Gister maar weer eens richting het noorden van het land gegaan, om daar een mooi feestje bij te wonen. Eerst bij een vriendin in haar appartement wat indrinken, om vervolgens naar de club te gaan.
Eenmaal bij de club viel ons meteen de rij voor de ingang op, dan maar ergens in het midden van rij inschuiven. Uit eindelijk duurde het dus niet al te lang. Meteen maar een heleboel muntjes gehaald, er moet natuurlijk wel gedronken op zo’n avond.
Mijn oog viel als snel op een groep jongens, deze jongens zaten constant naar onze groep te kijken. Op zich ook niet raar wanneer je zulke ferme dansmoves vertoond.

Het bleef een tijd bij gewoon kijken en dat vind ik niet zo erg, ik zie dat ook wel weer als een compliment. Maar, dan moet het daar verdomme wel bij blijven. Na een tijd dacht 1 van die jongens dat ik het wel op prijs zou stellen als hij tegen mij aan zou schuren. Niet dus! Wat vind ik dat toch irritant, dat soort gladde types die zomaar tegen je aan beginnen te schuren. Daar ben ik niet van gediend.
Snel maar een ander een plekje opgezocht maar die jongen bleef mij dus volgen, terwijl ik hem volgens mij al een paar heb laten merken dat ik er geen behoefte aan had. Anyway na het nog een keer gezegd te hebben hield hij eindelijk op.

Verder was het een zeer puik feest, goede dj, goede sfeer op die ene groep na en lekker gedanst.
Klacht1: Kanslozen die je blijven volgen, terwijl je daar zelf geen behoefte aan hebt.
Klacht2: 20 euro biljet door midden :S.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2009 21:18:12 ]