quote:Op zondag 13 december 2009 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Nutteloze informatie.
Mensen die Kabouter Wesley kijken.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Nutteloze informatie.
Mensen die Kabouter Wesley kijken leuk vinden.
Jij post hier ladingen vol onzin.quote:
Hij juichte het plaatsen op YouTube juist toe geloof ik.quote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef IHVK het volgende:
Maar even serieus: Gaat de auteur van deze filmpjes dit ooit verkopen? Of is het terug te kijken op zijn website? Dan kan ik het nog begrijpen.
Maar het lijkt eerder weer op gewoon pestgedrag van BAF en BREIN.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef Lundegaard het volgende:
Aanpakken al die copyrightschending.
Je steelt toch ook geen auto?
Ja precies, daarom snap ik er weinig van?quote:Op zondag 13 december 2009 16:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij juichte het plaatsen op YouTube juist toe geloof ik.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef Lundegaard het volgende:
Nee hoor, mijn kuttopics gaan gewoon ook op slot.quote:Op zondag 13 december 2009 16:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij post hier ladingen vol onzin.
En als ik een keer een kwaliteitstopic open is die naar een paar posts alweer dicht gegooid.
Die vergelijking.. Dat zou moeten betekenen dat wanneer Kabouter Wesley op YouTube staat het niet meer op TV kan. Het wordt gekopieerd en niet gestolen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef Lundegaard het volgende:
Als dit een serieuze klacht is ben ik Obama.quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn kuttopics gaan gewoon ook op slot.
Maar goed jij hebt blijkbaar iets met mij.
Ik denk dat je beter in FB kan klagen.
Dit is verder een serieuze klacht.
Precies, of dat als één persoon het kijkt niemand anders het meer kan kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Die vergelijking.. Dat zou moeten betekenen dat wanneer Kabouter Wesley op YouTube staat het niet meer op TV kan. Het wordt gekopieerd en niet gestolen.
Leg uit.quote:Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Brainfish het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe de internetverspreiding nadelig kan zijn voor Wesley. Het maakt het alleen maar meer waard.
Zonder YouTube staat Kabouter Wesley alleen maar op schimmige sites en komt het op de Belgische televisie. Dit kan ervoor zorgen dat de hype overwaait in Nederland waardoor de 'marktwaarde' van Kabouter Wesley, nu op zijn hoogtepunt, gegarandeerd zal kelderenquote:
quote:
Tot de tekenaar zelf de rechten in eigen hand heeft. Dan wil ik hem weleens horen piepen wanneer zijn werk overal graties te zien is op Inet.quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef Jimbo het volgende:
de tekenaar maakt t ook totaal niet uit . het is de tv zender die het offline heeft gehaald bij het BAF
De informatie komt bij meer mensen terecht. Meer mensen = meer waarde. Het had nooit zo'n grote sprong genomen als Wesley alleen nog maar bij de Belgische man bijt hond te zien was. Dan kende ik het tot op de dag van vandaag niet eens.quote:
Waarom denk je dat het er nu pas afgehaald wordt?quote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Rucebo het volgende:
Zoals al vaker gezegd: alsof iemand in Nederland kabouter Wesley kende als het niet op Youtube had gestaan. Snijden ze zichzelf alleen mee in de vingers...
lekker trollenquote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef Lundegaard het volgende:
En nu dan? Mensen gaat betalen voor filmpjes van een minuut of spontaan allemaal naar de Belgische Man Bijt Hond kijken? Denk 't niet.quote:Op zondag 13 december 2009 16:45 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het er nu pas afgehaald wordt?
Dat is de strategie. Even eerst mensen lekker maken, en op het al eerder genoemde hoogtepunt, opeens moeilijk gaan doen en de hele zooi eraf laten halen.
Hup, iedereen praat erover, en de mensen die KW nog niet kennen, die weten het nu wel.
Da`s nou marketing.
Gastquote:Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus echt niks van he. Verdiep je eens in rechten ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |