Stand AKQ #1821quote:
Vanmiddag gedaan. Maarten van Rossum te gastquote:Op zondag 13 december 2009 21:26 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja DWHN moet ik ook nog terugkijken...
Aah dat is altijd lachen. Zo maar even opzetten. En dan straks ook nog Studio Voetbal... ik heb het er maar druk meequote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef Rucebo het volgende:
Vanmiddag gedaan. Maarten van Rossum te gast!
Van Marwijk komt, dus het zal wel saai worden. Die sla ik overquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Aah dat is altijd lachen. Zo maar even opzetten. En dan straks ook nog Studio Voetbal... ik heb het er maar druk mee
Ja, dan krijg je weer Borst die erop in gaat hakken, Youri die een domme opmerking maakt, en Van Marwijk die alle 'kritische vragen' van Jack ontwijkt. Hopen dat Co erbij zitquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Aah dat is altijd lachen. Zo maar even opzetten. En dan straks ook nog Studio Voetbal... ik heb het er maar druk mee
quote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef nightcowboy het volgende:
Is DWHN tegenwoordig terug te zien op uitzending gemist?
Jaquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef nightcowboy het volgende:
Is DWHN tegenwoordig terug te zien op uitzending gemist?
Stand AKQ #1821quote:
Handig inderdaad, binnenkort maar eens gaan kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Sinds vorig jaar geloof ik weer. Ideaal hè, hoef je die dvd's niet meer te kopen
quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
Pookie?
quote:Op zondag 13 december 2009 21:44 schreef ScottTracy het volgende:
De Nachtwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |