Die smoes over de religie daar trap ik anders niet in hoor.quote:Dankzij de deken Enait wordt een gebruik nu vervangen door een uit religieus motief opgedrongen disrespect.
Kijk dan naar het rookverbod, dat is iets wat het volk overduidelijk niet wil. Of in ieder geval de kroegtijgers niet. Vinden ze een maatregel om het te saboteren, gaat klink weer wat bedenken om dat onklaar te maken. Maar nee, dat mag dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas heb je gewoon echt gelijk.
Moet je kijken, Enait krijgt zijn zin en de politiek wil meteen de wet aanpassen. Hoe opportunistisch is de politiek geworden.²
Omdat hij pas uit de klapperboom is geklommen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom kan die vent gewoon niet accepteren dat hij in een ander land zit.
Volgens mij is hij gevallen hoor!quote:Op zondag 20 december 2009 13:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Omdat hij pas uit de klapperboom is geklommen.
Word nog wel erger als Albayrak straks haar zin gaat krijgen.quote:
Vet van mij: misschien omdat die eisen al lang geleden ingewilligd zijn?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het hoofdzakelijk over de daden van deze moslim. Eisen die hij stelt juist vanwege zijn moslim-zijn.
Verder stel ik wel dat het over het algemeen ook de moslims zijn die vaak met die achterlijke eisen komen. De ene keer is het weer gezeur over een hoofddoekje dat af moet, dan weer over het inschrijven op de universiteit dat niet gelegen komt met een geloofsaffaire en weer een andere keer gaat het over een apart zwemuurtje. Maar wel allemaal gezeik vanwege het geloof.
Dit soort eisen worden zelden door christenen of joden gesteld, laat staan, als het dan wel een keer gebeurt, dat die eis dan ingewilligd wordt.
[..]
Het verschil is dat Albayrak niet eist vanwege haar geloof ergens een geschreven of ongeschreven regel te mogen breken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |