Op het VWO wordt er inderdaad veel gecontroleerd, maar zolang je elke 4 woorden varieert is er niks aan de handquote:Op maandag 14 december 2009 02:43 schreef Slickk het volgende:
Ik heb meer brave VWO-leerlingen gezien die het nu durfden om hem van scholieren.com te halen dan VMBO-leerlingen.
Vaak wordt er op het VMBO niet gecontroleerd op plagiaat, maar op het VWO wel.
Volgens mij nemen leraren die VMBO-klassen onderwijzen niet eens de moeite om het helemaal door te lezen. Sommigen ergeren zich al aan de enkele spelfouten op dit forum. Dan kunnen ze een verslag doorlezen echt niet volhouden.quote:Op maandag 14 december 2009 02:43 schreef Slickk het volgende:
Ik heb meer brave VWO-leerlingen gezien die het nu durfden om hem van scholieren.com te halen dan VMBO-leerlingen.
Vaak wordt er op het VMBO niet gecontroleerd op plagiaat, maar op het VWO wel.
Je moet het ook alleen als leidraad gebruiken. Lees de jip en janneke samenvatting, lees zelf nog de eerste twee en laatste twee hoofdstukken. En begin met schrijven.quote:Op maandag 14 december 2009 02:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Op het VWO wordt er inderdaad veel gecontroleerd, maar zolang je elke 4 woorden varieert is er niks aan de hand
quote:Op maandag 14 december 2009 08:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Boekenlezen.Kanker hé, eet dan je tijd op of zo dan heb je er misschien nog wat aan.
Moeilijkquote:Op maandag 14 december 2009 14:20 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb anders havisten erger werk in zien sturen dan wat ik normaal inlever. (vmbo -> mbo).
TS vindt het te moeilijk om een boek te lezen, dus probeert hij een verslag van iemand anders in te leveren
Dat is echt domquote:Op maandag 14 december 2009 15:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Link naar het bewuste verslag.Serieus een keer een gast gehad die hem van zo'n site af had gejat. Hij op het laatst:
"van: www. com"
Kreeg ie meteen een 0Faler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |