Ik ook niet hoor...quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je kaarten nou nog niet op de post gedaan?
Ik zat wel al bij de centrale topics te kijken...quote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch niet weer aan het zoeken naar de SC he?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zou makkelijk kunnen zijn ja
Ik ook nietquote:
Doe maar PMquote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jeuj! eigenlijk was ik aan het vissen naar een kaartje
![]()
Wil je em via PM of msn?
Daar komt ie pas als een mod wakker is en hem erheen schoptquote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zat wel al bij de centrale topics te kijken...
Dan wel met luchtje en lippenstiftkus?quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
ik moet er nog een aantal. Die van trev, mn stiefma, mn zusje en als bart dinsdag zn kaart nog niet heeft krijgt ie er nog 1
Heb ik je daarvoor wakker gesmst gisterenquote:
Jaquote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan wel met luchtje en lippenstiftkus?
quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
Misschien dat de SC morgen interessanter is.
Of volgende week.
die van jou is ook al zonder die 2 onderwegquote:
die van jou heb ik gisteren al op de bus gedaan lieverdquote:
zonder?quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die van jou is ook al zonder die 2 onderweg
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik je daarvoor wakker gesmst gisteren
ninja editquote:
GVD, waarom ben jij mij steeds voor?quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die van jou heb ik gisteren al op de bus gedaan lieverd
Hmm sorryquote:
Omdatquote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
GVD, waarom ben jij mij steeds voor?
Het is dat ik geen lippenstift hebquote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
EUJ!! dat wil ie van mijquote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat ik geen lippenstift hebMaar dat luchtje kan geregeld worden
Van wat voor luchtjes houd je?
Gloria VanderBiltquote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan delen we dat, jij de lippenstift ik het luchtjequote:
quote:
Dealquote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan delen we dat, jij de lippenstift ik het luchtje
Die vind mijn moeder ook lekker, en ik ook... mits goed gedoseerd...quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die droeg mijn moeder vroeger altijd
En dan altijd veel te veel
En dan in de woonkamer
En dan zoveel zodat je het kon proeven
Trauma's!
Van alles. Niet per se een favoriet.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zat in tweestrijd met de negeerstand, maar omdat je normaal wel lief bent: welterusten lief stoepjequote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
Welterusten.
Houd je van zoet, fruitig, zwaar, kruidig? Vertel het mequote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van alles. Niet per se een favoriet.
davidoff coolwater for womenquote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houd je van zoet, fruitig, zwaar, kruidig? Vertel het me
quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus we gaan vrijdag een enge film kijken met zn 5en
Truste jongenquote:
Welke?quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus we gaan vrijdag een enge film kijken met zn 5en
Zoals ik al zei, van alles.quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houd je van zoet, fruitig, zwaar, kruidig? Vertel het me
the thing geloof ikquote:
quote:
Die is vetquote:
Die heb ik standaard in mn tas zittenquote:
Door m'n ex vriendje heb ik daar wat mindere associaties meequote:
Wat dacht je van mij? Ik ben ook een held op sokkenquote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef 8108139dpths het volgende:
Lekker ST de stuipen op het lijf jagen...![]()
Die isquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Door m'n ex vriendje heb ik daar wat mindere associaties meemaar als jij hem ophebt is het wel lekker
It's okay stoepquote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Stoeprand het volgende:
Sorry als iemand net last van mij gehad heeft. Ik heb geen zin om er nu verder op in te gaan dan alleen excuses.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij? Ik ben ook een held op sokken
Ken je 'm nog niet dan?quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij? Ik ben ook een held op sokken
quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En woensdag zei het je nauwelijks iets...
Ik ben heel snel bang te makenquote:
Je bent de enige die het erg vindt. Dan had ik het net zo goed via msn kunnen zeggen.quote:
Nee, ik ken em nog niet...quote:
Hoiquote:
Internet is handigquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En woensdag zei het je nauwelijks iets...
The Ring staat er toevallig ook op...quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel snel bang te makenZo heb ik The Ring met een dekentje voor m'n hoofd gekeken
![]()
Ik vond em gewoon te eng
![]()
Maar maar maar wij zijn het sterkere geslachtquote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel snel bang te makenZo heb ik The Ring met een dekentje voor m'n hoofd gekeken
![]()
Ik vond em gewoon te eng
![]()
Nee, dat doe je me niet aan?quote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
The Ring staat er toevallig ook op...![]()
ja...quote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar wij zijn het sterkere geslacht
Ja, met heel veel dingen ja, maar niet met horrorfilmsquote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar wij zijn het sterkere geslacht
wacht maarquote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat doe je me niet aan?
Fijne avond lieverdquote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik ga nog even heerlijk een serietje op de bank kijken met SofieDus ik ben weg
Rot op met zielig doen en aandacht vragen. We hebben je al tig keer uitgenodigd en je wil niet jammer dan deal with itquote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Stoeprand het volgende:
Ik had net zo goed geen sorry kunnen zeggen
Ja, ik vraag om aandacht. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rot op met zielig doen en aandacht vragen. We hebben je al tig keer uitgenodigd en je wil niet jammer dan deal with it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Oud nieuws schatquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, ik vraag om aandacht. Je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik spreek geen JSquote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.
Script: http://i.fokzine.net/templates/new/jquery.js?13032009.js:12
<< wat is dat?
Ik ook nietquote:
Zoals het al zegt, een script wat z'n werk niet goed wil doen. FF browser herstartenquote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.
Script: http://i.fokzine.net/templates/new/jquery.js?13032009.js:12
<< wat is dat?
Daar stond echt een heel verhaalquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
Ez gaat nog even film kijken en zijn mandje in. Auf wiedersehen allen
Ik denk het niet. Maar dat zijn jouw zaken verder ook nietquote:
slaap lekker schatquote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
Ez gaat nog even film kijken en zijn mandje in. Auf wiedersehen allen
slaap lekker lieverdquote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen heel vroeg de wekker weer dus ik ga lekker naar bed.
Weltrusten schatjes![]()
quote:
Ik ben nog niet helemaal wegquote:
Welterusten.quote:
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat meent die gast toch niet serieus he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet.Alsof ik dat wil zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wouter heeft ;t gezienquote:
Nee denk ;t niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of heb ik het dan verkeerd?
Nee ik moest nog pm's beantwoorden en fobo en zulks.quote:
zelf weten.quote:
heul niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee ik moest nog pm's beantwoorden en fobo en zulks.
Dus nog druk met het maffia spelquote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee ik moest nog pm's beantwoorden en fobo en zulks.
Zonnestraalquote:
* ajf liegt nooitquote:
Onder andere jaquote:
So it seems..quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef ajf het volgende:
[..]
ZonnestraalBen jij nou nog de enige meid hier?
c0nnieponniequote:
Lekker slapen poepiequote:
STquote:
Al een stuk beter, maar nog niet goed...quote:
Jammerquote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Al een stuk beter, maar nog niet goed...
Vind jij het ook al zo verdacht?quote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja hoor, ST is in het topic en PeZu ook gelijk. L+
dat is wel puur toevalquote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja hoor, ST is in het topic en PeZu ook gelijk. L+
Ja.quote:
Ik geloof je niet.quote:
Het lijkt haast of hij de hele tijd op F5 ramt of zo net zo lang tot hij ST haar naam ziet langs komen of denk jij dat het iets anders is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |