quote:Op zondag 13 december 2009 19:24 schreef Teezie het volgende:
Banaan ftw
Ben er gehecht aan geraakt. Wil hem het liefst houden.quote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Of je vervangt het gewoon zelf?
Of je vervangt je hopeloos oude iPod?
Kan toch, je hoort alleen geen flikker als je de batterij niet vervangt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben er gehecht aan geraakt. Wil hem het liefst houden.
Meh, ken je niet iemand of iets die mijn iPod kan maken?quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Kan toch, je hoort alleen geen flikker als je de batterij niet vervangt.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, ken je niet iemand of iets die mijn iPod kan maken?
Het OS word niet losverkocht en heeft niet echt een prijs, die doosjes die je koopt zijn bedoelt als upgrade die goedkoop verkocht worden om gebruikers te stimuleren de laatste versie te draaien. De ontwikkelingskosten van OS X versies worden dus deels betaald van het aankoopbedrag van de mac.quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef Aestivate het volgende:
Ah weer een Apple topic. Het was alweer een paar uur geleden.
[ afbeelding ]
En dan heb ik het nog niet eens over de processor. Of het OS dat veel goedkoper is, wat je niet terugziet in de prijs.
Tja als je maar een plc van 2 jaar aanhoudt dan flik je dat soort dingen gewoonquote:Op zondag 13 december 2009 19:23 schreef o.us het volgende:
Ik zat dus vandaag in de metro richting Rotterdam-Centrum heerlijk van mijn muziek te genieten op mijn goede oude iPod nano 3G. Tot mijn verbazig viel hij uit, gewoon zomaar. Heb al die codes geprobereerd, kijken of het aan de hold lag, niks. Aangezien ik toch naar de stad ging, ging ik maar naar de Apple Store. Het blijkt dat mijn batterij kapot is.Achja, repareren dan maar. Maar dat ding is van 2 jaar geleden, dus garantie heb ik sowieso niet meer. KOST HET 120 EURO OM HEM TE LATEN MAKEN
![]()
[ afbeelding ]
Klacht: Apple (producten)
quote:
Ja lastige dingen die computers, je moet ze zelfs beter maken als ze een beetje achterlopen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:53 schreef Roi het volgende:
PC's!!! Pas als de nerd er duizenden ekkies in heeft gestoken kan je er echt mee doen wat je wilt.
Wacht even, meen je dat serieus?quote:Op maandag 14 december 2009 00:06 schreef Rechterbal het volgende:
Hoor ik vandaag van zo'n Mac-user dat je de garantie van je laptop verliest als je zelf je laptopcase openmaakt.
En mij dan proberen te paaien met 'Mac heeft zoveel gebruikersgemak!'
Ja, maar is ook klantonvriendelijk, lul!
Een Mac ga je dan ook niet zomaar openmakenquote:Op maandag 14 december 2009 00:06 schreef Rechterbal het volgende:
Hoor ik vandaag van zo'n Mac-user dat je de garantie van je laptop verliest als je zelf je laptopcase openmaakt.
En mij dan proberen te paaien met 'Mac heeft zoveel gebruikersgemak!'
Ja, maar is ook klantonvriendelijk, lul!
Dus eerst koop je klote hardware, en dan ga je hem ook nog eens niet onderhouden? Dat verklaart misschien waarom die onzin nooit werkt.quote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een Mac ga je dan ook niet zomaar openmaken
of dat die vaio 15.5 inch is en de apple 13.5quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef Aestivate het volgende:
Ah weer een Apple topic. Het was alweer een paar uur geleden.
[ afbeelding ]
En dan heb ik het nog niet eens over de processor. Of het OS dat veel goedkoper is, wat je niet terugziet in de prijs.
In de handleiding van mijn MacBook stond wel keurig uitgelegd hoe ik mijn intern geheugen kan upgraden. 8) Dus dat garantie weggaat begrijp ik niet helemaal.quote:Op maandag 14 december 2009 00:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dus eerst koop je klote hardware, en dan ga je hem ook nog eens niet onderhouden? Dat verklaart misschien waarom die onzin nooit werkt.
Als ik mijn Dell laptop open wil maken dan doe ik dat, niks geen gezeur van Dell uit. Sterker nog, als ik er iets in wil veranderen kan ik desnoods Dell bellen voor uitleg over hoe ik het zelf zou kunnen doen. Lukt het niet sturen ze, ook als je zelf in de case hebt liggen kloten, een mannetje langs wat het voor jou ter plekke gratis komt fixen. Dat noem ik service, achterlijke uitknijperij daar in de fruitschaal..
Even een tip. De voorlaatste aflevering van Kassa ging ook over de lamlendige houding van Apple ten opzichte van defect geraakte apparatuur. Maar het blijkt dus dat je veel meer rechten hebt als consument ook als je garantie verlopen is.quote:Op zondag 13 december 2009 19:23 schreef o.us het volgende:
Ik zat dus vandaag in de metro richting Rotterdam-Centrum heerlijk van mijn muziek te genieten op mijn goede oude iPod nano 3G. Tot mijn verbazig viel hij uit, gewoon zomaar. Heb al die codes geprobereerd, kijken of het aan de hold lag, niks. Aangezien ik toch naar de stad ging, ging ik maar naar de Apple Store. Het blijkt dat mijn batterij kapot is.Achja, repareren dan maar. Maar dat ding is van 2 jaar geleden, dus garantie heb ik sowieso niet meer. KOST HET 120 EURO OM HEM TE LATEN MAKEN
![]()
[ afbeelding ]
Klacht: Apple (producten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |