieders.
Waarom online, kun je ze niet beter eerst passen?quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef D. het volgende:
Ow, iemand een idee waar je online schaatsen kunt kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |