Lelystadquote:
waar haal je die 60% vandaan^^?quote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef Daantke het volgende:
hij is nieuw 200 dacht ik. 60 procent is dan 120euro, en dat is nog weinig want de gitaar is praktisch in nieuwstaat.
Als ik op die site van Dirk Witte kijk, zie ik hem staan voor ¤135.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Daantke het volgende:
algemene vuistregel voor tweedehands verkoop
Dat is dan 81 ¤quote:Op zondag 13 december 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik op die site van Dirk Witte kijk, zie ik hem staan voor ¤135.
http://www.dirkwitte.nl/nl/productdetails.aspx?Code=HENEXPBLK
quote:Op zondag 13 december 2009 23:46 schreef Daantke het volgende:
[..]
beter start je je eigen topic ofzo
Ophalen moet te doen zijn denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Haal je hem op voor die ¤80 of zou dat incl verzendkosten zijn?
Als je hem gereserveerd kan houden wil ik best de gitaar kopen voor 60 pleurie:P(ik krijg pas uitbetaald op de 31equote:Op donderdag 4 maart 2010 19:09 schreef Daantke het volgende:
Kick, t_D heeft nog steeds geen geld over dus als iemand anders hem wil mag dat van mij ook
Aah damn xD. jah ik zag dat er in het begin van het topic meerdere malen onder de 80 was geboden xD Achja dan niet xDquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:39 schreef Daantke het volgende:
Voor 80 euro krijg je alleen de gitaar nog niet eens mee
toch bedankt voor de kick want er is nog steeds niks mee gebeurd
Hoeveel vraag je dan voor de gitaar? en met versterker? (dus ik vraag om de prijs van de gitaar standalone, en de prijs van de set, en dan de geupdate prijs, want ik heb ook meerdere malen gezien dat de prijs gekelderd is;P)quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je dan voor de gitaar? en met versterker? (dus ik vraag om de prijs van de gitaar standalone, en de prijs van de set, en dan de geupdate prijs, want ik heb ook meerdere malen gezien dat de prijs gekelderd is;P)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Daantke het volgende:
Kick.
Samen voor 200 euro. (wel ophalen in Lelystad dan)
Hmm.. dat is iets te hoog xD, ik kijk van de week wel bij de Goods4you, gitaarset voor 100 euro xD(incl versterker)quote:
Dit is 2x duurder, en 20x beterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Hmm.. dat is iets te hoog xD, ik kijk van de week wel bij de Goods4you, gitaarset voor 100 euro xD(incl versterker)
Heh dat mag dan wel zo zijn, maar dat(of dit) zou mn eerste gitaar wordenquote:
Jah aan die versterker heb ik niets zonder gitaar:P bytheway voor hoeveel?(A)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Daantke het volgende:
Gitaar is afgelopen vrijdag (eindelijk) naar The_Dean gegaan
Versterker staat er nog!
Ooooh xD Hoeveel ving je voor de gitaar dan:Pquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef Daantke het volgende:
[..]
O ik dac ht dat je de versterker bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |