quote:
Het is geen opsporingsbericht. Je schrijft er toch ook niet in dat wat voor kapsels de daders hadden?quote:
je gaat nu bij elke bericht denken dat het om een blanke nederlander gaatquote:Op maandag 14 december 2009 10:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is geen opsporingsbericht. Je schrijft er toch ook niet in dat wat voor kapsels de daders hadden?
Marokkaan = zwart haar en beetje gekruld dus dat hoeft niet meer.quote:Op maandag 14 december 2009 10:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is geen opsporingsbericht. Je schrijft er toch ook niet in dat wat voor kapsels de daders hadden?
Opzich heb je gelijk maar als je 100 nieuwsberichten hebt over geweld en in 90% (BIJVOORBEELD) daarvan zijn de daders van Marokkaanse afkomst dan is er toch een verband te zien, maar daarnaast komst alleen het de Marokkaanse geweldpleger in het nieuws en de Nederlandse weer niet waarom je een vertekend beeld krijgt.quote:Op maandag 14 december 2009 10:36 schreef leipeshitouwess het volgende:
een mens is een mens. een hollander kan crimineel zijn, een chinees ook, een spaanse ook etc.
Bron?quote:Op maandag 14 december 2009 10:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk maar als je 100 nieuwsberichten hebt over geweld en in 90% daarvan zijn de daders van Marokkaanse afkomst
quote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef zovty het volgende:
Ze zouden de sociaal economische situatie moeten vermelden ipv de nationaliteit.
Nu is er wel een sterke correlatie tussen de nationaliteit en de sociaal economische situatie maar die is niet oorzakelijk.
Rijke mensen zijn altijd al op het roverspad, alleen die jatten geld van de armen op een manier dat wel wordt geaccepteerdquote:Op maandag 14 december 2009 11:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat zeg je nou toch allemaal zovty, ik begrijp er geen sikkepit van.
Typisch. Ik bedoel dat armen mensen eerder genijgd zijn om op het roverspad te gaan dan mensen die het allemaal voor elkaar hebben.
when the rich rage war, its the poor who diesquote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Rijke mensen zijn altijd al op het roverspad, alleen die jatten geld van de armen op een manier dat wel wordt geaccepteerd
Correct me if i'm wrong, maar ik heb het gevoel dat je je niet gehoord voelt in deze. Het probleem van jouw these is de volgende: zodra we voortdurend van een bepaalde bevolkingsgroep de afkomst vermelden houden we ons niet meer aan artikel 1 van de grondwet.quote:Op maandag 14 december 2009 10:31 schreef Onnoman het volgende:
Tegenwoordig staat niet meer in nieuwsberichten dat het om jongeren gaat van bepaalde afkomst wanneer het om criminele activiteiten gaat. Ik vind dit onterecht, omdat je op deze wijze bepaalde soort criminelen wel in het licht houd. Maar goed, wat heb ik nog te zeggen in een land vol linkse moraalridders.
Klacht: het onzichtbaar maken van feiten
zo jammer dat er toch nog 10% isquote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef Skylark. het volgende:
Samenvatting van dit topic:
90% van de Marokkanen en Antilianen zijn kut maar er zijn dus wel een paar goede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |