Nou en?quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Tegan het volgende:
Matthew Morrison is wel homo hoor.
vind ik wel, sommige van die geheimen waren echt zo vergezocht en irritantquote:Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef Numbie het volgende:
Gisteravond de laatste twee afleveringen gekeken.
Om nou te zeggen dat alles beter is, nu alle geheimen de wereld uit zijn...
op naar de Nationalsquote:
quote:
En tussendoor misschien wel de state-ionals!quote:
Heb ff gegoogled en schijnbaar heb je met football sectionals, regionals, semi-state en state. Ik neem dat hierna nationals komt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
En tussendoor misschien wel de state-ionals!(of is dat hetzelfde als de sectionals?
)
Wat is het extra nummer? (Ik weet niet zeker welke versie van de pilot ik gezien heb)quote:Op maandag 14 december 2009 17:56 schreef Steve het volgende:
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan kun je de extended pilot nog kijken. Zit wat extra materiaal in (o.a. een extra liedje).
Leaving on a jet plane.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:20 schreef Maartel het volgende:
Wat is het extra nummer? (Ik weet niet zeker welke versie van de pilot ik gezien heb)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:41 schreef jmac het volgende:
Voor de fans is dit wel een leuke filler de komende weken: http://www.rlslog.net/the-sing-off-s01e01-hdtv-xvid-2hd/
Beetje korenslag maar dan hipper in glee-style.
e.d.
Als ze maar niet nog zo'n break doenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:05 schreef criminal_mind het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat het een 2de seizoen zal krijgen
1.4 Miljoen. HOOGSTE kijkcijfer in 4 jaar voor de zenderquote:Op maandag 11 januari 2010 18:46 schreef zeebeschuit het volgende:
En vanavond ook voor het eerst op tv in Engeland. Morgen ff de ratings checken
Wordt het internationaal ook al veel gedraaid of luister je naar britse radio?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef Breuls het volgende:
Ik hoor steeds het nummer uit de pilot op de radio; de Journey-cover Don't Stop Believing. Dus even opgezocht: Glee staat op 5 in de UK Top 40.
Tof.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
1.4 Miljoen. HOOGSTE kijkcijfer in 4 jaar voor de zender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oee die 2e spoiler vind ik tof
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:09 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]Oh, die is nog beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kom ik niet uit.
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef Tegan het volgende:into the seemingly celibate Glee *h*r***e* hotties a love interest best *e****SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kom ik niet uit.
Iets als dit? Verder kom ik ook nog niet."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er goed uitquote:
Overigens niet zo onthullend moet ik zeggen. Ik had iets sappigers verwacht..."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
the wait is almost over.. are you kidding me?quote:nog 1,5 maand!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
De "new look" van Suequote:!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
ja ik weet het .. maar nu is het weer goed toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:30 schreef Steve het volgende:
[..].
Je hebt zo'n onherkenbare usericon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Like A Prayer is zo'n nummer waar je met je poten vanaf moet blijven omdat het origineel perfect is, maar ik geloof dat ik de Glee versie erg ga waarderen![]()
![]()
ik ben blij da thet weer begint, vind het tof
Ik heb in de afgelopen 2 dagen 12 episodes van Glee gekeken zodat ik met de season premiere kan meekijken.. Ik had wel van Glee gehoord maar ik had geen idee hoe tof het wasHebben jullie nog favoriete nummers? Ik vond Sweet Caroline van Puck heel leuk en het nummer van Artie.
Ik ookquote:![]()
Fuck the EBU![]()
Ik heb als guilty pleasure diverse keren uit volle borst in de auto mee zitten zingen met Defying Gravity.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:49 schreef Yesse het volgende:
Ik heb in de afgelopen 2 dagen 12 episodes van Glee gekeken zodat ik met de season premiere kan meekijken.. Ik had wel van Glee gehoord maar ik had geen idee hoe tof het wasHebben jullie nog favoriete nummers? Ik vond Sweet Caroline van Puck heel leuk en het nummer van Artie.
[..]
Ik ook![]()
![]()
Tot ik opzij kijk en van 2 dames in de auto naast me een lach en een thumbs up kreeg..
Don't Stop Believing vind ik ook erg mooi."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Zijn alvast nieuwe songs uitgebracht voor de eerste ep van S2! Klinkt weer goed, ZIN!!!
Whatever I want.![]()
Hij was weer leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:26 schreef Yesse het volgende:
Hij was weer leuk!Idd, best voorspelbaar. Ik had liever gezien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Did you know dolphins are just gay sharks?"
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
Daar moest ik ook erg om lachen jaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef Avey het volgende:
en idina menzeeeeeeeeeeeeeeeeel
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ja die was echt geweldig. Ik vind haar sowieso altijd wel grappigquote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef Avey het volgende:
Fuck the EBU![]()
Hij was weer erg leuk. Die gay-shark opmerking was ook echt briljant
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no![]()
tering ben jij nou ook al uit de kast? pfftquote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Steve het volgende:
Jessy.
Er zaten erg leuke onliners in weer.![]()
Ik vond m ook wel leuk, maar de liedjes vond ik deze keer wat minder!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?![]()
Ik zou zo graag willen dat de liedjes gewoon 'live' tijdens de opname van de scènes werden gezongen, het blijft te autotunerig. Ach ja, wat maakt het uit, Glee is back!Idina Menzel (die heb ik nog een aantal keer in Wicked gezien
) is echt Lea Michele over 15 jaar he.
De uitspraak over de gay sharks was geweldig en ook die van Sue Sylvester over dat ze een jonge Sarah Palin ooit heeft lesgegeven.![]()
![]()
Madonna-episode
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Sue Silvester![]()
Tof einde, met dat koor.
Ben blij dat 't weer elke week isHet wachten duurde me veel te lang
![]()
Erg leuke aflevering weer, vooral hou Sue blijft doorgaan over Will zijn haar
Einde was ook erg tof ja.
plus voor de geïnteresseerdenVA-Glee_The_Music_The_Power_Of_Madonna-OST-2010-VAG
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist![]()
Wat een toffe episode was dit. Sue over Wills haar idd, geweldig
![]()
![]()
!
Ik wantrouw Jesse.
I love Like A Prayer![]()
![]()
![]()
!
Whatever I want.![]()
Ja, de episode was helemaal te gek. Ik heb hem al een paar keer gezien vandaag.Jonathan Groff
"That's very sweet of you" - Jonathan Groff![]()
Ik vond vooral "4 minutes" erg tof, met die schoolband erbij
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Iets teveel gezang naar mijn mening, die liedjes van Finn en Rachel word ik nou wel zat van(evenals de karakters, overigens). Ik begin zelfs de zwangerschap van Quinn interessanter te vinden
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Forum Opties Forumhop: Hop naar: