Oh, ik wist niet dat dat op die hijskranen sloeg.quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoi, wat zeg ik nou? Dat is Sindorf in 't harde... En die handelt er in.
Daar wonen mijn ouders ook ongeveerquote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vogeltjesbuurt, bij het winkelcentrum.
[..]
ja hoi, wat zeg ik nou? Dat is Sindorf in 't harde... En die handelt er in.
Als je een studie doet kun je ook gewoon à la cheapo in een studentenflat gaan zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit te denken om naar Groningen te verhuizen op kamers te gaan. alleen dan is het probleem 2 dingen.
1 geld
2 kamer vinden![]()
Het word een soort van paradox. je moet een baan hebben maar je moet een kamer hebben om een baan te kunnen vinden?Anders zit je baan straks de andere kant van de stad. Dus hoe pakken jullie dit aan
?
* heeft zich volgens mij nog in een paar sites ingeschreven voor kamers
Nou dan zoek ik hierbij kamersquote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als je een studie doet kun je ook gewoon à la cheapo in een studentenflat gaan zitten.
En anders laat je je ouders eerst een maandje de huur betalen en ondertussen zoek jij een baan.
http://beijumnieuws.blogs(...)eze-banaan-hier.htmlquote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, wat zijn die bananen die in de stad staan?Ofnouja, overal in Groningen.
Van die houten bananen op stokken ofzo.
Daar heb ik de foto toch ook vandaan,quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://beijumnieuws.blogs(...)eze-banaan-hier.html
Iets in deze richting schat ik
Ik hoorde van huisgenoot, die hoorde weer dat er een kleine brand was ofzo? Waterschade? Geen idee. Het is in ieder geval niet een aangekondigde sluiting, erg vaag.quote:
En op de weg naar Zernikequote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ze ook gezien bij het Noorderplantsoen inderdaad
ooh ik googldequote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik de foto toch ook vandaan,maar er staat niet echt een antwoord he?
Studeer je? Dan kun je ook de eerste tijd tot je een baan hebt lenen bij de IB groep.quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit te denken om naar Groningen te verhuizen op kamers te gaan. alleen dan is het probleem 2 dingen.
1 geld
2 kamer vinden![]()
Het word een soort van paradox. je moet een baan hebben maar je moet een kamer hebben om een baan te kunnen vinden?Anders zit je baan straks de andere kant van de stad. Dus hoe pakken jullie dit aan
?
* heeft zich volgens mij nog in een paar sites ingeschreven voor kamers
jup, Ik studeer anders zou ik niet naar kamers zoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Studeer je? Dan kun je ook de eerste tijd tot je een baan hebt lenen bij de IB groep.
Pokémon is trouwens tof.quote:Op maandag 14 december 2009 17:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup, Ik studeer anders zou ik niet naar kamers zoeken.
Kamernetquote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou dan zoek ik hierbij kamersals je mensen weet die een kamer hebben Graag
Wat slap zegquote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ga nu weer leuk meedoen, en ik heb mezelf een scheldverbod opgelegd.
Als jij dan ophoudt met die bewuste quote, dan kunnen we vanuit de Kerstgedachte weer liefdevol verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |