nou meen ik me te herinneren dat de meeste van jullie hier niet zo sportief zijn, qua actief sporten, maar stel je zou teamsport heel leuk vinden, zou je dat dan beginnen voor je met 't medische traject klaar bent?
Het is bekend dat er maar weinig trans personen actief sporten tijdens hun transitie (hooguit fitness mss), maar ik vraag me af vooral als je al verder in je reallife of op de opratiewachtlijst staat, waarom je eigenlijk niet gewoon zou kunnen gaan sporten.
Ik ga zelf binnenkort weer hockeyen, nog geen competitie want daar is ten eerste m'n conditie niet voldoende voor, ten tweede heb ook ik mijn twijfels of het wel zonder gedoe zou kunnen. Maar ja dat zeg ik zonder 100% zeker te weten wat het gedoe zou zijn, 't is uiteindelijk maar speculatie. Ik ga na de zomer (na de operatie) wel competitie spelen, en wat er tussen mijn benen zit blijft even onzichtbaar, dus reacties ervoor of erna zullen weinig verschillend zijn, de consequenties wel vermoed ik.
Wat denken jullie?
Ow en wat betreft lichaamshaar, zodra het warmer wordt mag ik wekelijks m'n benen gaan scheren

aangezien ik de zeldzaamheid van deels ontblote benen dan in moet ruilen voor regelmaat, en ik niet zo'n feminist ben die pronkt met beenhaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hormonen maken lichaamshaar wel dunner/lichter en als je geluk hebt donziger, maar dat laatste dus niet op onderarmen en benen. Het heeft even tijd nodig, maar je armhaar definitief ontharen is weggegooid geld als je mij vraagt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MuteZukini op 14-02-2010 19:42:10 ]
une vie en rêve est une vie sans scrupule