Maarten heeft zijn piemel ook ontdekt we noemen hem soms piemelpeuteraarquote:
Yay, die van jou doet het ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
21 keer gevallen vandaag..ik dacht dat jongens altijd wild waren en meisjes heel zoet en voorzichtig enzo?
Maarten kan er dan heel verzadigd bij kijken...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat dat handje even naar beneden, voelt even zachtjes en gaat dan schaterlachen
wat leuk!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Books het volgende:
We hebben 1 losse stap gezien stuiter stuiter stuiter en daarna ging ze snel zitten en je zag haar denken van huh?
Leuk stukje trouwens Troel.
nope, meisjes ook. tsjekquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Niet alleen jongetjes voelen even beneden als de luier uit is hoor.
yep, checkquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef simmu het volgende:
[..]
nope, meisjes ook. tsjek![]()
liefst wanneer er een flinke klodder poep zit!
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef freecell het volgende:
No check
Het interesseert hem geen bal, dat piemeltje
Af en toe moet hij lachen als ik hem schoonpoets, maar hij reageert veel heftiger op aan zijn liezen zitten, daar is hij zó kieteligWel onhandig met crème smeren en schoonmaken. Heb je een hikkend, kronkelend jochie op je aankleedkussen.
Nou idd, ik weet van Sara dat ze echt een hele periode ontzettend veel aan het frunniken is geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Niet alleen jongetjes voelen even beneden als de luier uit is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |