Idd geweldige autoquote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Nieuwe model C-klasseIk heb bij die introductie meegeholpen. Superstoer.
Omdat t een 540i was en dat ding klauwen vol geld kosten mbt vage kwalen als krom trekkende schijven enzo en hij gewoon niet meer dan 3 jaar doet met een auto.quote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom de e39 weggedaan?Die staat beslist in mijn top 5 mooiste auto's óóit gemaakt. Vond het wel kut toen de e60 er kwam
Iddquote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Idd, ik ben straks blij als ik pa's leasebak mag gebruiken
Onbeperkt banden/benzine
Hoezo? Als ik dat toch mooi vind? Ik heb altijd een zwak gehad voor audi's. Ik houd niet van die scheurmonsters als in the fast en the furious enz en een mercedes en bmw bijvoorbeeld vind ik de vorm niet zo mooi als die van een audiquote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Wel een dikke bak, maar dat wil iedere vrouwWees eens origineel.
Ehh, omdat het best meevalt?quote:Op zondag 13 december 2009 16:39 schreef Renesite het volgende:
Waarom zegt niemand dat het een kut wijven kleur isToe nou!
Vind de Q5 veel mooier stiekem.Die Q7 is te groot en log van buitenquote:Op zondag 13 december 2009 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik dat toch mooi vind? Ik heb altijd een zwak gehad voor audi's. Ik houd niet van die scheurmonsters als in the fast en the furious enz en een mercedes en bmw bijvoorbeeld vind ik de vorm niet zo mooi als die van een audi
Hier thuis altijd koop heurquote:
Wat maakt dat nou weer uitquote:
Goed plan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ok, nu even niet meer over auto's ok
quote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
Vanavond broodje warm beenham met mosterdsaus!
Ik heb wel weer zin in shoarmaquote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
Heerlijkquote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
IK KRIJG ER HONGER VAN. even kijken of we wat lekkers hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |