Prima. Alleen jij en amsterdammertje moeten nog een PM sturen, de rest is al binnen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef Roberto258 het volgende:
Pfff ik had het allang kunnen/moeten beslissen
In de loop van volgende week stuur ik de PM
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef Roberto258 het volgende:
Van mij heb je inmiddels ontvangen toch?
Iedereen die moest PM'en, heeft dat ook gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef Roberto258 het volgende:
Van mij heb je inmiddels ontvangen toch?
okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Iedereen die moest PM'en, heeft dat ook gedaan.
ik stuur wel een PMquote:Op zondag 9 mei 2010 11:14 schreef Rucebo het volgende:
Willen jullie twee de toto volgend seizoen (ook) hier houden of verhuizen we compleet naar VBL-forum?
Mij maakt het niet zo heel veel uit. Is toch copy/paste verder...
Ik wil ook wel een topic openen hier, dan zien we vanzelf wel of er behoefte aan is. Ik stuur tegen die tijd wel een PM. Je moet wel een nieuw team kiezen als je nog mee wil doen, aangezien Bochum eruit is.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik stuur wel een PM
als je dat goed vindt
dan kies ik voor Schalkequote:Op zondag 9 mei 2010 14:47 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een topic openen hier, dan zien we vanzelf wel of er behoefte aan is. Ik stuur tegen die tijd wel een PM. Je moet wel een nieuw team kiezen als je nog mee wil doen, aangezien Bochum eruit is.
stuttgart wil ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Schalke is al/nog bezet.
Hoffenheim, Stuttgart en Nürnberg/Augsburg zijn sowieso vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |