maar dat durfde je vast niet.quote:Op zondag 27 december 2009 16:20 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
vriend vroeg me of ik hem wou helpen door zijn vragenlijst in te vullen.
hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Kvack het volgende:
Uit een vacature:
[ afbeelding ]
Niet heel schokkend, maar als je dan al een fout maakt, doe het dan in ieder geval niet daar.![]()
link
quote:De man had in een bocht een auto ingehaald, verloor de macht over het stuur verloor en raakte in een slip. De botsing met een lantaarnpaal werd hem fataal. Over de identiteit van het slachtoffer deed de politie geen mededelingen.
Tel de fouten...quote:Is uw auto zo mat als kleur, we kunnen hem de zelfde glanzende kleur als eerst geven.
Naar aanleiding van uw mening kan er Waxoyl systeem gebruikt worden.
Als dit systeem wordt gebruikt, wordt het lak steeds onder controle gehouden.
Het lak wordt niet door de zonnelicht of door regen, modder beschadigt.
Het hele winter is uw auto onder controle.
Niet te lezen man...quote:Op maandag 28 december 2009 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op de website van een autopoetsbedrijf:
[..]
Tel de fouten...
Dat is nog eens nieuws!quote:Blote tieten & JFK-foto is een hoax
print rss Internationaal - door (Stefan) op 29-12-2009 @ 15:55
Internationaal
De foto met blote tieten van vier naakte dames en op het dek een lezende John F. Kennedy is een hoax. Dat werd gisteren bekend. Eerder claimde showbizzroddelsite TMZ dat het echt ging om een authentieke halfvergane foto.
Maar het plaatje komt gewoon uit een Playboy van 1967, zoals je hier kunt zien. En toen was JFK al doodgeschoten door Peter R. de Vries. Of de tieten van de dames wel echt zijn is niet bekend, feit is dat ze intussen goed en wel bejaard zijn. Wil je recente tieten zien, kijk dan op de FOK! Weblog.
Wat heeft Fok! toch paupernieuwsposters.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Rewimo het volgende:
De FP heeft een primeur!![]()
[..]
Dat is nog eens nieuws!
Hm, ik heb serieus een keertje een spelfout in de trein gezien.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb deze aan een treinmonteur laten zien: onmogelijk, alle namen zijn voorgeprogrammeerd, de machinist voert 3 letters in, RSD = roosendaal en RSF bestaat gewoonweg niet![]()
Wel leuk geshopt overigens
was t niet gewoon een verrot matrixbordje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hm, ik heb serieus een keertje een spelfout in de trein gezien.
Heb je dat zelf laten zien of doe je interessant en heb je het stiekem gewoon twee dagen eerder hier gelezen?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb deze aan een treinmonteur laten zien: onmogelijk, alle namen zijn voorgeprogrammeerd, de machinist voert 3 letters in, RSD = roosendaal en RSF bestaat gewoonweg niet![]()
Wel leuk geshopt overigens
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens even nagevraagd bij mijn vader (die is machinist/conducteur), en dat is dus onmogelijk. De conducteur kan de bestemming alleen middels afkorting invoeren (in dit geval 'rsd') waarna het systeem vanzelf Roosendaal laat zien op de displays...

Gevalletje 'pot verwijt de ketel'?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is jou top 3 tong?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Gevalletje 'pot verwijt de ketel'?
Results 1 - 10 of about 612 for +appelvlappenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist bij de AH:
[ afbeelding ]
Dat wordt morgenafond fast een vantastisch veest!
Zo prominent, auwquote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist bij de AH:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist bij de AH:
[ afbeelding ]
Een beter equivalent van donutsen is appelflapsenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kan zo naast de donutsen!
Hoe krijg je het voor elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |