Je toverde een grijns op mijn gezicht.quote:
Hij was wel leuk ja.quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Schieganger het volgende:
Javier Guzman's sinterklaas conference gekeken.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef Schieganger het volgende:
Wie van de PUB SC kan zingen? Ik denk erover een nummer te schrijven en op te nemen voor hier
Maak je overlijdensspeech? Je weet nooit wanneer je hem nodig hebt. Het kan zelfs zo zijn dat het volgende week al mag plaatsvinden. You'll never know.quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb teveel vrije tijd doordat ik een goed jaar heb gehad met verdiensten
Word de Fok!idolquote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef Schieganger het volgende:
Wie van de PUB SC kan zingen? Ik denk erover een nummer te schrijven en op te nemen voor hier
Nee, ik sterf pas in 2020 wanneer ik mezelf vastbind aan een thuisgemaakte vuurpijl en die afsteek om klokslag 12 uur en de lucht invlieg.quote:Op zondag 13 december 2009 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak je overlijdensspeech? Je weet nooit wanneer je hem nodig hebt. Het kan zelfs zo zijn dat het volgende week al mag plaatsvinden. You'll never know.
Ik ga het filmen en de videocamera bij World's funniest homevideos winnen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik sterf pas in 2020 wanneer ik mezelf vastbind aan een thuisgemaakte vuurpijl en die afsteek om klokslag 12 uur en de lucht invlieg.
Dude, er staan videocameras van mezelf bij. Ik film al mijn nieuwjaarsfeesten met de negers samen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga het filmen en de videocamera bij World's funniest homevideos winnen.
PIMP-faalquote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dude, er staan videocameras van mezelf bij. Ik film al mijn nieuwjaarsfeesten met de negers samen.
En mijn camera is groter en duurder dan de jouwe
Gast, waar héb je het over?quote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dude, er staan videocameras van mezelf bij. Ik film al mijn nieuwjaarsfeesten met de negers samen.
En mijn camera is groter en duurder dan de jouwe
Oké, dan mag je nu wel sterven.quote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
niks faal, ik ben een Person in management position.
En mijn vader is jezusquote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
niks faal, ik ben een Person in management position.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |