quote:Op zondag 13 december 2009 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Nutteloze informatie.
Mensen die Kabouter Wesley kijken.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Nutteloze informatie.
Mensen die Kabouter Wesley kijken leuk vinden.
Jij post hier ladingen vol onzin.quote:
Hij juichte het plaatsen op YouTube juist toe geloof ik.quote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef IHVK het volgende:
Maar even serieus: Gaat de auteur van deze filmpjes dit ooit verkopen? Of is het terug te kijken op zijn website? Dan kan ik het nog begrijpen.
Maar het lijkt eerder weer op gewoon pestgedrag van BAF en BREIN.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef Lundegaard het volgende:
Aanpakken al die copyrightschending.
Je steelt toch ook geen auto?
Ja precies, daarom snap ik er weinig van?quote:Op zondag 13 december 2009 16:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij juichte het plaatsen op YouTube juist toe geloof ik.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef Lundegaard het volgende:
Nee hoor, mijn kuttopics gaan gewoon ook op slot.quote:Op zondag 13 december 2009 16:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij post hier ladingen vol onzin.
En als ik een keer een kwaliteitstopic open is die naar een paar posts alweer dicht gegooid.
Die vergelijking.. Dat zou moeten betekenen dat wanneer Kabouter Wesley op YouTube staat het niet meer op TV kan. Het wordt gekopieerd en niet gestolen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:18 schreef Lundegaard het volgende:
Als dit een serieuze klacht is ben ik Obama.quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn kuttopics gaan gewoon ook op slot.
Maar goed jij hebt blijkbaar iets met mij.
Ik denk dat je beter in FB kan klagen.
Dit is verder een serieuze klacht.
Precies, of dat als één persoon het kijkt niemand anders het meer kan kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Die vergelijking.. Dat zou moeten betekenen dat wanneer Kabouter Wesley op YouTube staat het niet meer op TV kan. Het wordt gekopieerd en niet gestolen.
Leg uit.quote:Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Brainfish het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe de internetverspreiding nadelig kan zijn voor Wesley. Het maakt het alleen maar meer waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |