en dan iets over kinderen toch, dat deel is volgens mij van ali b, ken het verder nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als je nog maar een dag zou bestaan ?
Ja volgens mij welquote:Op maandag 14 december 2009 18:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en dan iets over kinderen toch, dat deel is volgens mij van ali b, ken het verder niet
Lol. Bestaat dat echt?quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfs in jouw villa met vloer-, muur- en plafondverwarming en zwembad?
Ken je dat nog?quote:Op maandag 14 december 2009 18:36 schreef IHVK het volgende:
Zou je hart zich weer vullen met vuur?
Van de eeuwige schaamte bevrijd
Keek je niet meer benauwd naar de klok aan de muur?
Kwam je los uit de greep van de tijd
Een exquise vaardigheid zul je bedoelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het nut van een proefwerkweek niet zo, ik heb het niet zwaarder dan een normale week.quote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je proefwerkweek, Ayca?
Proefwerken van Engels, Frans en Duits tijdens de PWW op de middelbare school waren (bijna) altijd wel chill: leesteksten waar je niet voor hoefde te leren.Alleen een woordenboekboek meenemen en dat was het.
Nee gewoon een deeltoetsquote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je proefwerkweek, Ayca?
Proefwerken van Engels, Frans en Duits tijdens de PWW op de middelbare school waren (bijna) altijd wel chill: leesteksten waar je niet voor hoefde te leren.Alleen een woordenboek meenemen en dat was het.
Heb ik eerlijk gezegd ook nooit gesnapt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik snap het nut van een proefwerkweek niet zo, ik heb het niet zwaarder dan een normale week.
NIet? 10 pwen in 6 dagen hebben wij meestalquote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik snap het nut van een proefwerkweek niet zo, ik heb het niet zwaarder dan een normale week.
Succes!quote:Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee gewoon een deeltoets![]()
shit ik moest 10 min. geleden al weg zijn..
nouja doei
Komt door de Hollandsche taal.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik eerlijk gezegd ook nooit gesnapt.
Wat gaar woord trouwens, dat 'gesnapt'. Klink voor geen meter.
Bij mij was het zo dat ik buiten de proefwerkweken om vaak sowieso bijna net zo veel toetsen (SO's of PW's) had als tijdens de proefwerkweken, dus er was eigenlijk bijna geen verschil tussen wel of geen toetsweek. En dan van die docenten die toetsen planden in de proefwerkvrije periode voor een toetsweek.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
NIet? 10 pwen in 6 dagen hebben wij meestal
Een deel ervan bestaat bij ons uit leestoetsen, daar scoor je meestal toch wel voldoende voor en hoef je niet voor te leren. 10 pwen in 6 dagen, hooguit 2 per dag..quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
NIet? 10 pwen in 6 dagen hebben wij meestal
Ik heb soms 1/2 toetsen meer, dus niet eens altijd, maar hoeveel proefwerken mocht je hebben op een dag buiten de toetsweek? Als je niet meer dan een bepaald aantal kan hebben, kan het ook zo zijn dat ze de proefwerkweek hebben om cijfers te kunnen invoeren voor de rapportenuitdraai.quote:Op maandag 14 december 2009 19:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij mij was het zo dat ik buiten de proefwerkweken om vaak sowieso bijna net zo veel toetsen (SO's of PW's) had als tijdens de proefwerkweken, dus er was eigenlijk bijna geen verschil tussen wel of geen toetsweek. En dan van die docenten die toetsen planden in de proefwerkvrije periode voor een toetsweek.Noem het dan ook niet zo.
Geen idee eigenlijk. Er was niet echt een limiet. Of ik was daar niet van op de hoogte; dat kan ook.quote:Op maandag 14 december 2009 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb soms 1/2 toetsen meer, dus niet eens altijd, maar hoeveel proefwerken mocht je hebben op een dag buiten de toetsweek? Als je niet meer dan een bepaald aantal kan hebben, kan het ook zo zijn dat ze de proefwerkweek hebben om cijfers te kunnen invoeren voor de rapportenuitdraai.
Welk profiel heb jij gedaan? In een keer gehaald?quote:Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Er was niet echt een limiet. Of ik was daar niet van op de hoogte; dat kan ook.
E&M... Ja, in een keer gehaald.quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welk profiel heb jij gedaan? In een keer gehaald?
E&M met welke vakken? Je antwoord zal best subjectief zijn, maar misschien heb ik er iets aan, zijn de vijfde en zesde veel moeilijker dan de vierde? Ik heb nu geen problemen in de vierde, maar slechte inzet. Ik denk dat als het niveau hoger wordt, ik me automatisch wel (een beetje) aanpas, maar is het te doen als je de vierde zonder echt maken/leren haalt? Wat ben je na E&M gaan doen?quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
E&M... Ja, in een keer gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |