SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
Ik was al nuttig geweest, toen jij vanmorgen nog op je nest lag te rottenquote:Op maandag 14 december 2009 03:03 schreef Dawwa het volgende:
Maandagnacht = Iedereen die ook maar enigszins nuttig is voor BV Nederland slaapt nu.
Welkom dan bij de groep TSquote:Op maandag 14 december 2009 03:03 schreef Dawwa het volgende:
Maandagnacht = Iedereen die ook maar enigszins nuttig is voor BV Nederland slaapt nu.
Inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die van maandag t/m vrijdag werken.
Mensen die van vrijdag t/m zondag werken, like mequote:Op maandag 14 december 2009 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die van maandag t/m vrijdag werken.
Ik ook afgelopen week. Do t/m zo.quote:Op maandag 14 december 2009 03:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die van vrijdag t/m zondag werken, like me
Mijne.quote:Op maandag 14 december 2009 03:06 schreef DrDentz het volgende:
Alsof er mensen zijn van wie het leven een doel heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namelijk, 10 miljoen dollar verdienen
Brutal. Fucking. Metal.
Lijkt me niet echt zo handig voor je sociale leven.quote:Op maandag 14 december 2009 03:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook afgelopen week. Do t/m zo.
En nu heb ik weekend.
Nou, ik niet.quote:Op maandag 14 december 2009 03:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook afgelopen week. Do t/m zo.
En nu heb ik weekend.
Is het ook niet, maar dat zijn keuzes. Relaties zijn ook lastigquote:Op maandag 14 december 2009 03:09 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt zo handig voor je sociale leven.
IRRRRRFquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 03:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik moet opstaan voor school over 3 uur, ben totaal niet moe![]()
En dan gaat de wekker om 6 uur af, zet je hem vervolgens op sluimerfunctie slaap je door en voor je het weet is het 11 uur, ga slapen gast.quote:Op maandag 14 december 2009 03:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik moet opstaan voor school over 3 uur, ben totaal niet moenog 20 minuten pro spelen en rustig muziek luisteren met een glas jack en we gaan ff voor 2.5 uur onder de wol en dan bikkelen tot 4
school, bijna geen slaap en bikkelenquote:Op maandag 14 december 2009 03:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik moet opstaan voor school over 3 uur, ben totaal niet moenog 20 minuten pro spelen en rustig muziek luisteren met een glas jack en we gaan ff voor 2.5 uur onder de wol en dan bikkelen tot 4
Neuken?quote:
Als jij diegene bent die de telefoon opneemt als ik 112 bel, blijf dan vooral wakkerquote:Op maandag 14 december 2009 03:25 schreef okiokinl het volgende:
ik ben anders heel doelgericht nog wakker hoor.
Hebben ze daar maar één persoon voor?quote:Op maandag 14 december 2009 03:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als jij diegene bent die de telefoon opneemt als ik 112 bel, blijf dan vooral wakker
Dus jij droomt FOK?quote:Op maandag 14 december 2009 03:30 schreef busfoto.nl het volgende:
Zelfs in mijn slaap ben ik connected
Van wie/welke band?quote:Op maandag 14 december 2009 03:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom net terug van een extreem tof concert, ff acclimatiseren voor ik op bed ga
yo! *haalt nog een biertje* (ja ik heb morgen vrij.)quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 04:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. zeikert.
Dan neem je alleen Elmo.
NOOOESquote:Op maandag 14 december 2009 04:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. zeikert.
Dan neem je alleen Elmo.
Welke filmquote:Op maandag 14 december 2009 04:49 schreef Beach het volgende:
Ik ga eens een leuke film kijken.
Dag schatjes en veel plezier met cammen
Nee, maar het paste zo leuk bij het plaatje.quote:Op maandag 14 december 2009 04:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
In je onderittel staat dat je baby je neerschootHeb je baby
?
Owquote:Op maandag 14 december 2009 04:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar het paste zo leuk bij het plaatje.
Naaahjquote:Op dinsdag 15 december 2009 04:15 schreef Tegan het volgende:
Vinden mensen het raar als ze morgen later vandaag PM's lezen die *nu* gestuurd zijn?
En wat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 04:15 schreef Tegan het volgende:
Vinden mensen het raar als ze morgen later vandaag PM's lezen die *nu* gestuurd zijn?
lol nou nee ik was meer doelgericht blowtejs aan t roken.quote:Op maandag 14 december 2009 03:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als jij diegene bent die de telefoon opneemt als ik 112 bel, blijf dan vooral wakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |