Nou, happy zal het nooit zijnquote:
Dat zegt helemaal niets. Misschien heb je die genen wel van je vaders kantquote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Voor de pil was het vooral ongeregelmatig, en iets langer dan de nu 3/4 dagen. Verder misschien ietsje heviger, maar ik heb het sowieso vrij licht gehad altijd. Toen mijn moeder in de overgang ging was het gewoon maanden lang ongesteld enzo, dus ik krijg het later allemaal wel terug.
Alsof je anders wel iets had verzonnen.quote:
En dan ook nog gelijk een half uur vertraging. Goed gedaan jongens.quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef MissMSX het volgende:
"Het is een sensatie"
Ik word zo verdrietig van dit soort nieuws. 40 jaar geleden gebeurde dit al in Japan
Ja, het gaat echt helemaal nergens over. Hoe bedoel je derdewereldlandquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dan ook nog gelijk een half uur vertraging. Goed gedaan jongens.
Daar is niet iedereen het mee eens anders:quote:
Eigenlijk denk ik dat mijne maar licht is om een andere reden, hormoonspiegel die niet klopt enzo.quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets. Misschien heb je die genen wel van je vaders kant
mja, maar toch niet geheel bevredigend..quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Geen seks is een hele goede anticonceptie, trouwens.
Je bent ook niet een klein beetje vreemdquote:
Als je over een maand niet zwanger blijkt te zijn na een paar overnachtingen in de rukbunker van Q. dan geef ik je gelijk, ok?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Geen seks is een hele goede anticonceptie, trouwens.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het mee eens anders:
Whehehe... ze zei bevredigend.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, maar toch niet geheel bevredigend..
Voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat Q zijn beddengoed niet wast en dat het een kwakjes fest was?quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je over een maand niet zwanger blijkt te zijn na een paar overnachtingen in de rukbunker van Q. dan geef ik je gelijk, ok?
Het beddengoed is niet hard ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat Q zijn beddengoed niet wast en dat het een kwakjes fest was?
Beter dan het alternatief.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Man alleen he. Moet ik nog meer zeggen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
Je gaat er vanuit dat Q zijn beddengoed niet wast en dat het een kwakjes fest was?
Dan was het vers.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het beddengoed is niet hard ofzo
Zo durf ik het bed niet meer inquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man alleen he. Moet ik nog meer zeggen?
Dan leeft het nog!quote:
Ik begin nu ineens jeuk te krijgen als ik aan de eerste nacht in jouw bed terugdenkquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man alleen he. Moet ik nog meer zeggen?
Qwakjes!quote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Als jullie kwakjes van Q gaan bespreken dan ga ik echt weg hier.
SOA's kunnen niet worden doorgegeven door het beddengoed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin nu ineens jeuk te krijgen als ik aan de eerste nacht in jouw bed terugdenk
Nergens voor nodig. Ik verschoonde het bed altijd als ik vrouwenbezoek verwachte.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik begin nu ineens jeuk te krijgen als ik aan de eerste nacht in jouw bed terugdenk
Ja, dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Als jullie kwakjes van Q gaan bespreken dan ga ik echt weg hier.
Is schaamluis een SOA? Dat gedijt prima in beddengoed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
SOA's kunnen niet worden doorgegeven door het beddengoed.
'verwachtte'...quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik verschoonde het bed altijd als ik vrouwenbezoek verwachte.
De t bleef plakken hangen.quote:
Ervaring daarmee?quote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is schaamluis een SOA? Dat gedijt prima in beddengoed.
What's newquote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Thrust het volgende:
Je bent ook niet een klein beetje vreemd
Zie het ook niet als een slecht iets, bevestig het alleen maarquote:
het staat geschreven en gedrukt, je moet krabben waar het juktquote:
Ach, kan toch zo bedenken hoe je geen schaamluis kan krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is schaamluis een SOA? Dat gedijt prima in beddengoed.
Geschorenquote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, kan toch zo bedenken hoe je geen schaamluis kan krijgen.
Is dat die reclame met Josh Hartnett?quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Is fok ineens traag of doe ik iets raars?
En weet iemand welk muziekje achter de reclame van Boss zit? Ik weet zeker dat ik het ergens in mijn collectie heb, maar ik kan er gewoon niet opkomen en dat frustreert!
Het ligt aan Danny Fok!quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef nectarientje het volgende:
En weet iemand welk muziekje achter de reclame van Boss zit? Ik weet zeker dat ik het ergens in mijn collectie heb, maar ik kan er gewoon niet opkomen en dat frustreert!
Fok! doet wel vreemd hier, zag heel veel CL in beeld.quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Nee, een hele algemene voor de drie bekendste mannenluchtjes van Boss.quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Is dat die reclame met Josh Hartnett?
Dat is wel heel extreemquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Fok! doet wel vreemd hier, zag heel veel CL in beeld.
Normaal geen ramp maar een pagina vol
Even flink spuiten met insectenspray in en rond de privezones en niks aan het handjequote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, kan toch zo bedenken hoe je geen schaamluis kan krijgen.
Ik ken die reclame nietquote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Genoeg slaap te-kort, geen zorgen dat zal niet gebeurenquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreemJe zou er bijna nachtmerries van krijgen.
Klinkt pijnlijkquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even flink spuiten met insectenspray in en rond de privezones en niks aan het handje
Doe es een Joetjoep linkje.quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef nectarientje het volgende:
Nee, een hele algemene voor de drie bekendste mannenluchtjes van Boss.
Eerst wat sterke drank nemen, dan laten ze al wat los en voel jij minder van de pijn. En dan pas spuitenquote:
quote:
Ik ken de reclame niet... staat hij niet op youtube?quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, een hele algemene voor de drie bekendste mannenluchtjes van Boss.
Clubbed to death - Rob Douganquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Clubbed to death - Rob Dougan
zaligquote:
Volgens wikipedia welquote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zaligAlleen moet ik nu toegeven dat ik m toch niet heb.. Komtie uit de Matrix?
Deja vu dan hequote:
Het blijft een slecht nummerquote:
Dansmuziek op de zondagavond!quote:
quote:
Vind je? Ik vind het echt een zalig nummerquote:
Ik vind het voornamelijk een nietszeggend nummerquote:Op zondag 13 december 2009 21:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt een zalig nummer
Ik vond de muziek al zo hard.quote:
quote:
Highlanderquote:
quote:
Zullen we dan maar afsluiten met onze traditionele naar-bed-ga filmmuziek?quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef MissMSX het volgende:
En dan wat serieuzer. Ryuichi Sakamoto
quote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we dan maar afsluiten met onze traditionele naar-bed-ga filmmuziek?
quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Soms kom je dingen in topics tegen dat je denkt
[ afbeelding ]
Dat werkt nietquote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is de allerbeste film muziek.
http://www.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=Jfu-2PNjIOY&client=mv-google
Hebben we eindelijk common ground gevonden?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk common ground gevonden?
Nog maar eentje danquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin om te trouwen. Zullen we volgend jaar weer lieverd?
Tampert of Jiskefet in het algemeen?quote:
Lieverd, ik glij bijna van m'n stoelquote:
Dan word het zeker tijd om naar bed te gaan.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan word het zeker tijd om naar bed te gaan.
Ik kijk Highlander alleen maar voor het geile Schotse accent waardoor ik van de bank drijf. De muziek zal me een rotzorg zijnquote:
En de mannen in rokjes?quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kijk Highlander alleen maar voor het geile Schotse accent waardoor ik van de bank drijf. De muziek zal me een rotzorg zijn
Die zijn ook niet bepaald vervelend maar dat accentquote:
Ik zal mijn Schots accent eens oefenenquote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kijk Highlander alleen maar voor het geile Schotse accent waardoor ik van de bank drijf. De muziek zal me een rotzorg zijn
quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zal mijn Schots accent eens oefenen.
Wel een accent, spijtig genoeg niet schotsquote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die zijn ook niet bepaald vervelend maar dat accent
In het algemeen. Ik houd van dat soort droge zooiquote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tampert of Jiskefet in het algemeen?
helaas..quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Thrust het volgende:
Wel een accent, spijtig genoeg niet schots
Na deze teleurstelling gaat ik ook maar naar bedquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
helaas..![]()
Ik duik mijn bed in, dromen over schotse mannen in korte rokjes![]()
Tofquote:
DOE HET NIET ER IS NOG ZOVEEL OM VOOR TE LEVEN!1!!!quote:
Waarom stuur je dan geen klachtenbrief?quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Tien euro kost het. Zo veel internet ik nooit per maand, ook niet nu het gratis was. Dus het is gewoon weggegooid geld. En ik vind het klote dat ik verbaal niet sterk genoeg ben om gewoon dat geld terug te eisen en stennis te schoppen.
En anders heb je nog de consumentenbond, ombudsman en radar!quote:Op maandag 14 december 2009 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nog een e-mailadres in m'n mailbox staan wegens een eerdere mailwisseling die helemaal nergens op sloeg, dus ik heb dat adres gebruikt. Anders moet ik naar de Hi-store, misschien dat dat helpt.
Boodschappen doen alleen als het noodzakelijk is, plannen voor vanavond afzeggenquote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef MissMSX het volgende:
Het is koud buiten en ik moet nog boodschappen doen en vanavond nog naar de andere kant van de stad. Daar heb ik dus geen zin in, omdat het koud is
Het is noodzakelijkquote:Op maandag 14 december 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Boodschappen doen alleen als het noodzakelijk is, plannen voor vanavond afzeggen
*Sjaal, muts en wanten aangeeft.quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is noodzakelijk
En vanavond heb ik cursus, dus beetje zonde om af te zeggen
quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De supermarkt is ongeveer drie stappen verder lopen dan de auto
Klinkt goed. Wij eten vanavond ook een ovenschotel, maar dan de kliekjesquote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Tegan het volgende:
Hier is de ovenrepareerman er, en ik ben een verslag aan het maken terwijl hij sleutelt.
Ik heb bedacht dat ik om te vieren dat de oven het weer doet vanavond allemaal ovendingen ga eten. Weet alleen nog niet wat, maar dat betekent denk ik ook boodschappen. Ovenfriet ofzo. Of ik blijf thuis en maak een of andere ovenschotel.
Moet je die wel hebbenquote:
Dank jequote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Sjaal, muts en wanten aangeeft.
De Jumbo niet!quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De supermarkt is ongeveer drie stappen verder lopen dan de auto
Dusquote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet Miss niet zo zeuren en gewoon boodschappen gaan doen
In dat geval liet ik de Jumbo toch mooi voor wat het wasquote:
Volgens de balkonthermometer hier is het 0,5 graden Celsiusquote:
Iets boven nul hier met een waterig zonnetje. Windstil, ik zou er zo boodschappen in gaan doen maar ik weet natuurlijk niet hoe het in Den Haag is.quote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Hoe koud is het eigenlijk buiten?
Maar de AH heeft altijd slechte kwaliteit spullen en is ook nog een stervensduurquote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval liet ik de Jumbo toch mooi voor wat het was
Een kwartier fietsenquote:
Hier aan de kust waait het ook altijd nog eens hard enzoquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets boven nul hier met een waterig zonnetje. Windstil, ik zou er zo boodschappen in gaan doen maar ik weet natuurlijk niet hoe het in Den Haag is.
Euh? Wat zit er dan aan de overkant?quote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar de AH heeft altijd slechte kwaliteit spullen en is ook nog een stervensduur
[..]
Een kwartier fietsen
En wind is eigenlijk altijd kutquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier aan de kust waait het ook altijd nog eens hard enzo
O ja, daarom was Den Haag een no noquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier aan de kust waait het ook altijd nog eens hard enzo
Een AH en een Aldi.quote:Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Euh? Wat zit er dan aan de overkant?
De ALdi is briljant. Maar daar hebben ze natturlijk weer geen merkartikelen en die wil ik zo af en toe ook wel eens hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, de Aldi, dat was 'm. Daar ben ik nooit zo'n fan van eigenlijk.
In de folder staan altijd wel leuke dingen, al mn kampeerspullen komen daar vandaanquote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De ALdi is briljant. Maar daar hebben ze natturlijk weer geen merkartikelen en die wil ik zo af en toe ook wel eens hebben
Aan het doorlekken?quote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik ga de kou in, de vlek op m'n broek is bijna weg
Dat was met spuitbussen Annie, wel even bij de les blijven hè!quote:Op maandag 14 december 2009 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, ik zet mijn auto wel even een uurtje aan. Moet je kijken hoe groot dat gat in de ozonlaag gaat groeien.
Annie in spuitbus? Is daar vraag naar?quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was met spuitbussen Annie, wel even bij de les blijven hè!
"I-can't-believe-it's-not-Annie!"quote:Op maandag 14 december 2009 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Annie in spuitbus? Is daar vraag naar?.
Verwarming FTW!quote:Op maandag 14 december 2009 15:44 schreef MissMSX het volgende:
Het valt best mee zegt ze dan
Ik doe vanavond op de fiets nog maar een extra trui aan. En ik heb er al een paar aan
Binnen heb ik het niet koudquote:
Dacht ik even omdat je zei dat je al een paar truien aan had.quote:
Ik heb het dus niet koud, omdat ik een paar truien aan hebquote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht ik even omdat je zei dat je al een paar truien aan had.
http://images.google.nl/images?oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&q=Miranda+Kerr&um=1&ie=UTF-8&ei=IWUmS-usE4yX4gb52bTuCQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CB8QsAQwAAquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Arme CL: 'Orlando Bloom vraagt vriendin ten huwelijk'
Ik vind die Miranda echt helemaal niksquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Arme CL: 'Orlando Bloom vraagt vriendin ten huwelijk'
Ze ziet er wel héél schattig uit vind ik. Maar niet de meest sensuele vrouw die je kan hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind die Miranda echt helemaal niks
Ik kan er echt niets van maken.quote:Op maandag 14 december 2009 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze ziet er wel héél schattig uit vind ik. Maar niet de meest sensuele vrouw die je kan hebben.
Beetje een babyface. Wat ergens wel weer passend is natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er echt niets van maken.
Niet dat ze lelijk is, maar het doet me gewoon niets.
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beetje een babyface. Wat ergens wel weer passend is natuurlijk.
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.quote:
Orlando zelf heeft ook nogal een jongensachtig uiterlijk natuurlijk. Wat uiterlijk betreft passen ze imo perfect bij elkaarquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&q=Miranda+Kerr&um=1&ie=UTF-8&ei=IWUmS-usE4yX4gb52bTuCQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CB8QsAQwAA
Leuke meid om te zien maar dat hij daarvoor CL laat schieten, wát een lutser!
CL weet precies hoe ik haar noemquote:
Dat heb ik dus ook wel idd, niet het type waar je meteen de kleren bij van het lijf wil scheuren.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er echt niets van maken.
Niet dat ze lelijk is, maar het doet me gewoon niets.
[ afbeelding ]
Geef eens een voorbeeld van iemand bij wie je dat wel zou willen doen?quote:Op maandag 14 december 2009 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wel idd, niet het type waar je meteen de kleren bij van het lijf wil scheuren.
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)quote:Op maandag 14 december 2009 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iemand bij wie je dat wel zou willen doen?
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)
quote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.
Niks mis met jouw karakters.quote:
LOLquote:
We hadden het over vrouwen waarbij je meteen de kleren aan stukken wilt scheuren. Gaat puur over fysieke aantrekkingskracht dusquote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.
true truequote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We hadden het over vrouwen waarbij je meteen de kleren aan stukken wilt scheuren. Gaat puur over fysieke aantrekkingskracht dus
Verder hebben we het over waar ík van houd, niet waar vrouwen van houden![]()
Omdat T geen TT wilde over sliertjes en bonkjesquote:
Oquote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat T geen TT wilde over sliertjes en bonkjes
Duidelijk verhaal toch?quote:
Spijt dat je ernaar hebt gevraagd?quote:
Nee hoor, nectarientje gaf precies genoeg informatie.quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijt dat je ernaar hebt gevraagd?
Je kreeg er geen beelden bij?quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
Nee hoor, nectarientje gaf precies genoeg informatie.
Nee en je hoeft je post ook niet te ondersteunen met plaatjesquote:Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kreeg er geen beelden bij?
O.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
Nee en je hoeft je post ook niet te ondersteunen met plaatjes.
En er was zulk mooi beeldmateriaal verzameld.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft Annie je toegang gegeven tot zijn beruchte plaatjesarchief?quote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En er was zulk mooi beeldmateriaal verzameld.
Annie en ik zijn redelijk aan elkaar gewaagd als het gaat om de plaatjesarchieven.quote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft Annie je toegang gegeven tot zijn beruchte plaatjesarchief?
Ik geloof je, je hoeft het dus niet te bewijzen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Annie en ik zijn redelijk aan elkaar gewaagd als het gaat om de plaatjesarchieven.
Ik wel?quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt al lang bewezen dat je dit beheerst.quote:
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.quote:Op maandag 14 december 2009 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
Nee hoor, je hebt al lang bewezen dat je dit beheerst.
Nee hoor, op een gegeven moment heb je je top bereikt en dan moet je niet nog gekkere dingen gaan uithalen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.
Ik kan een actuele foto maken en plaatsen. Als Plato dat ziet zitten uiteraard.quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.
Ik zie het niet zittenquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan een actuele foto maken en plaatsen. Als Plato dat ziet zitten uiteraard.
Het kan altijd ranziger!quote:Op maandag 14 december 2009 19:48 schreef Plato1980 het volgende:
Nee hoor, op een gegeven moment heb je je top bereikt en dan moet je niet nog gekkere dingen gaan uithalen.
Ik hoop dat het niet daadwerkelijk zijn zelfgemaakte kiekjes warenquote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Annie je toegang gegeven tot zijn beruchte plaatjesarchief?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, op een gegeven moment heb je je top bereikt en dan moet je niet nog gekkere dingen gaan uithalen.
Ik klik nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
www.uncoverreality.com
Walhalla voor Annie, waarschijnlijk
AirwiN krijgt snel gelijk:quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet daadwerkelijk zijn zelfgemaakte kiekjes waren
Ik neem geen enkel risicoquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is de homepage, valt nog weinig te zien.
Briljante link. Bedankt CLquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
www.uncoverreality.com
Walhalla voor Annie, waarschijnlijk
Dat blijkt.quote:
Wil je m'n inloggegevensquote:Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Briljante link. Bedankt CL. Meer materiaal om dit topic op de kast te krijgen
.
Sorry.quote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Kak, een van de katten heeft m'n oordopjes doorgeknaagd![]()
Hoe smaakten de pints of Guinnessquote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef Q. het volgende:
Jeej, Nederland! Jullie hebben me gemist hè?
Net zoveel als normaal.quote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef Q. het volgende:
Jeej, Nederland! Jullie hebben me gemist hè?
Nog beter dan normaal.quote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe smaakten de pints of Guinness?
Dat hoort er bij.quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, tientje. Ik vond het erger toen er eentje naast de kattenbak had gezeken
.
Was dat je bedoeling?quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Goed, Annie zien we voorlopig niet meer terug
quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe alles om je een avondje te vermaken
Ik ga hier nog maanden lol van hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe alles om je een avondje te vermaken
Eén tip: sla de dierenfoto's overquote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga hier nog maanden lol van hebben.
Plato denkt meteen dat jij voor mijn neus staat in een korset, hoge hakken en jarretels.quote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is niet het soort vertier waar jij naar op zoek bent, geloof me
Dat neem ik direct aanquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is niet het soort vertier waar jij naar op zoek bent, geloof me
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.quote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plato denkt meteen dat jij voor mijn neus staat in een korset, hoge hakken en jarretels.
Dit gaat toch best ver, onderschat het nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.
Dat komt vanavond nog.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.
Example?quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)
*schopt*quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en apparaten die niet doen wat ze moeten doen zijn stom
Nah ja, gelukkig heeft de eerste helft wel gewerkt en nu heb ik gewoon 2 keer de eerste helft vastgelegdquote:
Algehele baaldagquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Algehele baaldag
De verdoving van de tandarts is ook nog eens niet uitgewerkt. Gaat al wel beter, maar het voelt zo kuhuhut
Hallelujah!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Lekkere warme sloffen gekocht net
En dit
[ afbeelding ]
Die zijn moeilijk te vinden, het is namelijk niet het standaard sterren figuurquote:
Verdoving? Flink liggen boren/snijden/iets?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Algehele baaldag
De verdoving van de tandarts is ook nog eens niet uitgewerkt. Gaat al wel beter, maar het voelt zo kuhuhut
Diep in het orchideeënwoud, baarde Maria haar zoon en noemde hem Jezus. En door dit orchideeënwoud kwamen ineens twee wijzen en een neger, die leek op Plaatje's ava, en een kameel en twee schapen. De os hebben ze helaas opgegeten.quote:
Wow, da's een behoorlijke reetquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn moeilijk te vinden, het is namelijk niet het standaard sterren figuur![]()
Wat ik zo snel kan vinden is dit:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder plakplaatjes en meer type hollandse meid, al zijn sommige negerinnen ook echt
Dat zijn forse... eh... benenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn moeilijk te vinden, het is namelijk niet het standaard sterren figuur![]()
Wat ik zo snel kan vinden is dit:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder plakplaatjes en meer type hollandse meid, al zijn sommige negerinnen ook echt
Boren... Ik heb nog nooit een verdoving gevraagd voor boren, maar ik ben toch wel blij dat ik het nu wel eens gedaan hebquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verdoving? Flink liggen boren/snijden/iets?
Gingen ze de schapen neuken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diep in het orchideeënwoud, baarde Maria haar zoon en noemde hem Jezus. En door dit orchideeënwoud kwamen ineens twee wijzen en een neger, die leek op Plaatje's ava, en een kameel en twee schapen. De os hebben ze helaas opgegeten.
Het is weer eens wat anders dan al die anorexia kontjes.quote:
Haha, nee hoor. Het zou mijn ding niet zijn, maar als jij er gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan al die anorexia kontjes.![]()
Maar petiet vrouwen kan ik ook heel aantrekkelijk vinden al zal de directe seksuele aantrekkingskracht wat minder extreem zijn dan bij iemand met zulke zeer uitgepsproken eh, vrouwelijke vormen![]()
Nu ben ik zeker een perverseling hè?![]()
Niets, Ik typquote:
Te dik vind ik haar zéker niet. Er zit een vetlaagje op maar het is allemaal mooi stevig en ik vind de verhoudingen primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef Tegan het volgende:
Zo extreem is ze toch niet. Zolang je nog in standaard stoelen enzo past ben je imo niet te dik.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Te dik vind ik haar zéker niet. Er zit een vetlaagje op maar het is allemaal mooi stevig en ik vind de verhoudingen prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |