Ik steek meestal paddo's in mijn kont, dat werkt pas echt goed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef Lundegaard het volgende:
Gewoon stukje in je kont proppen. Na 10 minuten gaat t werken.![]()
Fuck oproken. Kontproppen is voor echte bazen.
Hoezo geen Jack? :S begint alleen een kwartiertje later door schaatsen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef J.Herrer het volgende:
Godver, ik had net zin in een lekkere fakkel. Ik zo draaien, draai ik hem iets te strak met als gevolg dat ik het vloeitje doormidden trek. (Ik ken mn eigen krachten niet)
Geen probleem zal je denken, dan pak je een ander vloeitje. Nou wel een probleem dus, want dat bleek mijn laatste te zijn![]()
Ook geen zin om me weer helemaal om te kleden en naar de shop te rijden alleen voor een pak vloeitjes![]()
Klacht: Geen Jack vanavond
Als je eten in je kont propt ga je uit je mond poepenquote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef Lundegaard het volgende:
Gewoon stukje in je kont proppen. Na 10 minuten gaat t werken.![]()
Fuck oproken. Kontproppen is voor echte bazen.
hahahahaquote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoezo geen Jack? :S begint alleen een kwartiertje later door schaatsen.
Shagvloei brandt te snelquote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Nosh het volgende:
Puur roken, shagvloei aan elkaar plakken, maak desnoods een bong van een pak ijsthee. Wees eens vindingrijk!
pwnedquote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef Joran-Joran het volgende:
Je naam faalt trouwens kkhard, het is namelijk Jack Herer (met één R).
quote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef Joran-Joran het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef reetveter het volgende:
Mag wel van mij lenen, ik heb wel vloei maar geen wiet meer.
In elke shop waar ze Herrer verkopen is het met dubbel R dus...quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Herer
quote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef Joran-Joran het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |