Lopend van CS naar Tarwewijk. Goed idee, met twee tassen met kleren en andere zooi.quote:Op zondag 20 december 2009 18:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
lopend sowieso wel en de metro rijd... Maar ik denk dat de gemeente zelf ook wel zal afzeggen
Waarvandaan ?quote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lopend van CS naar Tarwewijk. Goed idee, met twee tassen met kleren en andere zooi.
Zal ze morgenvroeg proberen te bellen. Is een externe partij die de gemeente inhuurt om te komen controleren.
Metro vanaf CS naar Zuidplein en dan het stuk lopen is natuurlijk wel een optie. Vanavond de NS ff checken hoe ze het inschatten. Anders ga ik om 6 uur van huis weg, ze komen tussen 13.00 en 17.00. Dan zal ik er toch ongeveer wel zijn?
Waar ik nu ben? In Budel, daarvandaan met de bus (als die rijdt) naar station Weert, via Eindhoven naar Rotterdam. Maar dat gaf donderdag ook al problemen.quote:
Ik denk ook dat ik morgenvroeg ff af ga bellen. Banken zouden ze ook komen leveren, maar dat kan wel wachten tot na de kerst. Ik zak er nog niet doorheen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou nergens op rekenen als ik jou was.Ik betwijfel of ik morgen in Den Haag kan komen.
Naar Tarwewijk zou ik bij maashaven uitstappen :pquote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lopend van CS naar Tarwewijk. Goed idee, met twee tassen met kleren en andere zooi.
Zal ze morgenvroeg proberen te bellen. Is een externe partij die de gemeente inhuurt om te komen controleren.
Metro vanaf CS naar Zuidplein en dan het stuk lopen is natuurlijk wel een optie. Vanavond de NS ff checken hoe ze het inschatten. Anders ga ik om 6 uur van huis weg, ze komen tussen 13.00 en 17.00. Dan zal ik er toch ongeveer wel zijn?
Normaal wel, maar ik lees overal dat er geen trams rijden. En vanaf Zuidplein is het korter lopen, heb ik het idee.quote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naar Tarwewijk zou ik bij maashaven uitstappen :p
Ik denk dat het een kansloze missie is.quote:Hoe wil je uberhaupt in Rdam komen?
Dordtselaan?quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik lees overal dat er geen trams rijden. En vanaf Zuidplein is het korter lopen, heb ik het idee.
[..]
Ik denk dat het een kansloze missie is.
Erg leuk om BMW-rijders en andere achterwielaandrijvers hier te zien rijden... heb er nog geen één gezien die de bocht maakte en niet het vluchtheuveltje heeft geraaktquote:Op maandag 21 december 2009 08:13 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh.
A. is in ieder geval vanochtend stoer in de Beamer gestapt en na wat duw- en trekwerk zowaar op weg naar Berkel gegaan. Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat want de wegen zijn spiegelglad...
Het heeft weinig met voor- of achterwielaandrijving te maken, en meer met of je wel voldoende weinig gas geeftquote:Op maandag 21 december 2009 08:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Erg leuk om BMW-rijders en andere achterwielaandrijvers hier te zien rijden... heb er nog geen één gezien die de bocht maakte en niet het vluchtheuveltje heeft geraakt
De vierwielaandrijvers denken helemaal dat ze onoverwinnelijk zijn en belandden gister regelmatig in de groenstrook (die wit was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |