Ja, das een goed idee.quote:Op maandag 14 december 2009 09:59 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een bak warm water over je ruit gooien.
Ja dat staat voor vanmiddag in de planningquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 09:59 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een bak warm water over je ruit gooien.
Wie zegt dat het chemisch is? Ik heb spuitflessen zonder drijfgassen maar gewoon met handpomp.quote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat staat voor vanmiddag in de planningalhoewel, zo'n chemisch spuitbusje is toch ook slecht voor het milieu
?
Echte mannen hebben een verwarmde garage.quote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echte mannen zouden hun raam ijsvrij geswaffeld hebben ja
Je zal hem toch een keer moeten starten als je wilt rijden dan kan je hem beter bij lage toeren vast een beetje warm laten lopen en de olie op gang brengen.quote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je buurvrouw heeft gelijk. Het heeft ook totaal geen zin. Van een beetje stationair lopen word je motor echt niet snel warm en slijt alleen maar extra hard omdat je olie ook nog koud en dik is en dus veel minder goed smeert. Om die reden stoot je auto ook nog eens extra veel uitlaatgassen uit.
Ik heb via via vernomen dat die zooi niet al te soepel voor de raamrubbers.quote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat staat voor vanmiddag in de planningalhoewel, zo'n chemisch spuitbusje is toch ook slecht voor het milieu
?
Voordat ik weg ga om weer naar binnen te gaan ga ik even in zijn vrij gas gevenquote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je buurvrouw heeft gelijk. Het heeft ook totaal geen zin. Van een beetje stationair lopen word je motor echt niet snel warm en slijt alleen maar extra hard omdat je olie ook nog koud en dik is en dus veel minder goed smeert. Om die reden stoot je auto ook nog eens extra veel onverbrande uitlaatgassen uit. Wel flauw dat je geen krabbertje mocht lenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |