abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75844024
De enige tram die we gezien hebben stond ontspoord bij beurs :p
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_75845373
Is Rotterdam een beetje begaanbaar? Moet morgen namelijk naar mn appartement omdat er iemand van de gemeente komt, maar ik ben ivm kerstvakantie thuis. Wilde eigenlijk op en neer te reizen, maar volgens mij is dat een mission impossible.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 20 december 2009 @ 18:37:08 #253
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_75846541
lopend sowieso wel en de metro rijd... Maar ik denk dat de gemeente zelf ook wel zal afzeggen
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_75846693
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
lopend sowieso wel en de metro rijd... Maar ik denk dat de gemeente zelf ook wel zal afzeggen
Lopend van CS naar Tarwewijk. Goed idee, met twee tassen met kleren en andere zooi.
Zal ze morgenvroeg proberen te bellen. Is een externe partij die de gemeente inhuurt om te komen controleren.

Metro vanaf CS naar Zuidplein en dan het stuk lopen is natuurlijk wel een optie. Vanavond de NS ff checken hoe ze het inschatten. Anders ga ik om 6 uur van huis weg, ze komen tussen 13.00 en 17.00. Dan zal ik er toch ongeveer wel zijn?
pi_75846865
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Lopend van CS naar Tarwewijk. Goed idee, met twee tassen met kleren en andere zooi.
Zal ze morgenvroeg proberen te bellen. Is een externe partij die de gemeente inhuurt om te komen controleren.

Metro vanaf CS naar Zuidplein en dan het stuk lopen is natuurlijk wel een optie. Vanavond de NS ff checken hoe ze het inschatten. Anders ga ik om 6 uur van huis weg, ze komen tussen 13.00 en 17.00. Dan zal ik er toch ongeveer wel zijn?
Waarvandaan ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75847201
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Waarvandaan ?
Waar ik nu ben? In Budel, daarvandaan met de bus (als die rijdt) naar station Weert, via Eindhoven naar Rotterdam. Maar dat gaf donderdag ook al problemen.
pi_75847957
Ik zou nergens op rekenen als ik jou was. Ik betwijfel of ik morgen in Den Haag kan komen.
pi_75848199
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou nergens op rekenen als ik jou was. Ik betwijfel of ik morgen in Den Haag kan komen.
Ik denk ook dat ik morgenvroeg ff af ga bellen. Banken zouden ze ook komen leveren, maar dat kan wel wachten tot na de kerst. Ik zak er nog niet doorheen.
pi_75850150
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Naar Tarwewijk zou ik bij maashaven uitstappen :p

Hoe wil je uberhaupt in Rdam komen?
pi_75850326
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Naar Tarwewijk zou ik bij maashaven uitstappen :p
Normaal wel, maar ik lees overal dat er geen trams rijden. En vanaf Zuidplein is het korter lopen, heb ik het idee.
quote:
Hoe wil je uberhaupt in Rdam komen?
Ik denk dat het een kansloze missie is.
  zondag 20 december 2009 @ 20:24:00 #261
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_75850876
succes
pi_75852744
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Normaal wel, maar ik lees overal dat er geen trams rijden. En vanaf Zuidplein is het korter lopen, heb ik het idee.
[..]

Ik denk dat het een kansloze missie is.
Dordtselaan?
  maandag 21 december 2009 @ 07:03:31 #263
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_75866678
hmmm. dat wordt metro en lopen naar t werk ...
pi_75866775
Hmm, geen treinen van Rotterdam naar Den Haag, een enkele RandstadRail die niet verder gaat dan Nootdorp en de A13 nu ook helemaal afgesloten richting Den Haag... dat betekent dat de bus ook niet meer door Overschie / Zweth kan rijden door het sluipverkeer, ofwel er is geen mogelijkheid om de stad te verlaten

Als ik al op mijn werk zou kunnen komen, is het dan ook nog maar de vraag of de portier het gelukt is om het gebouw te openen, de verwarming het doet en de catering aanwezig is.
pi_75867070
Ik ga het niet eens proberen denk ik. Dank voor de info, dat scheelt een wandeling naar het station.
pi_75867096
Mogguh.

A. is in ieder geval vanochtend stoer in de Beamer gestapt en na wat duw- en trekwerk zowaar op weg naar Berkel gegaan. Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat want de wegen zijn spiegelglad...
Mu!
pi_75867125
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:13 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh.

A. is in ieder geval vanochtend stoer in de Beamer gestapt en na wat duw- en trekwerk zowaar op weg naar Berkel gegaan. Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat want de wegen zijn spiegelglad...
Erg leuk om BMW-rijders en andere achterwielaandrijvers hier te zien rijden... heb er nog geen één gezien die de bocht maakte en niet het vluchtheuveltje heeft geraakt

De vierwielaandrijvers denken helemaal dat ze onoverwinnelijk zijn en belandden gister regelmatig in de groenstrook (die wit was)
pi_75867185
't is voor een maandagochtend wel erg rustig op de weg zo te zien. Alleen het Kleinpolderplein staat helemaal vast vanwege die omgevallen vrachtwagens bij afslag Berkel.
pi_75867285
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:16 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Erg leuk om BMW-rijders en andere achterwielaandrijvers hier te zien rijden... heb er nog geen één gezien die de bocht maakte en niet het vluchtheuveltje heeft geraakt

De vierwielaandrijvers denken helemaal dat ze onoverwinnelijk zijn en belandden gister regelmatig in de groenstrook (die wit was)
Het heeft weinig met voor- of achterwielaandrijving te maken, en meer met of je wel voldoende weinig gas geeft Je moet in de sneeuw je auto óver de sneeuw laten rollen en dat gaat prima als je maar langzaam genoeg rijdt. Gaat de boel glijden dan helpt ook je voorwielaandrijving niet veel, zoals we gisteren in de passat mooi hebben kunnen merken...
Mu!
pi_75867310
Ik zou het nu eng vinden om in een auto te rijden...
pi_75867327
Ja, met voorwielaandrijving moet je juist weer niet te snel de bocht in, die fout zie ik hier buiten ook vaak voorbij komen. Het gaat meer om de standaardreactie dat mensen gas geven in en na een bocht; dat is bij de krachtigere achterwielaandrijvers in dit weer ook iets wat je niet moet doen.
pi_75867457
A. belde net, die is iig op haar werk in Berkel. Ben blij zat...
Mu!
pi_75867496
Mooi.

Ook leuk zijn de mensen die denken dat je alleen je voorruit sneeuwvrij hoeft te maken om te kunnen rijden. Ook de verlichting en de kentekenplaat vergeten we dan maar even

misschien toch nog maar even iets nuttigs gaan doen, in plaats van naar buiten blijven kijken
pi_75867608
...en mensen die een heel pak sneeuw op hun dak laten liggen en dan bij een verkeerslicht moeten remmen
Mu!
  maandag 21 december 2009 @ 09:02:09 #275
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75867688
Goedemorgen!

Tjeempie, ben met de auto naar het werk gegaan, maar is achteraf gezien waanzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')