Inderdaad. Al schrijf je het iets anders.quote:
ik had werkelijk geen flauw idee hoe het te spellenquote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Inderdaad. Al schrijf je het iets anders.![]()
Stand AKQ #1821
2 Terpentin07
1 banaantjeEE
3 Yankee
4 Rucebo
3 BeamofLight
4 TomTomaat
5 nightcowboy
3 Cobra4
3 ScottTracy
1 erkel
1 starla
1 U
1 PhysicsRules
Het is wel heel creatief gespeld, ze heet Chazia Mouraliquote:Op maandag 14 december 2009 13:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik had werkelijk geen flauw idee hoe het te spellen
dat ik het punt heb gehadquote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is wel heel creatief gespeld, ze heet Chazia Mourali
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:00 schreef Stuurloos het volgende:
Larsson met haar?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, scheelt niet veel.
Sorry was even op Fok iets aan het posten over mijn IQquote:
Moet ook gebeurenquote:Op maandag 14 december 2009 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry was even op Fok iets aan het posten over mijn IQ
quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef ScottTracy het volgende:
Hij is in elk geval nog online, hij zal zo wel hier komen en dan posten:
Shit vergeten
wat maak ik?quote:Maak een roux met boter en bloem:
Zet het water op in een kookpot en voeg het visbouillonblokje toe. Breng aan de kook en voeg de melk toe. Kruid met peper en nootmuskaat. Bind dit nu met de roux tot je een dikke saus krijgt. Laat even doorkoken onder voortdurend roeren! Voeg nu ongeveer een half theelepeltje tomatenpuree toe. Je moet een lichtroze kleur verkrijgen. Zet het vuur af, en voeg de gemalen kaas toe en nadien spatel je met veel "liefde" de garnalen erdoor. Proef en voeg eventueel nog wat zout toe. Besmeer een schotel (bv: een glazen pyrex-schotel) in met olie en stort hier de garnaalmassa in. Laat afkoelen en zet in de koelkast en laat een nacht rusten.
Snijd nu blokjes uit de garnaalmassa en paneer ze zoals bij kalkoen schnitzels. Bak dein ca 3 à 4 minuten goudbruin op 170 graden. Serveer met citroen en gefrituurde peterselie.
het is heerlijk, en ik ben bijna zeker dat je ze wel kentquote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef tomtomaat het volgende:
Klink wel lekker, maar geen flauw idee hoe dit goedje heet....
hmmm geen cocktail... er is ook een rundvlees variantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |