Staat nog tot morgen ochtend onlinequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
wil wel, maar ben nog aan t werk en dr valt hier weinig te looie met die security instellingen..
Rood? Ik dacht dat ie kaal was..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef theKiD het volgende:
Pino was die kutuitsmijter bij TTOTT toch? Kleine rooie klootviool
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
Hij had ergens anders rood haar?
Ow, excuus, zit te slapen =)quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen geweigerd worden.
Wat een lekker gemixt album, al die nummers doen me zo denken aan die Yeti/Talk tijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
niemand die mijn cd'tje download
/edit Huraah for Guard!
Goed hequote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Wat een lekker gemixt album, al die nummers doen me zo denken aan die Yeti/Talk tijd
Dj Jean - Love come home (plastic mix)
Poogie bear - buzzin
silvio ecomo - no dip
enjoy the silence
fragma
ixxel - drop that beat
e.v.a.
* Stuurloos gaat los hier
KNMI belooft natte sneeuw en regen in het noorden\ noordwesten van het land.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
De sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw komt eraan![]()
![]()
En morgen blijft het nog door sneeuwen![]()
maar sneeuw in het zuidenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
KNMI belooft natte sneeuw en regen in het noorden\ noordwesten van het land.
Misschien ergens tegen het eind van de middag:quote:
quote:woensdag 16 december en donderdag 17 december 2009
Vooral in het noorden en noordwesten regen en sneeuw.
Geleidelijk aan neemt overal de bewolking verder toe. Vanuit het noorden nadert een frontale storing met de daarbij behorende neerslag. Met name het noorden en noordwesten krijgen vandaag met deze neerslag te maken. De neerslag valt vlak aan zee in de vorm van regen, maar iets verder landinwaarts voornamelijk in de vorm van (natte) sneeuw. Het neerslaggebied breidt zich maar uiterst langzaam zuidwaarts over het land uit. De zuidoostelijke helft van het land houdt het waarschijnlijk tot in de avond droog. De maximumtemperatuur wordt in het noordwestelijk kustgebied ongeveer + 2 graden, meer landinwaarts blijft het licht vriezen. De wind is langs de kust zuidwestelijk en (vrij) krachtig, in het binnenland zuidelijk en meest matig, kracht 3 tot 4.
Vanavond en komende nacht gaat het op steeds meer plaatsen sneeuwen. De minimumtemperatuur ligt tussen de -1 graad aan de kust en -4 graden in het oosten van het land.
Donderdag is het bewolkt en ook dan sneeuwt het van tijd tot tijd. Uiteindelijk moet dat op veel plaatsen een sneeuwdek van enkele centimeters opleveren. De middagtemperatuur ligt rond het vriespunt. De wind draait naar een oost- tot noordoostelijke richting en neemt in de kustgebieden toe tot krachtig, windkracht 6.
jah, maar er komt dus sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 08:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Misschien ergens tegen het eind van de middag:
[..]
Nee dat doen de mensen die alleen kunnen rijden als het mooi weer is, en toch gaan rijden tijdens slecht weer.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Stuurloos het volgende:
Sneeuw veroorzaakt alleen maar ellende op de snelweg..
Dat zou ook nog kunnen..quote:Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee dat doen de mensen die alleen kunnen rijden als het mooi weer is, en toch gaan rijden tijdens slecht weer.
Eensquote:Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee dat doen de mensen die alleen kunnen rijden als het mooi weer is, en toch gaan rijden tijdens slecht weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |